AD1. masz dwa sprzęgła w skrzyni - jedno odpowiada za jazdę do przodu, a drugie za jazdę do tyłu (reszta jest chyba jasna). Nie zalecam zaglądać tam bez odpowiedniej wiedzy (widzę po tym co do mnie przyjeżdża i jakie ludzie potrafią mieć pomysły ).
AD2. W 0AW masz filtr wbudowany w obudowę skrzyni (nie trzeba jej rozbierać aby się do niego dostać).
AD1. Chodzi mi o to czy podczas jazdy do przodu sprzęgło biegu wstecznego (wewnątrz wałka wejściowego, te mniejsze) jest zwolnione czy zaciśnięte? To bardzo ważna dla mnie informacja
AD2. Mam na myśli filtr wewnętrzny skrzyni, ten tańszy;)
OK, OK, OK. Pomyliłem się, 228 ma dużo stron. Sprzęgło biegu wstecznego to te duże, już wiem jak się to kręci. Uczę się tej skrzyni, wybacz... Ale w dalszym ciągu nie wiem gdzie jest ten nieszczęsny filtr wew (kiedyś go nie wymieniłem w tipie u klienta i miałem z tym sporo problemów jak prowadziłem warsztat samochodowy). Nie chce rozbierać całej skrzyni, chce sprawdzić zużycie sprzęgieł, przepłukać układ i wymienić cały olej z filtrem, zapiąć przyczepę jadąc na urlop z dzieciakami i mieć święty spokój na jakiś czas... Taki przegląd na 120 tyś...