Hiv
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Hiv
Osiągnięcia Hiv
0
Reputacja
-
Nic z tego. Seria. 16'' Tapnięte z mojego SGS III ♡
-
Styl jazdy taki sam w obu autach. Oba z DSG. Jednak CR pali sporo więcej. Nie wiem jak oszczędnie bym jechał to zejście w mieście poniżej 10L graniczy z cudem... Tapnięte z mojego SGS III ♡
-
Kurcze... wczesniej mialem Octavie 2.0BKD i tak mi właśnie paliła. Obecny passat 2.0 CR pali z 2 litry wiecej w miescie i z 1 litr wiecej na trasie niz wam. Cos jest nie tak ale nie wiem co... Tapnięte z mojego SGS III ♡
-
A ile wam pala wasze silniki w miescie z klima w automacie a ile no w trasie przy predkosciach 120-140km/h? Tapnięte z mojego SGS III ♡
-
Na co? Tapnięte z mojego SGS III ♡
-
Dwumas przy 120? Ja wymienialem przy 220. Razem ze turbo od razu: ) Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2
-
AFV czyli to co w mojej A3. Ja mam ASZ ale to chyba ten sam motor. To dość częsty przypadek występujący w tych silnikach. Podobno trzeba sie przyzwyczaić - poszukaj na forum A3, było o tym sporo
-
[B7 BPW] Felerny imbusik - zabierak - pompy olejowej
Hiv odpowiedział(a) na grzesiekk23 temat w Audi A4 B6/B7
To jak to w końcu z tymi 2.0TDI jest? Wiem, że mam nie kupować BLB bo to qpa a teaz okazuje się, że BPW też? To które 2.0TDI z lat 2006-2007 jest godne polecenia? (obecnie mam A3 z ASZ czyli 130PS - że też w B7 nie było już tego silniczka... już 100tys a ogólnie ponad 200 bez żadnej awarii... -
Tak patrzę na rozbrojony silnik i sie zastanawiam. Gdzie to dolne koło ma ząbki? Widziałem już spiłowane górne koło a większość pisze, że pada dolne... A ten tajemniczy 6cio kąt? Które koło na nim pracuje?
-
Widziałem temat. Jednak wydaje mi sie on dość mocno nieopłacalny patrząc na cenę całości. Szkoda, że w B7 nie zostawili starego dobrego 1.9 130PS... Zastanawiam się tylko czy jeśli mam B7 z końca 2005r. to po czym rozpoznać czy siedzi tam łańcuch czy nowsza konstrukcja, podobno mniej wadliwa oparta na kołach zębatych?
-
Na pewno znacie ten i podobne watki http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40909 o problemach z napędem pompy oleju w 2.0 TDI. Czy w A4 też można jakoś po numerach VIN rozpoznać jaki mamy naped pompy? I czy wchodzi w grę wymiana z łańcuszkowego na kołowy?
-
Ludzie dajcie już spokój z tym odkręcaniem korków i bagnetów podczas pracy silnika... Dobrze, ze nie robicie tego podczas jazdy
-
Tez gdzies taką widziałem ale domyślam się, ze już sterowania między fotelami nie masz. Tu przynajmniej jest łatwiej bo wywalasz starą navi, panel klimatronika masz i tak już na dole i aplikujesz rns-e. Czy rns-e wystarczy wtedy po prostu podłączyć i będzie działać plug&play?
-
Czy po zapodaniu do takiej wersji RNS-E będzia działało to sterowanie między fotelami? A jeśli tak to jakimi funkcjami można tam sterować?
-
Czyli najlepiej wersja która miała seryjnie jakieś navi? Są takie w B6? Bo na 1szej fotce mamy chyba B7 z normalnym radiem jaki i teraz mam w A3 więc raczej nie ma tam navi. Czy można ewentualnie przeszczepić zegary z kolorowym FISem?