-
Postów
39 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Lechotek

Informacje
-
Imię
Leszek
-
Miasto
Elbląg
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
[ALL B5] Wymiana zawiasu - opis ze zdjęciami - usterka: Opadające drzwi.
Lechotek odpowiedział(a) na 205rt temat w Audi A4 B5
A możesz mi powiedzieć jak wyciągnąłeś te śrubki ? Bo mi wpadły i nie mam pojęcia jak je wyciągnąć... -
Witam. Czy jest możliwość regulacji drzwi przód - tył ? Chodzi o to, że po drobnej kolizji (uderzenie w dół drzwi) musiałem zmienić poszycie i teraz drzwi chciałyby delikatnie pójść do przodu ( po zamknięciu między przednimi a tylnimi drzwiami nie ma żadnej szczeliny a pomiędzy przednimi drzwiami a błotnikiem jest dość spora szczelina około 10 mm). Czy drzwi mają jakąś regulacje przód - tył ?
-
Witam. Od jakiegoś czasu świeci mi sie check. Vag pokazał błąd sondy za katalizatorem. Dzisiaj chciałem dostać sie do niej i spisać jej numer seryjny ale przed tym postanowiłem sprawdzić samą instalacje. Okazało się, że wtyczka idąca z ecu do podpięcia wtyczki od sondy ma 2 luźne środkowe kabelki. Dodatkowo odkręciłem plastikową pokrywke ecu i ten duży, pomarańczowy bezpiecznik jest przepalony. Czy jedno z drugim ma powiązanie ? Czy można wymienić/dokupić samą wtyczke czy trzeba całą wiązke ? Jak to jest ? (Sama wtyczka idąca od sondy jest cała) Pozdrawiam
-
Czy ktoś ma namiary na warsztat w Elblągu albo okolicy, który wymieni mi licznik w A4 B5 polift (pół fis) ? Obecnie mam Jaeger a chciałbym wrzucić VDO bo mam dość ciągłego naprawiania wskaźników.
-
Witam Od pewnego czasu podczas powolnej jazdy po mieście (przy szybszej zagłusza pewnie praca silnika) słychać trzeszczenie z okolic prawego, przedniego koła. Niezależnie czy skręcam czy jade na wprost, czy droga jest dziurawa czy równiutka. Ostatnio zauważyłem, że dzieje się tak gdy na dworzu jest gorąco, w chłodne dni cisza. Ktoś mógłby mnie naprowadzić gdzie szukać problemu ?
-
Panowie, być może dość banalne pytanie ale gdzie znajduje się sonda lambda w moim polifcie ? Kładłem się pod samochód i nie widzę jej nigdzie. Chodzi o tą sonde za katalizatoren
-
Do zamknięcia. Znalazłem chwile i wewnętrzny klocek pękł w pół (rozwarstwił się)
-
Witam. Pacjent Audi A4 B5 1.6 ALZ Avant. Podczas hamowania słychać pojedynczy stuk gdzieś z okolic lewego przedniego koła. Stuk ten nie występuje przy każdym użyciu hamulca. Odkręciłem koło i przyjrzałem się zaciskowi, jedyne co zauważyłem to to, że klocek ma delikatny luz (pare mm góra - dół). Co to może być ? Koniec klocków hamulcowych ?
-
Witam. W swojej A4 B5 po lifcie mam wrzucone radio Audi Concert te na płyty. Chcę zmienić je na niefabryczne ale z tego co mierzyłem to radio ma 60 mm wysokości a na allegro znalazłem maskownice przeznaczoną niby do mojego modelu Audi o wysokości 67 mm... http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6520434301 Czy sprzedawca posiada błędne informacje czy mój środkowy panel jest od innego modelu Audi ?
-
Wymiana/czyszczenie enkodera Audi Concert II (problem z regulacją głośności) fotostory
Lechotek odpowiedział(a) na adrian242424 temat w Audi A4 B6/B7
Jak mam pokrętła chowane to mogę zamienić je na zwykłe (nie chowane) ? -
Problem rozwiązany. Po 3 dniach walki poddałem się i zaholowałem samochód do elektromechanika. Przerwana i zaśniedziała instalacja elektryczna nie przekazywała prądu do ECU. Do zamknięcia.
-
Rozrusznik kręci, akumulator dzisiaj ładowany do maksimum w mieszkaniu. Raczej nawet gdyby była woda w układzie paliwowym to tak czy inaczej pompe paliwa by załączyło a nie może bo przekaźnik od pompy paliwa ciągle się załącza. Wyciągnąłem przekaźnik i "cykania" nie ma także podejrzewam, że właśnie on jest problemem. Mam nowy przekaźnik i stary i w przypadku obu jest to samo. Ściągnąłem osłone z przekaźnika i wyraźnie widać jak się ciągle włącza i wyłącza (pulsuje tam taka blaszka) Jeżeli przetrzymam ten przekaźnik w pozycji włączonej to pompka pompuje dobrze paliwo, jak puszcze blaszke to znowu zaczyna się to cykanie. Samochód stał tydzień czasu na parkingu, przed mrozami było wszystko ok.
-
Wymieniłem przekaźnik pompy paliwa (kupiłem nowy w sklepie - 44 zł) i od tygodnia póki co jest spokój Aktualizacja po około pół roku: Dzisiaj problem znowu się pojawił, aku naładowałem na maxa w domu, przekręcam zapłon i dlaej to drażniące cykanie... Wsadzam stary jak i nowy przekaźnik i nic nie pomaga
-
Witam. Piszę w tym dziale ponieważ nie wiem dokładnie z jakiego modelu Audi jest to radio (w każdym bądź razie mam takowe w swojej B5). Czy jest możliwość naprawy impulsatora (chyba tak to się nazywa) ? Dokładniej rzecz opisując to podczas jazdy wystrzeliła mi gałka od włączania/podgłaszania radia (chyba była podklejana bo wątpie aby sama z siebie pękła). Pokrętła mam chowane/wciskane do środka. Da się je jakoś skleić ? W króciec wchodzi "bolec" który odpowiada za właczanie i wyłaczanie radia. Ściągnąłem panel ale widze, że całość jest przylutowana do płytki i jest to praktycznie część nierozbieralna. Czy po odlutowaniu da rade to jakoś rozebrać ? Czy można zastosować do tego radia gałki niechowane (bez sprężynek) ? Na allegro takie impulsatory chodzą po 50 zł/szt więc to troche drogi gips ponieważ mam uszkodzony też prawy potencjometr.
-
Test na zawartość co2 ? Jak ?