
sams0n
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O sams0n

Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
398 wyświetleń profilu
-
ok dzięki za odpowiedzi. Rozumiem że jak pojadę na zbieżność i geometrię to gość powinien wyciągnąć magiczny klucz i sam to poprzestawiać tak aby było dobrze?
-
Ok to rozumiem to tak jeśli zrobili mi pomiar geometrii kół i wychodzi norma dla 1bv od -0,22 do -1,22 a ja mam -1,2 w lewym ( to które zdarło najmocniej ) a dla prawego -1,4 to nie wydaje mi się abym coś zdziałał sankami. zbieżność jest w normie.
-
Nie słyszałem aby kąty ustawiało się w a4 b6 - co do obcierania też tak myślałem ponieważ moje opony to 235/45/17 i obstawiałem że są za szerokie ale nic takiego się nie dzieje.
-
Proszę o info czy temat zakończony nie chce zakładać nowego a u mnie jest to samo dostałem wydruk od diagnosty który robił zbieżność i nie widać dużych odstępstw od normy. Tym bardziej wszyscy mówią że lepszego nie ma w Białymstoku. Opona ścięta aż druty wyszły a co ciekawe to że reszta opony nie ruszona wygląda jakby przejechała 5k km. http://www.directupload.net/file/d/4490/yk68x4au_jpg.htm - tak wyglądają opony po lewej i prawej stronie auta - z tyłu delikatnie ścina ale też jest to wyczuwalne palcem. dodam że mam quattro.
-
Proszę o info czy temat zakończony nie chce zakładać nowego a u mnie jest to samo dostałem wydruk od diagnosty który robił zbieżność i nie widać dużych odstępstw od normy. Tym bardziej wszyscy mówią że lepszego nie ma w Białymstoku. Opona ścięta aż druty wyszły a co ciekawe to że reszta opony nie ruszona wygląda jakby przejechała 5k km. http://www.directupload.net/file/d/4490/yk68x4au_jpg.htm - tak wyglądają opony po lewej i prawej stronie auta - z tyłu delikatnie ścina ale też jest to wyczuwalne palcem. dodam że mam quattro.
-
Jako że jestem tutaj w Białym od niedawna to poszukuję dobrego lakiernika. Oczywiście naprawa nie będzie pokrywana z OC bo to moja wina;) poza tym wychodzi że to tylko i aż dwa elementy do malowania - chciałbym zachować jakość usługi. Ile kasuja tutaj za element mój kod lakieru ly7j . Dość trudny do krycia ale liczę że z przekładaniem innej maski (obecna na śmietnik) i podklejeniem 5cm zderzaka uda wraz z malowaniem uda mi się zmieścić w 1000zł.
-
Bez sensu przepłacać w aso, jest to dużo tańsze jeśli chodzi o org części u forumowego kolegi a wymiana w dobrym renomowanym serwisie np bosch albo coś innego u was w mieście bo wymiana rozrzadu jest dziecinnie prosta. Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
-
Problem polega na pojawiającym się problemie ABS ESP. Może na podstawie logów ktoś coś podpowie co może być przyczyną. ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl Part No: 8E0 614 517 A Component: ABS/ESP allrad 3429 Coding: 04475 Shop #: WSC 00000 VCID: 2649EED8C219CC2ECEF-5072 3 Faults Found: 00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - Intermittent 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8E2.lbl Part No: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00011 Shop #: WSC 63251 VCID: 346D049004C5AEBE40B-4A9C 2 Faults Found: 01494 - Bulb for Parking Lamps; Left (M1) 57-00 - Electric Circuit Failure 01312 - Powertrain Data Bus 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl Part No: 8E0 920 900 L Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36 Coding: 03001 Shop #: WSC 00000 VCID: 2D5B11F4E7EFFF760F5-5000 WAUZZZ8E83A396871 AUZ6Z0C0175027 1 Fault Found: 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.lbl Part No: 8E0 959 433 BA Component: Komfortgerát TA7 1310 Coding: 07008 Shop #: WSC 21148 VCID: 71E3CD843B57DB966BD-4A9C Subsystem 1 - Part No: 8E1959801B Component: Tőrsteuer.FS BRM 0003 Subsystem 2 - Part No: 8E1959802B Component: Tőrsteuer.BF BRM 0003 2 Faults Found: 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent 01559 - Drivers Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent End --------------------------------------------------------------------- Problem rozwiązany padł sterownik abs - wymiana + adaptacja.
-
Widzę że temat ucichł więc nieaktualne;) - Do zamknięcia
-
Sprawdź jaki olej powinien być zalany do Twojej b5 później przeczytaj forum jak się przechodzi z 10w na 5w full syntetyczny. Myślę że coś z tego wywnioskujesz i przekalkulujesz czy warto czy nie. Dość dużo tego na forum.
-
Jak w temacie - może zakup bańki 20L na cztery osoby na pewno będzie bardziej opłacalny niż zakup 5l za 188-190zł . Ktoś chętny - potrzebuje do kompletu 3 osoby. Warunek każdy posiada swoją bańkę do której będzie można go przelać. Odbiór Białystok. CENA 150zł
-
i mnie się też to trafia: Obajwy. Zimny silnik - zawsze się zapali esp+abs Ciepły - jak wyłączę i włączę ponownie to gaśnie. Podjadę pod sklep odczekam trochę i po uruchomieniu znów to samo. Nie da się tego samemu naprawić? jak wyglada ów strerownik>?
-
I co Ci wyszło u mnie pojawił się ten dzwięk dość niedawno.. na razie nie zagladałem co się tam dzieje ale czas zacząć szukać
-
Dzięki za podpowiedź. Jedna rzecz mnie drażni że zalałem go motulem Xclean FE 8100 5w30. Powoduje to że właściwości tego oleju może i coś tam oczyszczają lub wypłukują lecz przy wysokich obrotach tzn autostradowych mocno się spala. Na chwilę obecną mało będę jeździć ale przed zimą planuje powyższcze czynności. Mam w pn umawiam się na sprawdzenie ciśnienia oleju.
-
Dzięki chłopaki KŁATRO też by dobrze wyglądało;) bo jak napisał Joziek79 najważniejsze jest to że ktoś o nie dba a mnie śmieszy forumowe - "tylko brakuje quattro" każdy kupuje to co chce i na co go stać. Ja byłem zmuszony wydać wiecej kaski na ten napęd chociaż jestem jego zwolennikiem i przeciwnikiem jednocześnie. Najważniejsze aby oceniać co w nim zmienić albo podpicować jeśli komuś się tylko tytuł nie podoba to rozumiem że auto jest idealne;)