Jump to content

kowalkam

Pasjonat
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About kowalkam

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Białystok

Car

  • Car model
    S4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    4.2 V8
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB
  1. Witam. Mam problem z silnikiem 1.8T AJL. Auto chodziło bezproblemowo do czasu zgaszenia silnika. Po około 2 godzinach je odpaliłem i pojawiło się stukanie jak na załączonym filmiku. Sprawdziłem rozrząd, jest ok. Wymieniłem szklanki, napinacz i łańcuch ale nic nie pomogło. Ciśnienia oleju jeszcze nie mierzyłem. Mam plan jutro zrzucić misę i sprawdzić panewki ale jakoś nie wydaje mi się żeby to było to. Dźwięk ginie albo staje się niesłyszalny po przekroczeniu 3-3,5 tys obrotów. Przy schodzeniu z obrotów nic nie słychać aż do 1,8-1,5 tys. Wtedy dźwięk jest najgłośniejszy. Filmik zaczerpnięty z i
  2. kowalkam

    Witam :)

    Witam wszystkich maniaków Audi Jestem posiadaczem A4 B5 1.8T Q 180km, S4 B6 4.2 Q 344km i B4 Coupe 1.8T 280 km. Z każdą mam jakieś problemy. Z jedną mniejsze z druga większe. Mam nadzieje że razem uda nam się rozwikłać zagadki
  3. U mnie wlasnie są rózne napięcia od 0,5 do 0,9 no i na niektórych cylindrach skaczą. Jest ktos moze w podlaskim kto jest w stanie to ogarnąć? Ewentualnie sąsiednie województwa, zrobię sobie wycieczkę
  4. Po wymianie oleju i uszczelnieniu pokryw zaworów nierówna praca trochę się ustabilizowała, ale tylko trochę. Nie wiem co to ma wspólnego z tym :/ Jak mają wyglądać wartości spalania stukowego?
  5. Dzień pracy nad autem zakonczony. Zawór PCV rozebrałem i odziwo w srodku wygląda jak nowy ( sam byłem zaskoczony ). Regulator cisnienia sprawdzony, i jest w 100% szczelny w każdą strone. Zrobiłem wyzwolenie poszczególnych wtryskiwaczy pod vagiem i jeden jest znacznie cichszy od reszty ( czy to on jest uwalony czy pozostałych siedem ? ) Przy okazji ze miałem już zrobiony dobry dostęp to uszczelniłem pokrywy zaworów i sprawdziłem wariatory. Jeszcze jedna rzecz jaka mi sie rzuciła w oczy to jedna swieca bardziej okopcona od reszty, akurat na tym cylindrze jest założona cewka juz wczesniej wymien
  6. Na hamowni nie byłem ale wydaje się że moc jest ok . Niebieski708 powiesz mi jak sprawdzić te poszczególne rzeczy?
  7. Rozrząd niby był wymieniany przez poprzedniego wlascicela. Mysle ze można mu wierzyć bo auto przy kupnie było naprawdę doinwestowane. Powiedzcie mi z jakich grup moge jeszcze zrobić logi?
  8. Robiłem. I wypadania zapłonów brak :/
  9. Witam. Mam problem ze swoim s4 kod silnika BBK. Od niedawna występuje nierówna praca silnika na postoju, tak jak by wypadanie zapłonu. W kompie brak błędów. Czuje ze z dnia na dzień nierówna praca się nasila. Myślałem nad wariatorami ale grzechotanie przy odpalaniu pojawia się może z raz na tydzień i to przez 0,5 sekundy a wiec ta opcja chyba odpada. Świeczki są nowe, nie wiem jeszcze jak dobrze sprawdzić cewki. Dodam jeszcze ze auto ma usunięte katalizatory i wstawione downpipe Milltek. Czy to może mieć jakiś wpływ na nierówne obroty. Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam
  10. kowalkam

    Witam :)

    Cześć. Jestem Kamil. Pochodzę z przepięknej Suwalszczyzny natomiast na stałe mieszkam w Białymstoku. Moja przygoda z audi zaczęła się 4 lata temu od modelu A4 B6 1.9 tdi Quatrro S-line. Następnie jako dodatkowe auto było A3 8P 2.0 tdi. Miesiąc temu sprzedałem obie lalki ale za to rodzina powiększyła się o S4 B6 Avant. Na dniach postaram się wrzucić kilka zdjęć. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...