Skocz do zawartości

electric000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O electric000

Informacje

  • Imię
    Radosław
  • Miasto
    wa

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia electric000

0

Reputacja

  1. Montował ktoś ten napinacz INA ? Jesli wiedzialbym ze wytrzyma tak długo jak oryginał to mógłbym odżałować te 1400zł Bo w ASO to juz przesada ....
  2. Witam Podłączam sie pod temat Czy w tym przypadku to będzie napinacz jeśli klepie tylko po odpaleniu ? Bo w swoim mam takie same objawy https://www.youtube.com/watch?v=85GhAclcTAM
  3. A coś tam jeszcze może sie przetrzeć oprócz pokrywy ?
  4. A czy jest możliwe ze łańcuch może przetrzeć pokrywę na wylot ? Idzie to zaspawać ?
  5. Na pewno trze o pokrywę. Zresztą mechanik mówił że pokrywa była mocno wytarta od tego łańcucha. Tylko niestety to grzechotanie trwa dłuzej niż 1-2 sek. Trwa to około pół minuty. 2-sekundowe tarcie byloby do zaakceptowania a tu jest sporo dluzej no i wywala check z tego powodu wiec to nie jest normalne. No właśnie tak jest w moim przypadku
  6. Mechanik zalał Castrol 5W40 Olej pewnie byl z beczki bo nie dostalem zadnego opakowania
  7. Witam Rozrząd wymieniony, pompa oleju wymieniona bo bylo slabe cisnienie, smok wyczyszczony Łancuch rozrządu wymieniony, mechanik stwierdzil ze nie trzeba wymieniac napinacza bo nie wyglada na zuzyty. No i po kilku dniach problem powrócił. W czasie porannego odpalania słychac jak łancuch trze o pokrywe zaworów. No i do tego wywala błąd 16395 - przestawienie wałka rozrządu w kierunku później Problem wystepuje tylko gdy rano go odpalam po chlodnej nocy, bo gdy po calym dniu w pracy go odpalam przy temp 13st to jest cichutko. Ma ktos jakies pomysly co moze byc ? Czy juz zostaje tylko napinacz ? Dodam jeszcze ze na cieplym silniku problem nigdy nie występuje, chodzi idealnie cichutko
  8. Witam Podłączam sie pod temat. Od niedawna jestem posiadaczem Passat 1.8T AWT. W aucie po zakupie był niesprawny termostat i w czasie jazdy trzymal temp ok 60st. Dziś go wymieniłem i po rozgrzaniu do 90st w czasie jazdy wyskoczyła Czerwona kontrolka od cisnienia oleju. Co może być tego przyczyną ? Podejrzewam ze może pompa oleju już jest wadliwa albo zatkany ssak w misce. Tylko wczesniej jeżdżąc na niedogrzanym silniku pewnie tez bylo gorsze smarowanie. To czy moglo to miec wplyw na panewki lub inne elementy silnika ?
  9. Witam Podłączam sie pod temat No tez mam problem z takim terkotaniem 1.8T AWT Silnik halasuje po dłuzszym postoju lub porannym odpaleniu. Są to takie metaliczne dźwięki tak jakby łancuszek. Gdy odpalam auto rano i slinik pracuje caly czas to halasuje tak przez dłuzszą chwilę , jednak gdy odpalę go , po czym zgaszę i ponownie odpalę to wtedy chodzi cichutko. Czy to moze miec związek z cisnieniem oleju ? Bo myslalem zeby zrzucic miskę i wyczyscic ssak Albo zamiast tego płukanka silnika i nastepnie wymiana na dobry olej ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...