Skocz do zawartości

adikola24

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adikola24

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

253 wyświetleń profilu
  • Hugo

  1. Oryginał z przebiegiem ponoć 60km, zdemontowany z auta po testowego. Końcówki wydechu czyste bez żadnej sadzy. Trasy autostradowe dpf wypala się co 700km ale w cyklu mieszanym różnie nawet i co 300km..
  2. Założony DPF z auta po testowego
  3. Witam, po wymianie dpf mam takie wartości obliczonej i zmierzonej masy sadzy. Zastanawia mnie duża różnica między nimi. Na starym dpf te wartości były bardziej zbliżone siebie. Czym to może być spowodowane? Dpf zresetowany, nowe czujniki, nowy EGR. Cnha silnik
  4. Gruszki turbo? Nie wiem dlatego pytam
  5. Ok, dzięki za informacje 👍 a czy po regeneracji turbo trzeba robić jakieś adaptacje w vcds?
  6. Przeważnie jak szukałem informacji na temat wartości offset to że powinna być zbliżona 0, dlatego chciałem się upewnić czy powinienem się tym martwić.
  7. Co może być przyczyną offsetu czujnika na minusie? Cnha silnik, DPF wsadzony z auta potestowego, nowa chłodniczka EGR, przy okazji regenerowane turbo, nowe czujniki ciśnienia Ori, adaptowane vcds.
  8. Będę wymieniał DPF, chłodniczke spalin i przy okazji turbo do sprawdzenia, potrzebuje momenty dokręcania tych rzeczy takie jak kolektor do głowicy, chłodniczke do DPF, albo jakieś schematy. Byłbym wdzięczny za pomoc. A4 B8 2.0tdi CNHA
  9. A odnośnie kolektora wydechowego poratuje ktoś?
  10. Witam, mógłby mi ktoś sprawdzić jaki olej i jaka ilość do skrzyni i dyfra? Nr Vin WAUZZZ8KXFA079751
×
×
  • Dodaj nową pozycję...