-
Postów
167 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mirek s

Informacje
-
Imię
Mirek
-
Miasto
Koszalin
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1994
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tak właśnie czułem, że autko za stare na takie bajery - dzięki Dev.
-
Jeszcze raz dzięki. Jak będę miał dostęp do audi to sprawdzę.
-
Dzięki za odpowiedź, "internety piszą" że w tych z początku produkcji się nie da. Wolałem się upewnić, jeszcze raz dziękuję.
-
mirek s obserwuje zawartość Czy da się w b-5 zamontować isofix?
-
Dzień dobry, tak jak w tytule chciałem się Was zapytać, czy w w b-5 można zamontować isofix. Audi to sedan z samego początku produkcji. Pomóżcie, bo jak się nie da zamocować fotelika to córka odda audi na złom ;).
-
Witam, mam problem z climatronikem. Zacięły się dwa silniczki sterujące klapami. Nie chce mi się z tymi silniczkami znowu walczyć, wyjmowałem, czyściłem, wymieniałem, a one po czasie znowu fisiują. A gdybym ten cały automat olał i wstawił zwykły panel manualny? Czy to jest możliwe? Audi jeździ moja córka, i słaby nawiew = zaparowane szyby zimą... Może ktoś coś podpowie? https://allegro.pl/panel-nawiewu-klimatyzacji-audi-a4-b5-i6797725178.html
-
-
Dziwne odgłosy z okolic kompresora, łozysko...
mirek s odpowiedział(a) na rhinbac temat w Audi A4 B5
Nie chcę zaczynać nowego tematu, więc się podłączę. Od czasu do czasu z okolic sprężarki klimatyzacji dobiegały mnie niepokojące dźwięki, zdjąłem pasek ją napędzający i hałasy ucichły. Wydedukowałem, że pewnie kończy się łożysko w sprężarce, ale że to już grubsza robota postanowiłem najpierw wymienić napinacz, pomimo że był już jakiś czas temu wymieniany i nie wykazywał śladów zużycia. Piszę to bo ta naprawa kosztowała mnie 50zł a niewiele brakowało żebym zaczął niepotrzebnie bebeszyć w klimatyzatorze. Aha, hałasy pojawiały się głównie po uruchomieniu silnika. -
Nie bądź taki pewien. http://www.forum.alfaholicy.org/porady_przy_zakupie/65049-przekret_na_podatku_vat_przy_sprzedazy_auta_przeczytaj_nim_kupisz_samochod_.html
-
Ja oczywiście też zanim wypłukałem wodą, wlałem chemie i tak zostawiłem na kilka godzin.
-
U mnie nagrzewnica w środku nie była zasyfiona, źle działała przez tą pękniętą przegrodę z takiego brązowego kruchego ebonitu. Gdy płukałem to starałem się agresywniej zaatakować kamień odkręcając i zakręcając ciśnienie wody takimi impulsami. Wkońcu wypadły z nagrzewnicy brązowe fragmenty - pomyślałem że to kamień. Teraz wiem, że to były fragmenty przegrody o której pisałem. Nie wiem czy sama pękła, czy ja ją dobiłem.
-
Rozciąłem uszkodzoną nagrzewnicę, żeby zobaczyć co było z nią nie tak. I tu mam małą przestrogę dla wszystkich próbujących przepłukać wymiennik. Nie używajcie zbyt dużego ciśnienia wody. U mnie uszkodzona wewnątrz nagrzewnicy była taka plastikowa przegródka z łamliwego materiału, możliwe że sam ją uszkodziłem w trakcie płukania podłączając wąż z ciśnieniem sieciowym. Po jej wyłamaniu czynnik grzewczy zamiast przepływać przez wymiennik kierował się łatwiejszą drogą bezpośrednio z zasilania w powrót i oba węże były gorące a nagrzewnica kiepsko grzała.
-
Wiem, ale zastanawiam się też nad A.R. Giuliettą. W Audi zaczyna mi przeszkadzać, że są straszne golasy. Jak któryś 1,8 ma z tyłu el. podnoszone szyby to przecieram oczy ze zdumienia.
-
Rzeczywiście szukam b7 1,8t. Co ciekawe jak mi się jakieś spodoba i podlinkuję ogłoszenie w dziale zakup kontrolowany to po kilku godzinach znika .
-
Czy ktoś może wie, czy na podstawie nr vin można gdzieś sprawdzić, czy poprzednim właścicielem auta była firma? Czasem pojawiają się ładne auta w fajnej cenie, ale okazuje się potem, że to np. samochody po flotowe i "wisi" nad nimi nie zapłacony podatek...
-
Witam, mam taki problem, że jak patrzę na jedną z rurek doprowadzających płyn chłodniczy do nagrzewnicy to jest ona mokra. Próbowałem dokręcić opaskę na wężu, ale to nie pomogło. Wysnułem wniosek, że nagrzewnica przepuszcza i zamówiłem nową. Gdzieś jednak trafiłem na informację, iż jest tam jeszcze jakiś zawór podciśnieniowy, który również może przeciekać. Czy ktoś może mi coś więcej napisać o tym zaworze zanim rozbebeszę pół samochodu? Aha, sączy mi się z tej rurki bez otworu do odpowietrzania układu - może to ma jakieś znaczenie. Nagrzewnica wymieniona, dodatkowego zaworu nie ma. Wężyk z podciśnieniem wchodzący między wężami do nagrzewnicy skręca przed wymiennikiem w prawo i jest chyba od sterowania jedną z klap. Temat można zamknąć.