Skocz do zawartości

Mrowa91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mrowa91

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 E
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Mrowa91

0

Reputacja

  1. Mrowa91

    renowacja wnętrza

    Witam, posiadam audi a4b5 97 rok 1,8 ADR, Ogólnie zaplanowałem sobie troszkę renowacji wnętrza, i prosiłbym o kilka informacji które na pewno by mi pomogły (o niektórych czytałem już na forum jednak nie znalazłem konkretnej dla mnie odpowiedzi). 1.Podsufitka ogólnie troszkę czytałem na ten temat, i jako że zaczęła mi miejscami odłazić (zresztą i tak jest trochę usyfiona) postanowiłem coś z nią zrobić - mianowicie wybór chyba padnie na wyjęcie, usunięcie starego materiału, i oklejenie nowym, oczywiście razem ze słupkami. Powiedzcie, jakim konkretnie materiałem będzie najlepiej go okleić, jaki klej (będę go nakładał najprawdopodobniej pędzlem) będzie najlepszy w miarę rozsądnych pieniądzach. Nie wiem czy słupki oklejać tym samym kolorem ? pomóżcie ! 2. Plastiki powiem tak, są w marnym stanie. chciałem je jakoś zdemontować, i myślałem o ich pomalowaniu - szczerze to nie wiem czy to dobry pomysł, ale nie mogę pominąć faktu że budżet jest ograniczony. konkretnie chodzi mi o tunel i deskę rozdzielczą. Może ktoś się już bawił w taki temacik i podzieli się swoją historią 3. Fotele tutaj sprawa raczej wygląda jasno bo już mam kupiony drugi komplet, czeka tylko na montaż, tylko pytanie brzmi czy zmieniać je przed czy po renowacji wspomnianych w dwóch pierwszych punktach. 4. Podłokietnik niestety w zestawie z fotelami nie miałem podłokietnika pod kolor foteli a stary jest już pościerany - lepiej będzie kupić pod kolor, czy oddać do tapicera na obszycie ? 5. Uchwyt Uchwyt na napoje znajdujący się w tunelu wpadł mi do środka, i ogólnie nie działa, jest jakiś patent na jego naprawę czy szukać nowego (czyt. na szrotach itp.) Jak już wcześniej wspomniałem budżet ograniczony, więc wolałbym wszystko robić sam. Czasowo nie wiem ile mi to zejdzie, jak narazie praca zajmuje dużą większość dnia także nie wiem kiedy za to wszystko się zabiorę, ale warto będzie mieć już potrzebne informacje. Z góry dzięki, Pozdrawiam !!
  2. Mrowa91

    Fotel kierowcy

    dzięki, sprobuje w weekend bo dopiero wtedy znajde chwile dam znać oczywiście czy dało rade !
  3. Mrowa91

    Fotel kierowcy

    Witam, mam drobny kosmetyczny problem, mianowicie z tyłu siedzenia kierowcy zaczął mi się odklejać ten plastik z siateczką (np.na gazetę itp.) czy ktoś ma może pomysł czym to spowrotem podkleić żeby nie odłaziło ? Jeżeli potrzeba to zrobię zdjęcie. Pozdrawiam!
  4. przerabiałem ten problem jakiś miesiąc temu, u mnie najpierw się zawieszały, ale po 2 dniach całkowicie przestały działać (i awaryjne i kierunki) jednak przy otwieraniu auta z kluczyka wszystkie mrugały. Zmieniłem przekaźnik który jest tak jakby ''zespolony'' z włącznikiem awaryjnych (można go też podobno przeczyścić). W skrócie - wyjmujesz włącznik awaryjnych i wstawiasz drugi i po problemie pozdro
  5. problem się (jak narazie) rozwiązał sam. może to dziwnie zabrzmi, ale jedyne co zrobiłem to dolałem płynu do sprysków (tak wiem jak to brzmi i sam w to nie wierze). pojechałem do mojego mechanika, i może jak na złość błąd nie chciał wyskoczyć lub się naprawił. Dziś zrobiłem prawie 30km (do pracy i spowrotem) i jest ok. dzięki za pomysły!!
  6. Mrowa91

    dziwne piski

    dzięki za pomysły, niedługo przy zmianie kół napewno wezmę to pod uwagę i mam nadzieję ze coś pomoże bo przysłowiowy ''szlag'' mnie już trafia jak słyszę ten dźwięk. dam znać ! Pozdro !
  7. kable patrzylem, nie wygladaja na naderwane, jednak nie miaem mozliwosci poruszac kostka pod zbiornikiem wyrownawczym plynu chlodniczego. mozliwe ze jest to blahostka wlasnie tego typu, ale jeszcze nie mam pewnosci.
  8. Mrowa91

    dziwne piski

    Audi a4 b5 1.8 ADR. Witam, zagadka do rozwiazania dla was koledzy i kolezanki forumowicze mianowicie z lewego kola podczas jazdy, wydobywaja się dziwne piski (nazwijmy je ''wysokotonowymi'') przy nie wcisnietym hamulcu, czasem jest to przy jezdzie prosto, czasem przy skrecie w prawo, jednak najczesciej i najglosniej jest przy skrecie w lewo. (PS. gdy podczas piszczenia leciutko wcisne pedal hamulca to pisk znika) przy wymianie opon opisalem problem mechanikowi(bylo to w listopadzie), ktory po zdjeciu kola stwierdzil ze tarcze i klocki mam w bardzo dobrym stanie, i ze klocek musi sie dotrzec (bagatela klocki prawie nowe), lub jakis ''wiórek'' metalowy z klocka odstaje i ociera o tarcze. myslalem ze z czasem problem ''ucichnie'' jednak tak sie nie stalo. Z hamowaniem nie ma problemu - wrecz moge powiedziec ze hamulce mam ''igła'', jednak przy zwyklym hamowaniu(np przy dojezdzie do skrzyzowania) piszcza. wiec pytanie brzmi: co to moze byc panowie i panie ? pozdrawiam!
  9. Witam, co prawda widzialem tematy poruszające podobny problem, jednakze dzis mialem do przejechania dystans okolo 30km do pewnej miejscowosci. Wszystko bylo ok, a w drodze powrotnej po przejechaniu okolo 5km, uslyszalem sygnal dzwiekowy i zobaczylem ze kontrolka wymieniona w temacie zaczela mrugac. zatrzymalem sie, zgasilem auto, sprawdzilem stan plynu chlodniczego - jest ok, wężyki od zbiorniczka ok. odpalilem auto, przejechalem ok. 1km i spowrotem ta sama sytuacja. temperatura na blacie pokazuje 90stopni nie wiecej. proszę o pomoc koledzy bo boje się ze to cos powaznego, a auta potrzebuje na codzien. Silnik 1.8 ADR Pb+LPG. Pozdrawiam.
  10. Witam, pochodzę z Lublina, i jeżdzę A4 B5 1.8 ADR. Bardzo mi milo dolączyc do tego zacnego grona ! Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...