Skocz do zawartości

sztajcher

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O sztajcher

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

547 wyświetleń profilu
  1. ostatnio auto pokonalo trase 2k tys km. wyjechalem nim choc wiedizalem ze juz bylo z nim cos nie tak, ciezko sie go odpalalo po dluzszym postoju(dlugo krecilo) jak sie odpalilo to strasznie silnikiem talepalo na poczatku, podczas jazdy zaczal mi strzasznie talepac tylko gdy sie zatrzymywalem na swiatlach na postojach, w pewnym momencie autem zaczelo mi strzasznie talepac przy dodowaniu gazu, jakby mial zaraz silnik wyskoczyc i to na kazdym biegu, strasznie bolało mnie ruszanie nim nie dalo sie w ogole przyspieszac z niskich obrotow bo wtedy najbardziej nim rzucalo a im wyzsze obroty mial tym latwiej bylo nim przyspieszac i mniej odczuc to talepanie, auto bylo wtedy po jakich 500km, myslalem ze nie dojade a juz napewno nie wroce, na autostradzie nie wiedzialem z jakiej racji nagle telepanie przestalo nie rzucalo ani na postoju ani przy przyspieszeniu, ale za to kopcil tak strasznie ze wszyscy sie ogladali jakby sie palilo za mna siwym dymem, ...po jakichs 100km auto zaczelo znowu talepac ze nie dalo sie nim przyspieszac jak wczesniej... wtedy i kopcilo i tak nim rzucalo dojechalem do celu 1k km za mna auto zgasilem na chwile i juz nie moglem odpalic, zapachalem je na parking, nastenego dnia krecilem nim z 15sec odziwo zeskutkiem odpalił, wrocilem nim tak kolejne 1k km, jezdzac rozpedzajac sie spokojnie i powoli, auto teraz stoi naszczescie pod domem boje sie go odpalac bo az serce boli jak nim rzuca i wstyd jechac jak tak koopci, wie ktos jakie koszty mnie czekaja i co to sie stalo? autko 2005r. 2.0 BPW chce zaznaczyc jeszcze ze wyjezdzajac auto mi juz ciezko odpalało krecilem nim kolo 10sec, i strasznie nim rzucalo napoczatku, przed wyjazdem wyczyscilem egr, i tak jakby zaczal mi potem ciagle talepac na postoju, a z tym talepaniem przy dodawaniu gazu stallo sie jak dolalem paliwa, potem nagle ustalo zaczal tylko kopcic starsznie, potem znowu dolalem paliwa i zaczal dalej strasznie nim talepac no i kopcic przy okazji nie wiem cyz to ma jakis zwiazek ze soba, pod maska znaazlem kabelek jakby odpiety ale nie znalazlem miejsca gdzie moglby byc wpiety i teraz sam nie wiem, dodaje fotke http://wstaw.org/w/4BxT/
  2. witam, mam problem z naglosnieniem w mojej b7 avant, jakis czas temu z przodu przestal grac prawy przedni glosnik pyrczal i cicho gral ale po podglosnieniu na maxa wracal do normy, zdazylo mi sie to z 3 razy w przeciagu ostatniego tygodnia, od kilku dni glosnik gra normalnie ale zauwayzlem ze zamiast sluchac na poziomie glosnosci 7 -8 musze sluchac 11-12 przy tym samym efekcie zaniepokoilo, mnie to wskoczylem na tyl siedzenia i tam zauwayzlem ze tylne glosniki w drzwiach strasznie slabo graja , malo tego lewy glosnik gra ciszej od prawego, jestem pewny ze tak nie bylo jeszcze tydzien temu, auto mam 3 lata z naglosnieniem nigdy nie mialem problemu ale wydaje mi sie ze mam cos ogolnie z elektryka nie tak, tylne swiatlo stopu(trzecie ledowe)raz dziala raz nie tak mam odkad pamietam, jakis czas temu pozmienialem sobie zarowki na ledowe, to wtedy zaczal mi wariowac co chwile jakies zarowki mi sie palily, caly tylny klosz w blotniku mi nie dzialal, gdy tam zajrzalem zobaczylem ze wtyki przepalilo naszczescie samo sie naprawilo ;] po jakims czasie identyczna sytuacja nastala z lewej strony caly klosz i to samo kostka wypalona mechanik 200zl skasowal cos przedluzyl cos tam poprobil cdziala, teraz mi zarowka rejestracji poszla no i to swiatlo stopu ledowe co jakis czas nie swieci, takze bez watpienia uwazam ze cos sie z elektryka pierdzieli w tym aucie a teraz te glosniki,.... ;/ mak tos cos jakies rady?
  3. witam, mam dosc nietypowe pytanie, mam audi b7 2.0tdi 6biegow i przy predkosci 140 mam 2,8k obrotow przy 160-3k czy te obroty nie sa za wysokie jak na 2.0 i 6 biegow?? wydaje mi sie ze to przy 1.9 powinny takie byc? jak jest u was?
  4. jak w teamcie, mam uszczelke do wymiany pod glowica i szuakm porzadnego warsztatu, najlepiej okolice bielan zoliborz ktos cos poleci?
  5. kurcze dopiero w przyszlym tyg jestem umowiony u mechanika, zauwazlyem ze zaczal mi duzo palic ;/ czmeu tak? jakies 2l
  6. ok dzieki to jak mowicie sprawdze sobie ten egr i chlodniczke spalin, nastepnie jesli nic z tych rzeczy nie pomoze zabiore sie za uszczelke pod glowica, jeszcze pytanie czy majac taki problem jesli to uszczelka to czy jazda autem pogarsza sprawe? problem ktory trzeba natychmiastowo naprawic?
  7. no tak tez podejrzewalem, tylko troche mnie dziwi to ze dzieje sie tak tylko ponocna 1 biegu i drugim. potem juz niby nic nie widac, kumpel mowil ze mial cos podobnego i ze powymienial jakies swiece i bylo ok, dodam ze zaczlaem dolewac gorszego paliwa z lukoila moze byc to tez przyczyna? czy stanowczo uszczelka pod glowica?
  8. witam od jakiegos czasu dowiedzialem sie ze strasznie mi kopci na bialo, (audi b7 2.0tdi) ponizej filmik dodam ze to przy spokojnej jezdzie teraz krecone kolega mowil ze dzieje sie to tylko na tych malych biegach, ponoc podczas jazdy z szybszapredkoscia juz tego nie ma auto mam 2 lata jedyne nipokojace rzeczy jakie od poczatku wychaczylem to gdy zatrzymuje sie na swiatlach czasami mi trzesie motorem ;/ ale juz sie przyzwyczailem do tego oleju troche mi bierze na 15tys dolewam jakies 0.5-1l / ostatnio zaczal mi brac plyn od chlodnicy czasami miesiac pojezdze nic nie wezmie a czasami w tydzien zabierze 0.5l ;/ ktos?cos? pomoze? gdzie szukac przyczyny
  9. y to nie jest tak ze ja nim krece az zalapie, tylko po prostu przekrecam kluczyk do zaplonu az mi odpowiednie kontrolki sie zaswieca
  10. Witam, zaczal mi sie problem w mejej audicy B7 2.0tdi, otóz auto posiadam rok przez ten czas zdarzylo mi sie jakies 4 razy, ze auto krecilo ale nie moglo odpalic ale za kolejnym razem zawsze odpalalo wiec nie bylo z tym nigdy problemow, nie zawracalem sobie tym glowy, dodam ze podczas jazdy nie mialem zadnych problemow nigdy zadna kotnrolka mi sie nie zaswiecila. od zawsze mialem tak, ze przy zaplonie swieci mi sie kontrolkaa 'Check engine' i autko odpala normalnie (po chwili wsyzstkie kotnrolki znikaja), natomiast od jakiegos miesiaca zdarza mi sie prawie codziennie ze ta kontorlka sie nie wystwietla, a pojawia sie nowa ABS i wtedy auto kreci ale nie może odpalic. zwykle mijało to po 2-4 razach przekreceniu kluczykiem, niestety od jakiegos tygodania zajmuje mi to nawet do 0.30h , dzisiaj przez .1.5h nie moglem odpalic auta, probuje doczekac sie az za ktoryms razem przekrece kluczyk i kontrolka ABS zniknie zaswieci sie CHECK ENGINE ale niesty trwa to coraz dluzej raczej jest to jak loteria i dla mnie to jest powazny problem, nie mam pojecia co jest nie tak, Ktos pomoze?
  11. ok ;] podziekował mam jeszce takie pytanie co do talepania u mnie motorem, nie znam sie na mechanice auta ale niepokoi mnie spalanie, glownie na biegu jałowym, otóz w trasie autko mi spala 6-7l/ 100km a po miescie spala mi 10- 13 to jest normalne? jak stoje na swiatlach na luzie to komputer pokazuje mi spalanie czasami po 40l/20... roznie najczesciej to chyba 12l nie rozumiem czemu moze ta nierowna praca silnika na postoju wlasnie jest przyczyna tego spalania? by;llbym wdzieczny gdyby ktos mi to wytlumaczył i cos doradzil
  12. witam, jestem nowym uzytkownikiem i tez niedawno zostalem posiadaczem Audi A4 B7 2.0TDI 8 zaworowy niepokoi mnie kilka rzeczy i bardzo bylbym wdzieczny o pomoc zaczne od szarpnięcia przy przyspieszeniu zdarza sie to przy obrotach w okolicach 1800-2200 nie zawsze szarpie ale za czesto.. ;] prawdopodobnie na kazdym biegu przy pryzspieszeniu raz szarpnie do tego slychac wtedy takie odciecie a potem juz wraca do normalnosci następna rzecz to rowniez jest przy przyspieszeniu niedawno wsluchalem sie w glos silnika i przy tym przyspieszeniu słychac tez na kazdym biegu od 1800 - 3000 na obrotach w tym czcasie slychac jakby takie ocieranie im dluzej ciagne na biegu tym dluzej to slychac nie jest to jednoglosny ciag tylko takie hm ''czsz.. czsz,, czsz....'' z takimi przerwami krotkimi dodam ze glos wychodzi chyba tam bardziej od strony kierowcy kolejna rzecz to telepanie silniiema, nie zawsze ale czasami jak sie zatrzymam na jakichs swiatlach to czuc silnik po calym aucie jak nim rzuca i po jakims czasie ustaje... robilem test na swiatlach, dodalem lekko gazu do 2 tys obrotow i trzymalem chwile to po puszczeniu gazu wtedy jest moment kiedy najbardziej sie odczuwa to telepanie jpo nie wiecej jak 10sec ustaje wydaje mi sie ze az z zewnatrz mozna by bylo to zauwazyc, zwykle pracuje normalnie tylko ma takie jakies glupie 'humorki' dodam tez ze jak zredukuje do nizszego biegu i bedzie mial te 1tys obrotow to dziwnie silnik pracuje ta chwile... a na postoju przy pracy silnika zawsze czuc posprzegle i galce od biegowdrgania wydaje mi sie ze troche zbyt odczuwalny jest silnik na postoju... podczas jazdy chodzi ladnie procz tego szarpniecia i odgłosu ocierania... jeśli ktos jest w stanie cos poradzic to z góry wielkie dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...