Skocz do zawartości

ripper774

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ripper774

Informacje

  • Imię
    KUBA
  • Miasto
    ŁOMŻA

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia ripper774

1

Reputacja

  1. Właśnie próbuję wrzucić , ale jest jakiś problem
  2. Witam formułowiczów , To druga przygoda z a4, wcześniej b6 2.0 sedan teraz b7 1.8t Avant Auto sprowadzone z DE we wrześniu 2014 po ponad ośmiu miesiącach poszukiwań. Silnik1.8T BFB Rok prod. 2005 Przebieg 122 000 Zawieszenie 1BV Bi xenony skrętne RNS + Navi Felgi 17 opony 235/40/17 Narazie cieszę się z jazdy i myślę o jakiś modach:)
  3. Witam. Przymierzając się do regeneracji przycisków klimatronika +/- chciałbym podpytać jak zdemontować owe przyciski. Z góry dziękuje za podpowiedź
  4. ripper774

    [B6 ALT] Nr tunelu

    Witam, Poszukuję nr tunelu środkowego kolor czarny 1 DIN bez uchwytu tel.
  5. Witam, Kolego aramir kierownica wyglądała troszkę zdarta , ta nowa którą zamontowałem chodzi bardzo ścisło.Co do zużycia oleju w moim przypadku znacznie spadło przejechałem od wymiany 860km dolałem 150ml oleju do stanu który miałem zaraz po założeniu kierownicy.Dynamika silnika znacznie się poprawiła, a wynik ze zużyciem oleju jest dla mnie satysfakcjonujący.
  6. ripper774

    [TEST] Bagażnik na rowery

    Witam, Pozsiadam a4 sedan (oczywiście bez relingów), proszę o podpowiedź co zakupić do przewozu rowerów na dachu.
  7. WITAM, Najwięcej zjadał mi oleju na trasach 0,7l/tyś km (duże prędkości), ale i w jeździe po mieście było spore zużycie.Czekam na jakąs dłuższą trasę to sprawdzę dokładnie.Tak na marginesie po demontażu kolektora wylało sie z niego jakeś 150ml oleju.
  8. Witam, Jestem już po wymianie kierownicy powietrza , demontaż kolektora odbył się bez większych trudności, pierwsze wrażenia po wymianie to lepsze przyśpieszenie i brak dzwonienia przy 2500-3000obr/min,teraz jestem w fazie sprawdzania ilości spalanego oleju, chce sprawdzić ile ubędzie po przejechaniu 1000km.
  9. Witam, Przymierzam się do wymiany połamanej kierownicy (zespół napędowy kol.ssącego) w kolektorze ssącym.Z tego co widzę nie obędzie się bez demontażu całego kolektora , wymianę planuję dokonać we własnym zakresie.Mam zapytanie na co zwrócić uwagę przy demontażu kolektora żeby go nie uszkodzić?
  10. Witam, Dzisiaj podłączyłem auto do VAGa i informuje mnie o błędach :17522 zespół 1 sonda 2 rezystencja wewnętrzna za duża, P1114-008 - niezrozumiały sygnał-Mir zapalony.Nie wiem co jest przyczyną tych błędów.
  11. ripper774

    Błąd P1114-008

    Witam, Dzisiaj podłączyłem auto do VAGa i informuje mnie o błedach :17522 zespół 1 sonda 2 rezystencja wewnętrzna za duża, P1114-008 - niezrozumiały sygnał-Mir zapalony.Nie wiem co jest przyczyną tych błędów.
  12. Witam, Przymierzam się w najblizszych dniach do wymiany sprzęgła (komplet), chciałbym sie poradzić w jakich firmach wybierać LUK, VALEO? Pzdr
  13. jaki czas te stuki trwają?, jezeli tylko przez chwilę tuż po uruchomieniu , to masz luzy na zaworach co niejest niczym niepokojącym,
  14. Jestem właśnie po wymianie rozrządu pasek, rolki, napinacz i pompa koszt części 900zł zakupione w ASO. Wymiana 250zł w nieautoryzowanym warsztacie (czas wymiany ok 4,5 h) bez demontażu pasa przedniego .
  15. Witam, Przymierzam sie do wymiany rozrządu w mojej Audi. Będzie to pierwsza wymiana rozrządu mam w tej chwili przebieg 144 tyś km.Chciałbym się poradzić czy wymieniać też hydrauliczny napinacz paska czy też nie. W ASO w twierdzą żeby wymienić tylko pasek i rolki , bez napinacza i pompy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...