Skocz do zawartości

dareczek1912

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dareczek1912

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Kalisz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

122 wyświetleń profilu
  1. Postaram się jutro dowiedzieć gdzie dokładnie były przetaczane te tłoki , pierścienie nowe które są założone są od KUBOTA (nie jestem w 100% pewien ale wszystko jutro się dowiem. Cały zabieg trwał dwa tygodnie , od wyjęcia silnika z samochodu rozebrania go wysłanie tłoków czas na ich powrót , dwa dni opóźnienia za rozrządem , złożenie silnika i włożenie go do samochodu.
  2. Robił mi to warsztat z okolicy Kalisza , bardzo dobrze się z nimi znam , oni wyciągali tłoki i wysyłali gdzieś do konina dokładnie nie wiem gdzie nie dopytywałem , głowica też była robiona co dokładnie to nie wiem nie znam się nowa uszczelka pod głowicę, panewki zostały ( CHYBA) odwrócone czy coś takiego . Ogólnie tłoki były w bardzo dobrym stanie i nie było potrzeby wymieniać na nowe , zostały roztoczone na większe pierścienie , pierścienie nie są audi oryginalne bo są za cienkie i po kilku tys km mogło by być to samo . Jestem teraz mega zadowolony bo problem się skończył , ogólnie warsztat który mi to robił jest bardzo dobry i mega dokładny . byłem teraz w trasie do Wrocławia i wróciłem ani gram nie ubył oleju . Teraz zakładam chromowane końcówki na tłumik i koniec z okopconą rurą . Jeżeli ktoś chce to mogę podać namiary na warsztat który mi to robił.
  3. Witam wszystkich, opowiem wam moją historię z tym silnikiem do dnia dzisiejszego . Mam 2.0 TFSI 180ps z 2009 roku , moje spalanie oleju WYNOSIŁO 1L/400KM (masakra wiem). Bo dluższych przemyśleniach czy robić silnik czy wymienić na inny , decyzja padła na remont ! Remonto polegał za wyjęciu tłoków okazały sie bardzo zdrowe przy przebiegu 170tys . tłoki zostały wysłane z tego co sie nie mylę do Konina , tam zostały roztoczone na większe i grubsze pierścienie . W tej chwili moja "bestia" nie bierze oleju !!! W koncu spokój , przy całej tej naprawie zostały wymieniony rozrząd w sumie były to 3 łańcuchy rolki itp. , zostały zamówione w serwisie Audi Ignaszak Kalisz koszt 2 tys zł (były zamienniki ale nie wiadomo co warte ) . Cały koszt takiego przeszczepu kosztował mnie 6,5tys zł. Bolało troche ale mam już to za sobą.
  4. Pół syntetyk pomógł z tego względu ze jest bardziej gęściejszy niżeli syntetyk, póki co jest ok, ale jak bedzie dalej to się okaże
  5. Witam również posiadam A4 z tym silnikiem , mam przejechane w tej chwili 160tys , ostatnie mi vzasy zaczął bardzo dużo brać okolo 1l/800km, postanowilem wymienić olej , został wymieniony na pół-syntetyk i teraz bierze około 1l/3000km,pozdrawiam
  6. Audi A4 B8 2.0T
×
×
  • Dodaj nową pozycję...