-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O mateozgr

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
682 wyświetleń profilu
-
Tak właśnie robię
-
Jaki jest sposób na jego sprawdzenie? Po spadku cisnienia lecą również ustawienia korekt, czyli widać po sądzie, że jest np przelany.
-
Witam, mam problem z instalacja, mianowicie awaria pojawia się po zatankowaniu samochodu do pełna, auto nie chce przełączyć się na gaz i wyskakuje błąd za niskigo cisnienia gazu i rzeczywiscie tak jest, cisnienie robocze ustawione bylo na 1,5 bara po zatankowaniu jest 1,1 1,2 bara, po podkreceniu cisnienia na parowniku wszystko jest ok do ponownego zatankowania. Gazownik podpowiedział mi, że prawdopodobnie przyczyna może tkwić w parowniku dlatego kupiłem zestaw naprawczy i zregenerowalem parownik lecz nic to nie zmieniło. Parownik to kme gold gt. Macie jakieś pomysły?
-
Pewnie wielki intercooler typu fmic
-
Masz rację może w przyszłości coś się pomyśli i wstawi jakaś hybrydkę
-
Sprawdzałem i nie ukrywam, że są luzy. Delikatny osiowy i minimalny wzdłużny, ale turbina nie pobiera oleju, ogółem silnik nie bierze oleju.
-
- downpipe - wtryski 360cc od Saab - pipercross - tip silikon - program by Łukasz15 Logi zrobione po pomiarze mocy: LOG-01-020-118-xxxlpg.csv LOG-01-020-118-xxx.csv LOG-01-020-115-xxx.csv LOG-01-003-115-xxxlpg.csv LOG-01-002-033-xxxlpg.csv LOG-01-002-033-xxx.csv
-
a4 b6 1.8t Bex 215KM Coś nie tak...
mateozgr odpowiedział(a) na koch007 temat w Wykresy po modyfikacjach
Coś się zmieniło, zrób może logi -
I jak rozwiązales problem?
-
Rozumiem że sprawdzałeś to na wtyczce od strony sondy, jeżeli tak i jest przerwa to śmiało wymieniaj sondę na nową. Odnośnie napięć jak mierzyć i na jakich pinach masz wszystko w tabelce.
-
Ja naszczęście rozwiązałem problem z błędem 17511, powodem było lpg a dokładnie włączona opcja cut-off. Check się nie świecil ale błąd zapisywał się w pamięci, za każdym razem jak pojawial sie błąd sonda przestawala pracować, kasowanie nic nie pomagało. Dlatego jak będziesz jeździł z tym błędem samochód nie będzie jeździł tak jak powinien. Przed ewentualna wymiana sondy sprawdź rezystancje między pinami 3-4 pin ok. 3,8ohma oraz 2-6 pin ok. 100 ohma, tak zdiagnozujesz czy masz sprawna grzałkę sondy. Jeżeli okaże się uszkodzona możesz śmialo kupić nową tą co podawałes bo takiej jak masz teraz już nowej nie kupisz.
-
Poduszka skrzyni biegów w Audi A4 B6 2.4
mateozgr odpowiedział(a) na flatron12 temat w Audi A4 B6/B7
Jaki koszt i czas takiej naprawy? Nie wiem za bardzo co mam robić ponieważ mam podobny problem jak ty. Mam identyczną poduszkę ale motor 1.8t po swapie skrzyni z automatu na manual. Chciałem właśnie założyć poduszkę lemfordera taka jak na twojej fotce ale ma trochę inne mocowanie tzn śrubę na przestrzal. Specjalnie kupiłem używana łapę właśnie z ta poduszka która okazała się uszkodzona ale mam chociąż ta śrubę centralna na torxa ale zastanawiam się nad kupnem nowej poduszki żeby nie robić sobie dwa razy roboty. -
Witam Panowie, mam oberwana poduszkę skrzyni i chciałbym ją wymienić lecz nie bardzo wiem jaka kupić ponieważ wszystkie zamienniki które mi proponowano są zupełnie inne. Na gumie od oryginalnej poduszki odczytalem nr 8E0 399 151 C D i P. W sklepie dostałem poduszkę trochę innej konstrukcji ale bez środkowej środy i podkładki co uniemożliwia jej montaż pod stara łapę. Moje pytanie co z tym zrobić bo mój pomysł to kupienie całego zestawu poduszki z łapą
-
Poduszka skrzyni biegów w Audi A4 B6 2.4
mateozgr odpowiedział(a) na flatron12 temat w Audi A4 B6/B7
I jaką w końcu kupiłeś tą poduszkę? Bo mam podobny problem. -
1.8 T BEX - Prośba o analizę logów przed chipem
mateozgr odpowiedział(a) na mateozgr temat w Audi A4 B6/B7
Kompresja zmierzona na ciepłym silniku, wszystkie cylindry miały po 12 kPa