Skocz do zawartości

sambo

Pasjonat
  • Postów

    215
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O sambo

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1067 wyświetleń profilu
  1. No na PB jest trochę gorzej, zrobię logi ale z tego co pamiętam to wartości 020 dochodzą do 6.0. Jak Gregor mi stroił auto to mówił że sam motor bardzo ładnie przyjmuje moc i był naprawę w szoku, że taka jednostka się trafiła.. Zrobiliśmy nawet 241-243 kucy ale żeby było bezpiecznie to obniżyliśmy te 10 Km. Natomiast jeżeli chodzi o NM to zagadka i obstawiał że coś z turbo. Autko naprawdę fajnie chodzi, 0-100 wiadomo problem z trakcją ale powyżej 100km/h naprawdę idzie ładnie. Samo motor nie kopci dolewam oleju góra 700 ml w ciągu 15000 km. Jedyne co muszę zrobić to sprzęgło.. i pewnie dwumase bo już jest końcówka.. Czy to może być problem NM ? Chyba raczej nie. Dziękuje Łukasz13 za odp
  2. U mnie w seri już brakowało około 10NM.. jedyne co zauważyłem to mikro pęknięcie żeliwa przy turbinie w środku ale to podobno standard, czasem n75 daje z siebie jakiś dźwięk przy pełnym bucie. LPG ( 30 stopni na zewnątrz) http://vaglogi.pl/log-002_032_033_xw5WUR.html http://vaglogi.pl/log-003_020_sH67sG1.html http://vaglogi.pl/log-115_118_q53vO2.html
  3. Logów narobiłem się swojego czasu co nie miara niestety obecne logi mogą się trochę różnić od tego co było 2 lata temu. Szczególnie te związane z blokiem 32 i 33. Ponieważ pompa paliwa jest już powoli na wykończeniu a na LPG pod pełnym butem mam wartości w granicach 7-12 w bloku 33. po programie te wartości były idealne, co świadczyło, że nieszczelności nie było. oczywsicie zrobię niedługo nowe logi, bo stare już na stronie wygasły
  4. Panowie, Jakiś pomysł dlaczego tak mało NM?
  5. Dużo podróbek. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. sambo

    Poduszka silnika.

    U mnie nadal drży zrobiłem na nowych poduchach jakieś 1,5tys Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Mówiłem ze TIP Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Pozdrowienia dla kolegi z b7 na rejestracji WWE. Spotkany w ząbkach , jechałem za Tobą kolego aż do Targowka fabrycznego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. sambo

    Kapie olej....

    Może z pod napinacza Ci leci? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Masz stozek? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Obstawiam nieszczelność. U mnie powoli schodził z obrotów jak spadł mi Tip z turbiny: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Mam tak jak mi się włącza kontrola trakcji turbo właśnie w granicy 2800 u mnie daje niezłego kopa i potrafi esp się załączyć i spowodować strzał z DV. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Nie ma takiego. Możesz zamontować sobie tuningowa podstawkę pod filtr oleju która ma wyjścia. Wtedy możesz sobie podpinać czujniki i manometry http://www.dabtuner.pl/Podkladka_pod_filtr_oleju-38.html Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Wykręcasz oryginalny czujnik ciśnienia, który jest w podstawce filtra i wkręcasz w to miejsce manometr. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Panowie może SAI ma coś wspólnego z grzechotaniem rano? U mnie mniej więcej pojawiło się to w tym samym czasie co usunięcie SAI Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...