-
Postów
215 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O sambo
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
1067 wyświetleń profilu
-
No na PB jest trochę gorzej, zrobię logi ale z tego co pamiętam to wartości 020 dochodzą do 6.0. Jak Gregor mi stroił auto to mówił że sam motor bardzo ładnie przyjmuje moc i był naprawę w szoku, że taka jednostka się trafiła.. Zrobiliśmy nawet 241-243 kucy ale żeby było bezpiecznie to obniżyliśmy te 10 Km. Natomiast jeżeli chodzi o NM to zagadka i obstawiał że coś z turbo. Autko naprawdę fajnie chodzi, 0-100 wiadomo problem z trakcją ale powyżej 100km/h naprawdę idzie ładnie. Samo motor nie kopci dolewam oleju góra 700 ml w ciągu 15000 km. Jedyne co muszę zrobić to sprzęgło.. i pewnie dwumase bo już jest końcówka.. Czy to może być problem NM ? Chyba raczej nie. Dziękuje Łukasz13 za odp
-
U mnie w seri już brakowało około 10NM.. jedyne co zauważyłem to mikro pęknięcie żeliwa przy turbinie w środku ale to podobno standard, czasem n75 daje z siebie jakiś dźwięk przy pełnym bucie. LPG ( 30 stopni na zewnątrz) http://vaglogi.pl/log-002_032_033_xw5WUR.html http://vaglogi.pl/log-003_020_sH67sG1.html http://vaglogi.pl/log-115_118_q53vO2.html
-
Logów narobiłem się swojego czasu co nie miara niestety obecne logi mogą się trochę różnić od tego co było 2 lata temu. Szczególnie te związane z blokiem 32 i 33. Ponieważ pompa paliwa jest już powoli na wykończeniu a na LPG pod pełnym butem mam wartości w granicach 7-12 w bloku 33. po programie te wartości były idealne, co świadczyło, że nieszczelności nie było. oczywsicie zrobię niedługo nowe logi, bo stare już na stronie wygasły
-
Panowie, Jakiś pomysł dlaczego tak mało NM?
-
sambo obserwuje zawartość Fora sponsorowane - Sprzedaż
-
Dużo podróbek. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
U mnie nadal drży zrobiłem na nowych poduchach jakieś 1,5tys Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Mówiłem ze TIP Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Pozdrowienia dla kolegi z b7 na rejestracji WWE. Spotkany w ząbkach , jechałem za Tobą kolego aż do Targowka fabrycznego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Może z pod napinacza Ci leci? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Masz stozek? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Obstawiam nieszczelność. U mnie powoli schodził z obrotów jak spadł mi Tip z turbiny: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
1.8T BEX, DV upuszcza ciśnienie przy nagłym przyspieszaniu.
sambo odpowiedział(a) na Bartek Biegun temat w 1.8T
Mam tak jak mi się włącza kontrola trakcji turbo właśnie w granicy 2800 u mnie daje niezłego kopa i potrafi esp się załączyć i spowodować strzał z DV. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk -
Nie ma takiego. Możesz zamontować sobie tuningowa podstawkę pod filtr oleju która ma wyjścia. Wtedy możesz sobie podpinać czujniki i manometry http://www.dabtuner.pl/Podkladka_pod_filtr_oleju-38.html Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Wykręcasz oryginalny czujnik ciśnienia, który jest w podstawce filtra i wkręcasz w to miejsce manometr. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Panowie może SAI ma coś wspólnego z grzechotaniem rano? U mnie mniej więcej pojawiło się to w tym samym czasie co usunięcie SAI Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk