Podepnę się do tematu. W moim 1.8 ADR cięgno gruszki jest całe ale się nie porusza, wnioskuje, że membrana jest uszkodzona? Jest możliwość jej naprawy czy już tylko wymiana? Jeżeli tylko opcja nr 2 to pojawia się pytanie. Mam możliwość zdobycia sprawnej gruszki po regeneracji cięgna z silnika 2.0 alt oraz gdzieś na allegro widziałem gruszkę od 1.8 adr ale z kolektora aluminiowego (mój jest z tworzywa), również z naprawionym cięgnęm. Czy któraś z tych gruszek będzie pasowała do adr czy to jest inna konstrukcja? Tak na pierwszy rzut oka ta od 2.0 wydaje się identyczna ale nie chcę kupować żeby się okazało, że jednak nie.
Edit: Tak na szybko przyszło mi do głowy pytanie. Klapy otwierają się od pewnych obrotów czy powinno się coś dziać już przy dotknięciu pedału gazu? Kiedyś przegazowywałem i sprawdzałem to ramie, ale to było na zasadzie, że ciągnąłem linkę od przepustnicy więc nawet nie wiem jakie tam obroty łapał silnik. Może nie osiągnąłem wymaganego poziomu?
Wg tego filmiku ramię powinno chodzić przy każdym dodaniu gazu - u mnie stoi w miejscu.
Doradźcie Panowie.