Skocz do zawartości

Bizkitway3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bizkitway3

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Kilka postów wcześniej zdałem pytanie odnośnie przekładki gruszki z 2.0 alt do 1.8 adr. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany - pasuje bez problemu, p&p.
  2. Podepnę się do tematu. W moim 1.8 ADR cięgno gruszki jest całe ale się nie porusza, wnioskuje, że membrana jest uszkodzona? Jest możliwość jej naprawy czy już tylko wymiana? Jeżeli tylko opcja nr 2 to pojawia się pytanie. Mam możliwość zdobycia sprawnej gruszki po regeneracji cięgna z silnika 2.0 alt oraz gdzieś na allegro widziałem gruszkę od 1.8 adr ale z kolektora aluminiowego (mój jest z tworzywa), również z naprawionym cięgnęm. Czy któraś z tych gruszek będzie pasowała do adr czy to jest inna konstrukcja? Tak na pierwszy rzut oka ta od 2.0 wydaje się identyczna ale nie chcę kupować żeby się okazało, że jednak nie. Edit: Tak na szybko przyszło mi do głowy pytanie. Klapy otwierają się od pewnych obrotów czy powinno się coś dziać już przy dotknięciu pedału gazu? Kiedyś przegazowywałem i sprawdzałem to ramie, ale to było na zasadzie, że ciągnąłem linkę od przepustnicy więc nawet nie wiem jakie tam obroty łapał silnik. Może nie osiągnąłem wymaganego poziomu? Wg tego filmiku ramię powinno chodzić przy każdym dodaniu gazu - u mnie stoi w miejscu. Doradźcie Panowie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...