Skocz do zawartości

woytazz

Pasjonat
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O woytazz

Informacje

  • Imię
    Wojtas
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia woytazz

0

Reputacja

  1. Masz ori radio, czy dokładane? Mi w przypadku nie ori Alpine'a też żarło prąd, wystarczyło przepięcie 1 przewodu w kostkach ISO. Dokładnie żółtego do podtrzymania napięcia oraz zamiana miejscami przewodów żółty<-> czerowny (podtrzymanie + stałe 12V).
  2. woytazz

    PRZEPUSTNICA

    Też walczyłem z tym problemem. Jak masz trochę zdolności manualnych to zdemontuj przepustnicę, odkręć ten czarny dekielet i delikatnie poczyść płytki+blaszki. Mi pomogło, jeżdżę do dzisiaj spokojnie
  3. Panowie Walczę z ustawieniem ori valeo, z tego co mi się wydaje pochodzą z anglika. Jak mają być ustawione dźwigienki przesłon? Walczyłem na różne sposoby i lewa nadal jest delikatnie wyżej od prawej (patrząc na płaskiej ścianie). Chce ustawić przesłony i jechać na regulację. Przesunięcie wajchy w dół podnosi światła jak dobrze kombinuje? Doradźcie w miarę możliwości Ok, doczytałem. Upewnijcie mnie tylko - dźwigienki do góry = europa? I jadę na ustawienie świateł na stację jutro
  4. Panowie, nie chcę robić reklamy, ale upatrzyłem coś takiego. Co myślicie? http://allegro.pl/dysza-spryskiwacza-szyby-przedniej-mglowa-2-sztuki-i5968208157.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=111968
  5. Tak to już prędzej w dieslu . Bardziej pasuje mi konfiguracja brak środka + przelotowy końcowy
  6. Albo powie, że przegrzałeś silnik etc. Jednak ja bym walczył o swoje i niech poprawia robotę, a przynajmniej niech sprawdza w czym rzecz.
  7. Zdejmujesz ten plastik pod kierownicą, po lewej masz bezpieczniki, tam znajdujesz plus po zapłonie i masę, rozbierasz wtyczkę od ładowarki - tą do zapalniczki oczywiście. Po rozebraniu plus ten ze "sprężynką" i bezpiecznikiem, minus po bokach, podłączasz pod znaleziony wcześniej plus po zapłonie. Ciężko mi to wytłumaczyć bez zdjęć, będzie cieplej i nie poradzisz to pisz na priv, porobię zdjęcia, bo i tak będę montował CB.
  8. Tak to się skończy Ale póki co ciekawi mnie fakt czemu tak jest
  9. Reszta seria, oprócz braku kata. Ale czemu raz fajnie mruczy a później cisza? Kwestia rozgrzania rur? Magia fizyki?
  10. Witam, Panowie, może Wy macie racjonalną odpowiedź na temat mojego wydechu . Wstawiłem sobie końcowy przelot z nierdzewki wm sport. Po wymianie brzmiał identycznie jak seria, zero zmian. Po solidnych rozgrzaniu delikatny bas. Po jakichś 2-3 miesiącach świetny bas i juz miałem banana na twarzy. Teraz po trasie ~500km w jedną stronę ucichł na dobre brzmiąc jak seria. Nieszczelności brak. Wywalić dziada i szukać czegoś...?
  11. woytazz

    problem z poduszkami

    Musi niemcy ukradli
  12. woytazz

    problem z poduszkami

    Ja w swoim 1.6 AHL nie mam z przodu tego odboju
  13. Masz na 99% AHL, więc masz jedną sondę przed katem w kolektorze tak jak ja. ps. jak potrzebujesz Vag'a pisz śmiało w prywatnych, coś ogarniemy
  14. Nic nie przerobisz niestety, pasek b5 ma oddzielnie sprężyny i oddzielnie amortyzatory z tyłu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...