
misiaks94
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O misiaks94

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Jeszkowice
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Dobra jak bede mial dostep to sprawdze to dzięki za wszystkie rady
-
Wiskoza lapie za cholerę jej nie zatrzymasz chlodnice też profilaktycznie wymieniłem
-
Nie wlaśnie nie włącza się i tego nie rozumie bo niby wymieniłem czujnik na chłodnicy bo on chyba za to odpowiada ale nic ale jak włącze klime to rusza
-
dzięki wielkie mam nadzieję że w końcu rozwiąże ten problem
-
tylko szkoda, że temperatura wynosi 102 stopnie nawet w trasie i w taki mróz ale jeszcze pokombinuje może czujnik temperatury silnika jest lipny i oszukuje
-
Co do odpowietrzenia wszystko wygląda dobrze a sprzedawać tego audi już nie chce wszystko ładnie zrobione tylko ta temperatura, wiem zapomniałem wspomnieć że mam gaz zamontowany więc udało mi się odłączyć przewody od chłodzenia chyba reduktora i połączyłem ze sobą i całkowicie wyłączyłem gaz z obiegu poprzez wyciągnięcie bezpiecznika i powiem że coś to pomogło temperatura dalej na czujniku 102 stopnie ale nie podchodzi pod 120 póki co stał na odpalonym silniku ponad godzine gdzie normalnie już gotował a tu w zbiorniku taka letnia woda a chłodnica ciepła i teraz sam zgłupiałem Pozdrawiam
-
Kolego K232 tylko niestety problem polega na tym, ze temperatura nie ważne czy w korku czy na autostradzie auto potrafi zlapac temperature 115-120 stopni i nie chce zejść, troche spadnie i znowu rośnie objaw zauważyłem w sobotę i zamiast trzymajacych 95 stopni i ewentualnie rosnącej od tej temperatury zmienilo sie ze zakres zaczyna sie od 102 stopni, już naprawdę nie wiem co robić. A termostat się normalnie otwiera przy 87 stopniach i do konca przy wyższej temperaturze. Pozdrawiam
-
Ok dzięki w takim razie spróbuje tak zrobić jak proponował kolega goldi Niestety nic to nie pomogło byłem nawet na płukaniu chłodnicy, według mechaników u których byłem wszystko jest w porządku ale jednak nie jest bo doszedł nowy problem mianowicie zaczyna gotować płyn i zamiast już 95 stopni już wrasta na 100, wrzuciłem już ponad 1000zł w ten układ chłodzenia a jest coraz gorzej, koledzy i koleżanki może jeszcze jakieś pomysły macie ?
-
Dzięki za propozycje, jutro po pracy spróbuje tak zrobić ale jeśli leci gorące powietrze z ogrzewania to nie znaczy, że nagrzewnica jest drożna ?
-
Witam was drodzy forumowicze, Po piewsze chciałbym się z wami serdecznie przywitać Wiem było już na tym forum kilka podobnych sytuacji ale jednak nie potrafię sobie z tym poradzić, mianowicie moje Audi 1.8 ADR 96r grzeje się, wymieniłem już uszczelkę pod głowicą wraz z planowaniem i sprawdzeniem samej głowicy, czujniki temperatury, termostat, pompę wody wszystko oryginalne z ASO i wszystko działa ale i tak temperatura zamiast te 90 osiąga 95 stopni sprawdzane komputerem i na klimatronicu kanał 49 i tak sie utrzymuje czasami podejdzie do 115 ale spadnie do 95 stopni. Dodam także, że przed wymianą była taka sama sytuacja oraz zarówno przy założonym termostacie jak i bez temperatura taka sama wszystkie węże gorące. Może wy macie jakieś pomysły co to może być. Proszę o wyrozumiałość ponieważ, jest to mój pierwszy post. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i liczę na jakieś pomysły co do tego problemu
-
Witam wszystkich. Chciałbym się serdecznie przywitać ze wszystkimi użytkownikami tego forum, jestem nowy na tym forum. Mam pytanie otóż niedawno kupiłem audi a4 z 1996 w sedanie w naprawdę dobrym stanie ale niestety dostałem tylko kluczyk warsztatowy, rozmawiałem z poprzednim właścicielem na temat kluczyków ale powiedział, że on sam nie posiadał żadnych innych kluczyków. I tutaj rodzi się pytanie czy jesteście może mi w stanie pomóc jak przerobić lub najlepiej dorobić kluczyk główny bym mógł zamykać schowek, oparcia foteli czy klapę bagażnika. Z góry dziękuję za odpowiedzi oraz pomoc. Pozdrawiam wszystkich