Skocz do zawartości

maxximo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O maxximo

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Legionowo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

252 wyświetleń profilu
  1. Odgrzewam temat. Czy posiada ktoś schemat do wyrezania takiego adaptera tylko że do A4 B6. Ewentualnie gdzie taki adapter nabyc. Przeszukałem googla i nic takiego nie znalazlem do kupienia. Chcialem przełozyc zwykłe halogeny H7 na biksenony tak żeby działalo wszystko włacznie z tym ręcznym 3 stopniowym poziomowaniem z kabiny. Poradzicie koledzy coś?
  2. Odświeżam temat. W A4 B6 mamy instalację Fakra czy ISO. Chodzi o podłączenie odpowiedniego adaptera canbus do sterowania z kierownicy niefabrycznym radiem np. Pioneer. Jaki adapter zatem zakupić aby wszystko działało. (fakra cy iso)?
  3. Kupiłem dzisiaj MTS-a w sklepie Mapet-tuning. To twój sklep? Zdecydowałem się mając nadzieję , że pomimo iż jest o 1000 zł tańszy od AP to dorówna mu walorami. Patrząc od strony technicznej wygląda to rzeczywiści obiecująco. Zobaczymy?
  4. Witam szanownych forumowiczów, Zamierzam zmienić wysłużoną ori zawiechę w mojej A4 B6 na gwint. Przeszukując sieć trafiłem na pochlebne opinie na temat gwintu od MTS. Cena (ok. 1600zł) bardzo atrakcyjna w stosunku np. do AP (ok. 2500zł). Ale jak ten gwint ma się jakością, wytrzymałością, walorami jezdnymi w stosunku do AP? Ktoś jeździł na jednym i na drugim i ma porównanie? Jakieś sugestie? Budżet max 2500 PLN
  5. Rozumiem bezpieczeństwo najważniejsze. A które kierownice są te tzw. jedno nabojowe pasujące do B6 i czy to coś z mienia w zasadzie działania w porównaniu do tych dwu nabojowych.? Czy istnieje większe ryzyko nieodpalenia tej z dwoma nabojami?
  6. A ta od RS6 na zdjęciu wyżej tez podejdzie? ona jest z łopatkami a moja b6 to manual. To jakoś koliduje? Znaczek zmienię a jest jak nowa? i w dobrej cenie. Dzięki za podpowiedź.
  7. Albo czy taka kiera podejdzie? Mam do kpienia z poduszką w dobrej cenie. pomóżcie forumowicze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  8. Witam kolegów, zamierzam zmienić kierę w mojej a4 b6 bez multi na trzyramienną z multi od B8 polift, A5 polift lub ewentualnie tts. Czy takie jak na foto podejdą? Wiem że muszę zmienić moduł, taśmę łącznik i ewentualnie okablowanie poduszki plus kodowanie. Przymierzam się do kompletowania gratów i chcę mieć pewność przy zakupie, aby nie odsyłać marnując czas i pieniądze. Czy coś jeszcze trzeba dokupić? I jeszcze jedno pytanie: jeśli mam manuala to czy stoi coś na przeszkodzie założyć kierę z łopatkami i czy multi będzie wtedy normalnie działać? Dziękuję za szybkie info i przepraszam za może proste pytania ale chcę mieć pewność aby nie utopić kasy.
  9. Witam szanownych kolegów forumowiczów. Jako że po dokładnym przeglądzie auta okazało się ze do wymiany są obie poduszki pod silnikiem (wyciek oleju) proszę o podanie numerów katalogowych tych poduszek. Poduszki zamierzam kupić w sklepie Getem (dobre ceny mają). Lewa z czujnikiem, prawa bez. Autko to Audi A4 B6 1.9 TDI 130KM, 2003 rok. Silnik AWX.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...