Skocz do zawartości

R4ZOR

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O R4ZOR

Informacje

  • Imię
    Lechu
  • Miasto
    Legionowo

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

401 wyświetleń profilu

Osiągnięcia R4ZOR

0

Reputacja

  1. R4ZOR

    AG4 01N problemy

    Witam, w moim audi a4B5 2000 r. Podczas pierwszego rozbiegu zmiana z 2 na 3 następuje poślizg o ok. 600 obr. po zatrzymaniu i ponownym ruszeniu tego już nie zauważam tylko za pierwszym razem. Natomiast gdy odstawie samochód na ok 5 - 10 min. Problem znów pojawia się przy pierwszej zmianie z 2 na 3 kolejne są w porządku . Czy może ktoś podpowiedzieć co może być problemem?Kolejna sprawa , po dokładnym rozgrzaniu skrzyni ok 30 min. jazdy podczas zwalniania do zera przy ok 20 km/h następuje twarda redukcja z 2 na 1 i szarpnięcie i później juz cały czas do ostygnięcia . Olej w normie sprawdzany i wymieniany 6 miesięcy temu
  2. U mnie w AG4 tak jest przy zmianie z 2 na 3 ( ale nie zawsze , tylko przy spokojniejszej jeździe ) oraz druga sprawa przy gwałtownym hamowaniu z większej prędkości czasem czuc uderzenie przy redukcji . Praktycznie gdy juz auto jest zatrzymane nagle czuć uderzenie jakby skrzynia dopiero redukowała na 1 Przedwczoraj zmieniałem znów olej statycznie i zakodowałem skrzynie tym razem 00000 tryb fabryczny. Jest duuuużo lepiej niż poprzednio na ekonomicznym , juz nie zmienia twardo z 2 na 3
  3. R4ZOR

    [A4 B5] 1.8 ARG Gruszka cisnieniowa

    Czasem są drobne szczegóły ,które przeszkadzają, uniemożliwiają ale brzmi sensownie.
  4. Napinacz dobry to wymieniaj sam ślizg , po co sie pchac w koszty
  5. R4ZOR

    [A4 B5] 1.8 ARG Gruszka cisnieniowa

    Mozliwe , dlatego mimo że chodza przy 3500-4000 to wyskakuje błąd klapy. Myśle ze to może być wina elektrozaworu. Kiedys to sprawdzę .
  6. R4ZOR

    [A4 B5] 1.8 ARG Gruszka cisnieniowa

    a tobie działa? pospawałem ramie, wymieniłem przewody podcisnieniowe(napewno zalozone dobrze i napewno dobrze skrecona grucha, klapki sie ruszaja po ruszeniu ramienia palcem) wymieniłem elektrozaworek, zapinalem vaga bledy wykasowane, sprawdzalem szczelnosc wakuometrem - trzyma podcisnienie, rece mi juz opadaja nie wiem co moze byc przyczyna... Mi klapy działaja mimo błędu . Oczywiście wiesz że klapy załączaja sie przy ok 4000 obr/min. Przegazuj lub niech ktos to zrobi a ty obserwuj czy działa
  7. R4ZOR

    [A4 B5] 1.8 ARG Gruszka cisnieniowa

    Niewykasowane błędy nie mają nic do rzeczy klapa powinna działać , o adaptacji gruchy nie słyszałem
  8. Co planujesz z tym zrobić? Da sie to jakoś naprawić , czy raczej wymiana tej przekładki ?
  9. R4ZOR

    Ogromne spalanie.

    Koledzy Błędy skasowane ,dźwigienka naprawiona klapy działają a komp nadal zgłasza 17924 Może chodzi o czujnik N156 i dlatego ten błąd ? Ale czy z wywalonym czujnikiem N156 klapy dolotu by działały ?
  10. R4ZOR

    Ogromne spalanie.

    Najlepiej poproś jakiegoś znajomego mechaniora niech zerknie co i jak, ja tak zawsze robie gdy mam wątpliwości
  11. Trzymam kciuki. Napisz jak dojdziesz o co biega
  12. R4ZOR

    Ogromne spalanie.

    Błędy skasowane ,dźwigienka naprawiona klapy działają a komp nadal zgłasza 17924 cóż to jeszcze może być ? A może chodzi o czujnik N156 i dlatego ten błąd ? Ale czy z wywalonym czujnikiem klapy dolotu by działały ?
  13. Mój był tez tego koloru lub może troche ciemniejszy i zalałem Ravenolem, który jest o odcieniu słomkowym (żółtym). Ponoć febi jest także żółty . Z Esso nie miałem do czynienia ale wyczytałem , że jest koloru czerwonego http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=69792. Co do Twojego pytania , który jest najgęstszy nie potrafie odpowiedzieć , zajrzyj do specyfikacji może coś Ci to podpowie . Ravenol Gęstość przy 20 oC g/ml 0,847 Esso Mobil 71141 Gęstość w 15º C kg/l, ASTM D 4052 0,855
×
×
  • Dodaj nową pozycję...