Witam serdecznie.
Proszę o pomoc w diagnozie problemu ze skrzynią multitronic w A6 C6 (przebieg ok 180 000km, skrzynia po akcji serwisowej 37F6 przy stanie ok 70 000km).
Jakiś czas temu podczas wyprzedzania wystąpił błąd P1743 (Clutch Slip Monitoring).
Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl
Part No SW: 4F9 910 155 D HW: 01J 927 156 JG
Component: V30 0AN 2.0l CR RdW 0020
Revision: --H05--- Serial number: 00000000000180
Coding: 0000001
Shop #: WSC 00017 666 02303
VCID: 2C57E23B8FFEEC7E18B-8079
1 Fault Found:
005955 - Clutch Slip Monitoring
P1743 - 000 - Signal too Large
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 11
Reset counter: 255
Mileage: 178290 km
Time Indication: 0
Date: 2017.12.27
Time: 12:08:30
Freeze Frame:
RPM: 2592 /min
RPM: 680 /min
(no units): 30.0
Torque: 332.0 Nm
Temperature: 45.0°C
T.B. Angle: 51.2°
Bin. Bits: 1010 0 0
Błąd został skasowany, wymieniłem olej w skrzyni mając nadzieję że już się nie pojawi. Jednak dzisiaj podczas przyspieszania wyskoczył ten sam błąd, obroty silnika rosły, natomiast nie czuło się przyrostu prędkości (jakby na półsprzęgle). Skrzynia pracuje gładko, nie szarpie, nie ma wibracji. Jedynie co porównując do pracy mulitronica w żony A4(b7) odczuwa się falowanie obrotów, czuły pedał gazu (wzrost obrotów, bez prędkości), przy niskich temp. (-15) problem z ruszeniem po całonocnym postoju (po przejechaniu ok 300m problem znika).
Proszę o poradę czy to może być wina sprzęgła hydrokinetycznego, czy skrzynia zaczyna szwankować ?
Z góry dziękuję za pomoc.