Skocz do zawartości

krees100

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krees100

Informacje

  • Imię
    Kris
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

304 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krees100

0

Reputacja

  1. Witam ponownie, wracają do błędu o jakim pisałem jakiś czas temu proszę o poradę dotyczącą diagnostyki opisanej w załączonym materiale http://www.esatinc.ca/TSB/01J No Drive or delayed D or R P1743-18151.pdf W jakiej pozycji skrzyni (P, N, czy D) wykonać odczyt kanałów 44/1 i 45/1, oraz czy jest sens próbować robić adaptację o której piszą, czy lepiej nie ryzykować bo może się rozjechać i będzie koniec jazdy. W załączonym manualu piszą aby adaptację robić przy temp. ATF ( MVB 10/3) powyżej 90 C? Czy to jest to jest istotny parametr, ponieważ z moich obserwacji wynika że ciężko osiągnąć taką temperaturę (po 20-30km jazdy mam ok 60C).
  2. Zapytałem w serwisie. ASO Niemcy udaje Greka że nie wiedzą bo muszą mieć rachunek, ale za to u nas udzieli informacji, że silnik na wymianę gwarancyjną przychodzi bez rozrządu i wymiana obejmuje tylko silnik. Reszta to już pewnie na życzenie i koszt klienta. Wobec tego znając niemiecką oszczędną naturę, wymieniłem rozrząd. Okazało się że pasek może i był zmieniony, ale rolki i pompa zostały stare (jakby nie patrzeć od wymiany i tak już minęło prawie 7 lat). Dzięki za cenne porady.
  3. Witam serdecznie, czy ktoś z szanownych klubowiczów, wie jak wygląda w ASO procedura wymiany gwarancyjnej silnika? Jakie podzespoły podlegają wymianie przy tej operacji: rozrząd, pompa wody, oleju, paski ? Wg. historii serwisowej pojazdu przy stanie ok 60kkm wymieniony miałem w ramach gwarancji w ASO Niemcy silnik (bez osprzętu). natomiast o rozrządzie nie ma żadnej informacji. Pytam, ponieważ zgodnie z przebiegiem zbliża się wymiana rozrządu.
  4. Dzięki za odpowiedź. Rozumiem, że można się umówić na diagnostykę. Proszę o info o wolnych terminach na umówienie wizyty, bo niby nie mam daleko ale ze 2,5h w jedną stronę jest, więc muszę sobie zorganizować wolne. Czy ten problem jest pilny do zdiagnozowania, tzn. czy można autem jeździć, czy lepiej nie przekraczać limitu holowania assistance?
  5. Witam serdecznie. Proszę o pomoc w diagnozie problemu ze skrzynią multitronic w A6 C6 (przebieg ok 180 000km, skrzynia po akcji serwisowej 37F6 przy stanie ok 70 000km). Jakiś czas temu podczas wyprzedzania wystąpił błąd P1743 (Clutch Slip Monitoring). Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Part No SW: 4F9 910 155 D HW: 01J 927 156 JG Component: V30 0AN 2.0l CR RdW 0020 Revision: --H05--- Serial number: 00000000000180 Coding: 0000001 Shop #: WSC 00017 666 02303 VCID: 2C57E23B8FFEEC7E18B-8079 1 Fault Found: 005955 - Clutch Slip Monitoring P1743 - 000 - Signal too Large Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 11 Reset counter: 255 Mileage: 178290 km Time Indication: 0 Date: 2017.12.27 Time: 12:08:30 Freeze Frame: RPM: 2592 /min RPM: 680 /min (no units): 30.0 Torque: 332.0 Nm Temperature: 45.0°C T.B. Angle: 51.2° Bin. Bits: 1010 0 0 Błąd został skasowany, wymieniłem olej w skrzyni mając nadzieję że już się nie pojawi. Jednak dzisiaj podczas przyspieszania wyskoczył ten sam błąd, obroty silnika rosły, natomiast nie czuło się przyrostu prędkości (jakby na półsprzęgle). Skrzynia pracuje gładko, nie szarpie, nie ma wibracji. Jedynie co porównując do pracy mulitronica w żony A4(b7) odczuwa się falowanie obrotów, czuły pedał gazu (wzrost obrotów, bez prędkości), przy niskich temp. (-15) problem z ruszeniem po całonocnym postoju (po przejechaniu ok 300m problem znika). Proszę o poradę czy to może być wina sprzęgła hydrokinetycznego, czy skrzynia zaczyna szwankować ? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...