Skocz do zawartości

BartKrk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BartKrk

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

237 wyświetleń profilu

Osiągnięcia BartKrk

0

Reputacja

  1. BartKrk

    Kontrolka Oil na fis

    Witam. Auto odpala i na biegu jalowym pracuje normalnie. Po ruszeniu i okolo 30 metrach wyskakuje na fis mrugajace Oil z konewka. Po odpuszczeniu na luz po chwili gasnie. Oleju jest max nie wywala bledow ani kontrolek tylko to. Silnik pracuje normalnie przy jezdzie, nie ma spadku mocy. Olej wymieniony 800km temu przy regeneracji turbiny. Ryzykować jazdę autem w takim stanie czy wzywać lawete? 1.8T BEX
  2. Niestety mam tylko jedną z tych części i akurat na niej nie ma numeru. Stąd moje pytanie bo może ktoś go zna albo się orientuje czy to jest w ogóle do kupienia.
  3. Pany a można dokupić samo to: Jest jakiś numer tej części?
  4. Generalnie auto po zakupie zrobiło około 500km dopiero po wymianie rozrządu zaczęły się cuda. Po rozebraniu silnika do gołej głowicy okazało się ze to jednak kamień pozatykał układ chłodzenia na przewezeniach. Jak spuscili plyn do wymiany rozrządu to poobsychal i pozniej odpadl po zalaniu swiezym glikolem. Skończyło się bez wymiany uszczelki pod głowicą. Auto przetrwalo juz probe kradziezy ale śmiga jak marzenie. Teraz tylko reklamacja bo spod klawiatury zaczął olej zmykac. Od nowego roku będzie można pomyśleć o jakims rezaniu Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  5. BartKrk

    Wtórna pompa pneumatyczna

    Dzięki za pomoc, Pompa i zawór już czekają na zamontowanie. Bezpieczniki wygląda na to że są ok co do przekaźnika to wyjdzie przy montażu.
  6. Ja osobiście na początku użytkowania swojej a4 lałem 98 później usłyszałem opinię od mechanika że 95 też można i nie powinno być różnicy. Wyjeździłem bak 95 ale to zupełnie inna praca silnika... Wróciłem do 98, silnik pracuje dużo przyjemniej dla ucha, dynamiczniej się zbiera i zasięg też większy wychodzi.
  7. BartKrk

    Wtórna pompa pneumatyczna

    @KubaMpakiet Bezpieczniki są ok. Pompa została podpięta bezpośrednio do akumulatora i nie działa. @Away Chodzi o zawór nr 19 z tego schematu>> http://i59.tinypic.com/8ye001.jpg ? Pytałem o generację tych pomp bo podejrzewam nieuczciwość mechanika, który robił mi rozrząd i układ chłodzenia. Przed wizytą u niego nie miałem żadnych błędów na Vagu a po robocie i przejechaniu paru km wyskoczył check engine i błąd 16795. A nr tej pompy którą mam obecnie nie pasuje do żadnych schematów dostępnych na necie. Edit: Pomp jest do wyboru do koloru na aledrogo z 30 dniową gwarancją rozruchową za około 50zł, więc nie jest to duży koszt. Zawór domyślam się, że lepiej kupić nowy?
  8. BartKrk

    Wtórna pompa pneumatyczna

    Witam, Orientuje się ktoś odnośnie historii pompy dodatkowego powietrza w B6? W swoim BEX z 2003 mam zamontowaną 06A 131 333C a z tego co widzę po schematach na ETKA i Audi EU to montowana tam była 06A 959 253E. Moja obecna umarła i jej nie ma w ogóle w bazie ASO tylko używane na aledrogo a ta 06A 959 253E kosztuje 1600zl. Czy ta którą mam jest jakąś poprzednią generacją czy nowszą? Jak to jest ze spasowaniem śrub montażu tych dwóch pomp?
  9. Tylne przeciwmgielne zrobione, były zaśniedziałe styki przy żarówce. Kierunkowskaz zrobiony. Żarówka była cała, styk z jednej strony był prawie upalony i raz łączył raz nie. Po wymianie na nowy z aso działa. Nadal nie działa domykanie otwieranie szyb z pilota. Dostałem się do modułu komfortu wszystko suche bez żadnych śladów wilgoci. Możliwe jest aby mechanicy podczas kasowania błędów w vagu usunęli niektóre opcje z modułu komfortu? Ciężko określić jak stary jest akumulator, auto mam 2 miesiące a w sumie może 3 miechy jest w kraju. Napięcie na aku mierzone po nocy 13.1V Po odpaleniu silnika 15.2V Po włączeniu radia, klimy i świateł ( bi xenon) 14.8V Możliwe że akumulator kończy żywot podaje za niskie napięcie i stąd błędy?
  10. Hej, Zastanawia mnie czy to tylko zbieg okoliczności czy jakaś poważniejsza awaria elektryki. Przestały działać wszystkie wymienione naraz: -tylne przeciwmgielne -lewy kierunkowskaz z przodu -domykanie i otwieranie szyb/szyber dachu z pilota VAG wywalił kod usterki 18010 napięcie na plusie (zacisk 30) - za niskie napięcie / prąd zasilania Czy ktoś się orientuje czy te rzeczy mogą być na jednym bezpieczniku albo wiązce przewodów i gdzie jest ten zacisk 30? Szukanie w google na nie wiele się zdało :/
  11. Żona depnęła przy ruszaniu pod górkę na zimnym silniku w dniu odbioru auta po wymianie rozrządu. Pech. Wywaliło uszczelkę pod głowicą zapychając kanał układu chłodzenia, ciśnienie płynu chłodzącego rozsadziło króciec przy głowicy a później trójnik. Auto nie miało innych objawów poza rozszczelnianiem układu chłodzenia w okolicach głowicy. Wczoraj został rozebrany dokładnie cały układ chłodzenia i w jedym kanale silnika przy głowicy była niedrożność po odkamienieniu i sprawdzeniu wziernikiem okazało się że to uszczelka. Mam tylko nadzieje że jak jutro rozbiorą silnik to nie będzie żadnych nowych niespodzianek
  12. Czy możliwe jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą przy wymianie rozrządu? EDIT: Niestety spełnił się czarny scenariusz. Wyjebało uszczelkę pod głowicą w taki sposób że zatkała kanał układu chłodzenia a ciśnienie wody zrobiło resztę. Auto kupione bez wymaganego wkładu finansowego po zrobieniu nim 500km wkład w sumie prawie 10k
  13. Termostat otwiera bo wszystkie rury ciepłe.
  14. Czy mozliwe jest ze z powodu nieodpowiedniego plynu chlodniczego, auto zagotowuje ten plyn bo ma on nizsza temperature wrzenia i efektem tego jest wywalanie pary w gornej czesci jak na filmiku?
  15. Po przejechaniu 5km dostaję komunikat o niskim poziomie płynu. Otwieram maskę a tam para pod dużym ciśnieniem wali na numer VIN na belce pod szybą. Na filmiku z yt to widać tylko nie ma aż takiego ciśnienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...