Skocz do zawartości

grymberg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grymberg

Informacje

  • Imię
    P
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

483 wyświetleń profilu

Osiągnięcia grymberg

0

Reputacja

  1. Panowie, Czy taki zestaw parametrów kół zimowych: opona 205/55/R16 + felga 7,5Jx16 ET45 budzi jakieś zastrzeżenia? Będzie to w miarę rozsądne do A4 B6 Avant 1.9 quattro? Wiem, że tematów od groma i przeglądam je od kilku dni ale coś nie mogę znaleźć kompletnych informacji. Pozdrawiam!
  2. Na elemencie montowany na silniku. W miejscu wskazanym na zdjęciu. Pęknięcie niewidoczne jak nie szuka się na siłę dziury w całym.
  3. Okazało się, że to nie wina oringów tylko króciec był pęknięty. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie. Tak swoją drogą, w między czasie, po wielkich wysiłkach nawet udało się wcisnąć oring 22x4
  4. Wąż o którym pisałem wyżej wpisany jest w krociec 038121144A. Myślałem czy nie obciąć tej złączki na wezu i założyć bezpośrednio na krociec, spiąć opaską ale to trochę drutowanie
  5. Znalazłem oring 22x3.5 (22 wymiar wewnętrzny). Niby pasuje ale nadal cieknie. Większy oring 22x4 niestety sprawia, że nie jestem w stanie założyć węża na króciec. Ma ktoś jakieś pomysły?
  6. Wiem, że tak najprościej ale jak wydłubię to nie będę miał czym pojechać do sklepu
  7. Panowie, Mam wyciek na oringu węża wody 8E1819371R. Jakiego oringu szukać aby go wymienić? W załączeniu zdjęcie gdzieś z sieci dla uszczegółowienia Z góry dziękuję
  8. Tyle, że ja mam egr zaślepiony (już niedługo)
  9. Klapa gasząca pracuje i podczas wyłączania zapłonu silnik gaśnie. Pociśnienie steruje klapą gaszącą należycie. Zajrzałem również do samego EGR i klapa siedzi ładnie na ośce więc teoretcznie wszystko gra. Spróbowałem zgasić silnik wciskając dżwigienkę gruszki sterującej klapą i silnik lekko spowalnia ale nie jestem w stanie całkiem go zgasić w ten sposób. Jest to normalne zachowanie? Jaka może być tego przyczyna?
  10. Więc po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków problem zniknął. Dziękuję za pomoc!
  11. Jeśli to spaliny to nie powinno być widać po nich że to dym albo żeby ropa wracała w innym kolorze niż na wejsciu?
  12. A jest w ogóle taka opcja, że tamdempompa jest nieszczelna? Uszczelniacze pompowtryskiwaczy robione były jakieś 25 tys temu.
  13. Panowie, Czy pompa vacuum może mieć w swojej konstrukcji jakąś nieszczelność przez którą zasysa lewe powietrze do układu paliwowego? Dlaczego pytam? Paliwo z baku idzie czyste, przechodzi przez nowy filtr, dalej czarnymi nowymi przewodami przechodzi przez czujnik temperatury paliwa, pompę tandemową, wraca do filtra i już za nowym zaworkiem zwrotnym który jest na filtrze, w przewodzie igielitowym idzie chmura bąbli powietrza do baku. Jak potrzymam na wyższych obrotach to bąbli nie widać. Jak pochodzi chwilę na wolnych obrotach to znowu pojawiają się pęcherze. Słychać że silnik pracuje na zapowietrzonym paliwie dlatego coś musi się dziać na odcinku filtr - vacuum - PD. Tak myślę, że zaciągać lewe powietrze może tylko przed pompą. Za pompą już jest tylko wysokie ciśnienie paliwa i objawiałoby się to poceniem w miejscu nieszczelności (niestwierdzono nigdzie tego).
  14. Do regulacji geometrii tylnych kół stosowane są śruby mimośrodowe z podkładką - to pewnie większość wie. W moim samochodzie niestety są tak bardzo zapieczone, że obawiam się, że bez ich cięcia się nie obejdzie. Muszę zakupić komplet tych śrub z podkładkami na wypadek gdyby demontaż siłowy zakończył się niepowodzeniem. Udaje mi się jedynie znaleźć w sieci z jednym wzdłużnym frezowaniem a akurat w moim samochodzie są dwa żłobienia jak tutaj https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/rear-eccentric-bolt-priced-each/wht002262/ Podpowiecie mi gdzie bądź pod jakim numerem tego szukać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...