Skocz do zawartości

ucina

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ucina

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia ucina

0

Reputacja

  1. ucina

    1.6 ALZ --> 3.0 V6

    Witam, Posiadam Audi A4 B6 na silniku jak w temacie czyli 1.6 ALZ. silnik chodzi bez zarzutu. Auto z tym silnikiem kupiłem ze względu na dojazd do pracy gdzie miałem kiedyś około 20-25km (w zależności od pory dnia jaką jechałem unikając korków), żeby, jak to się mówi "mało paliło". nie no gitara, na cyklu mieszanym na spokojnie średnie wychodziło 5.5-6l/100 (najniżej miałem 5.3l/100 ale tempo było straszne ;( nadszedł ten dzień, ze stwierdziłem iz 1.6 to kibel i chciałbym 3.0 V6 220KM. i teraz misja dla mojej głowy i waszych palców by w miarę odpisać z sensem czy da sie zrobić swapa z 1.6 ALZ na 3.0 V6 220KM (nie q) i co tak naprawdę trzeba wymienić oprócz silnika i komputera
  2. Witam, jakieś dwa miesiące temu kupiłem A4 1.6. Na początku nie było żadnego błędu na komputerze, żadna kontrolka na desce nie dawała o sobie znać,ale od jakiegoś czasu załączyła się kontrolka "żółtego silniczka" , co zdarzyłem już wyszperać oznacza to kontrole emisji spalin, czyli podlega zakładam pod ten sam problem co u was mianowicie z sonda lambda. Tyle, ze u mnie spalania jest OK - ( droga do pracy ok. 16km w cyklu mieszanym, 6.2-6.3 l/100), nie gubi wolnych obrotów, równo pracuje, nic nie kopci. Mam pytanie czy jest to po prostu błąd który należało by wykasować, aby mieć spokojne sumienie, czy szykować się na wydatki w postaci nowej sondy lub katalizatora? Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...