Skocz do zawartości

rafWPR

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafWPR

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Pruszków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

220 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rafWPR

0

Reputacja

  1. no wlasnie, i dlatego pewnie przegrzal sie olej choociaz temperatura silnika byla w normie....:(
  2. tak wlasnie licze do 5tys jesli wiecej to nie bawie sie w to,trzeba bedzie rozbic...:P
  3. wlasnie jutro ide do mechanika i bedziemy zdejmowac głowice zeby sprwawdzic jak wyglada reszta motoru....mam nadzieje ze nie ma tragedii nic czerwonego sie nie wyswietlalo,jezdzila normalnie tyle ze glosniej pracowala mam nadzieje ze nie jest za pozno, dosc szybko zareagowalem moze wystarczy tylko planowanie glowicy i plukanie...MÓDLMY SIE TRZYMAJCIE KCIUKI!!!!! dzieki:)
  4. a wiec, z uszczelki pod głowicą cieknie olej jak tylko sie rozgrzeje,prawdopodobnie jak kupilem bym wlany jakis specyfiik uszczelniający, po wymianie oleju zaczęly sie dziać cyrki...przegrzany olej nagar itp...prawdopodbnie silnik umiera bo terkocze jak sie rozgrzeje...wymiana silnika czy remont? jak wygląda swap na 2.8 w tym modelu? cos ktos?
  5. a wiec, z uszczelki pod głowicą cieknie olej jak tylko sie rozgrzeje,prawdopodobnie jak kupilem bym wlany jakis specyfiik uszczelniający, po wymianie oleju zaczęly sie dziać cyrki...przegrzany olej nagar itp...prawdopodbnie silnik umiera bo terkocze jak sie rozgrzeje...wymiana silnika czy remont? jak wygląda swap na 2.8 w tym modelu? cos ktos?
  6. dzieki sprawdze to bo samochod juz stoji od tygodnia i boje sie jezdzic...
  7. Witam Panowie!,problem jest nastepujacy...kontorlka sensor zapala sie wtedy kiedy jej sie podoba chociaz ostatnio juz na zaplonie daje o sobie znac,ok prawodopodobnie czujnik cisnienia oleju do wymiany,ale jest taki problem ze mam wrażenie ze nie podaje mi oleju na góre silnika, jak odkrecilem korek to wydawalo sie dziwnie sucho niby olj wymieniony i poziom jest,temperatura ok, ale mechanika zdaniem nie powinno byc tak gorąco i cos jej dolega nawet silnik pracuje jakos glosniej czy to wróży remont silnika?:( z góry dzieki za pomoc!!!
  8. no tak u mnie bylo slychac nawet w srodku jak przyspieszalem i to jest tak jak by na srodku przy podszybiu np ok moze nie na srodku tylko bardziej w strone kierowcy.
  9. a gdzie jest ten moduł komfortu....jestem pewny ze musze go wymienic.....
  10. Witam panowie kłopot...gdy tylko jest mokro na dworzu lub po myjni, (chociaz w deszcz nie zawsze) szczegolnie jak myjką cisnieniową myje to wystarczy ze naleje w grill wody i juz wszystko sie wlacza, przelacza na tryb awaryjny ,czasami zapala sie tylko ESP i EPC a czasami do tego dochodzi jeszcze ABS....nie moge tego rozgryźć czy to mozliwe ze jest tak czuly na wilgoc? 1.8T quattro 150km. pozdrawiam i dzieki:)
  11. sprawdz przewody wysokiego cisnienia, ja w 1.8t tez slyszalem syczenie i okazalo sie ze przewody sie rozpiely i wydmuchiwal wszystko bokiem a tam est taka mała dziurka jak w myjce cisnieniowej stad ten dzwiek,nie wiem no u mnie to bylo na szczescie to,przewod pod maska przy podszybiu mniej wiecej srodek
  12. no to check engine p2138 a kontrolki abs esp i epc na kompie nie wyszly bo przy podlączaniu od razu zniknely, zapewne wyschlo wszystko i tak sie dzieje.,,,a co do modułu to wiem ze nie jest zal;any tylko po prostu padł chociaz mam cicha nadzieje ze jakis kabelek w drzwiavh sie wytarl...
  13. Panowie pomocyyy!!! ostatnio wariują mi kontrolki check engine, EPC, ESP, mam wrazenie za za kazdym razem przy deszczu i sniegu ktory sie roztapia wywalaja mi błędy i auto przechodzi w tryb awaryjny...wyschnie jest ok choć wczoraj zostal check....na kompie wyszlo cos tam z przepstncicą kod P2138, mało tego najprawdopodobniej padl tez modul komfortu bo komp nie widzi w ogole drzwi kierowcy swiatło nie gasnie,szyby sie nie otwiewraja...NO PORAŻKAAAAAA :(:(:(
  14. rafWPR

    Check engine....

    własnie panowie sprawdzcie przewody ciśnieniowe mi w avj rozlączyly sie przewody ktore są pod maską blisko podszybia mniej wiecej na srodku objaw by ten sam migający check engine szarpanie i skakanie obrotów, check engine gdy miga to znaczy ze jest zla mieszanka i po prostu swiruje....musze wymienic tre przewody poki co skleilem tamsmą szarą patex i w miare trzyma ale niestety trzeba wymienic bo zatrzaska sie wyrobily i tyle...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...