dzbanuszek sensor NIE PODAJE OLEJU NA GÓRE SILNIKA!!! AVJ QUATTRO
0

    13 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam Panowie!,problem jest nastepujacy...kontorlka sensor zapala sie wtedy kiedy jej sie podoba chociaz ostatnio juz na zaplonie daje o sobie znac,ok prawodopodobnie czujnik cisnienia oleju do wymiany,ale jest taki problem ze mam wrażenie ze nie podaje mi oleju na góre silnika, jak odkrecilem korek to wydawalo sie dziwnie sucho niby olj wymieniony i poziom jest,temperatura ok, ale mechanika zdaniem nie powinno byc tak gorąco i cos jej dolega nawet silnik pracuje jakos glosniej czy to wróży remont silnika?:( z góry dzieki za pomoc!!!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A moze zapchany smok olejowy. Czysciles kiedykolwiek? Jesli nie to czas najwyzszy i bylo zmierzyc cisnienie oleju to bys mial pewnosc. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dzieki sprawdze to bo samochod juz stoji od tygodnia i boje sie jezdzic...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Racja. Kompresja a potem micha w dół i sprawdzaj smoka. Może nawet kanały olejowe zafajdane nagarem i też swoje robi. Wtedy można sie płukanką pokusić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a wiec, z uszczelki pod głowicą cieknie olej jak tylko sie rozgrzeje,prawdopodobnie jak kupilem bym wlany jakis specyfiik uszczelniający, po wymianie oleju zaczęly sie dziać cyrki...przegrzany olej nagar itp...prawdopodbnie silnik umiera bo terkocze jak sie rozgrzeje...wymiana silnika czy remont? jak wygląda swap na 2.8 w tym modelu? cos ktos?

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a wiec, z uszczelki pod głowicą cieknie olej jak tylko sie rozgrzeje,prawdopodobnie jak kupilem bym wlany jakis specyfiik uszczelniający, po wymianie oleju zaczęly sie dziać cyrki...przegrzany olej nagar itp...prawdopodbnie silnik umiera bo terkocze jak sie rozgrzeje...wymiana silnika czy remont? jak wygląda swap na 2.8 w tym modelu? cos ktos?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli silnik rzeczywiście kaput to kupić cały słupek, najlepiej jeszcze z jeżdżącego anglika. Koszt silnika w granicach 3000, do tego nowy rozrząd, płyny i w 5 tys. powinieneś się zamknąć. Może warto jeszcze zdjąć głowicę i michę żeby ocenić co się wydarzyło i dopiero podjąć odpowiednie kroki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    7 godzin temu, przem8 napisał:

    Jeśli silnik rzeczywiście kaput to kupić cały słupek, najlepiej jeszcze z jeżdżącego anglika. Koszt silnika w granicach 3000, do tego nowy rozrząd, płyny i w 5 tys. powinieneś się zamknąć. Może warto jeszcze zdjąć głowicę i michę żeby ocenić co się wydarzyło i dopiero podjąć odpowiednie kroki.

    wlasnie jutro ide do mechanika i bedziemy zdejmowac głowice zeby sprwawdzic jak wyglada reszta motoru....mam nadzieje ze nie ma tragedii nic czerwonego sie nie wyswietlalo,jezdzila normalnie tyle ze glosniej pracowala mam nadzieje ze nie jest za pozno, dosc szybko zareagowalem moze wystarczy tylko planowanie glowicy i plukanie...MÓDLMY SIE TRZYMAJCIE KCIUKI!!!!! dzieki:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    7 godzin temu, przem8 napisał:

    Jeśli silnik rzeczywiście kaput to kupić cały słupek, najlepiej jeszcze z jeżdżącego anglika. Koszt silnika w granicach 3000, do tego nowy rozrząd, płyny i w 5 tys. powinieneś się zamknąć. Może warto jeszcze zdjąć głowicę i michę żeby ocenić co się wydarzyło i dopiero podjąć odpowiednie kroki.

    tak wlasnie licze do 5tys jesli wiecej to nie bawie sie w to,trzeba bedzie rozbic...:P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z całym szacunkiem ale modlitwy tu nie pomogą. Terkotqać może też łańcuch i napinacz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pojawiająca się żółta oliwiarka z napisem sensor to nie brak ciśnienia oleju!!
    Ten piktogram informuje o uszkodzeniu czujnika poziomu i temperatury oleju który jest umieszczony w misce!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    4 godziny temu, Shhaddoww napisał:

    Pojawiająca się żółta oliwiarka z napisem sensor to nie brak ciśnienia oleju!!
    Ten piktogram informuje o uszkodzeniu czujnika poziomu i temperatury oleju który jest umieszczony w misce!

    no wlasnie, i dlatego pewnie przegrzal sie olej choociaz temperatura silnika byla w normie....:(

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dlaczego sądzisz że olej się przegrzał?
    Mierzyłeś jego temperaturę?
    Te silniki wydzielają dużo ciepła i ogólnie po otwarciu maski jest zawsze gorąco.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy