Skocz do zawartości

Chester Nimitz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Chester Nimitz

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Raj

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Chester Nimitz

0

Reputacja

  1. Dziękuję bardzo. Bez Twojej pomocy motałbym się dalej i skończyłoby się na tym, że wylałbym betonową posadzkę, a wciąż by ciekło. Odwdzięczę się w następnym życiu Pozdrawiam Chester
  2. Zdecydowanie nie mam czegoś takiego. Problem jest teraz taki, że nie widzę tego teraz w necie, albo nie potrafię odpowiednio nazwać. Wszędzie widzę podszybia, natomiast takiej rynny nie ma. Może ma ktoś namiar, jakiś link. Będę wdzięczny, a w międzyczasie będę dalej szukał.
  3. Witam. Wlatuje mi woda z podszybia prosto na filtr kabinowy a później do wnętrza. Mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć, czy brakuje mi czegoś od strony podszybia? Od środka rozkręcałem wszystko i wydaje się być OK. Będę wdzięczny za każdą informację. Pozdrawiam Chester
  4. Witam ponownie. Przed zrobieniem logów wymieniam wszystkie kable podciśnienia. Jedno małe pytanie. Gdzieś jest przewód idący do ECU, który trzeba wyczyścić. Za cholerę nie potrafię go znaleźć. Wyciągnąłem ECU i za go po prostu nie widzę. Będę wdzięczny za jakąś informację, skąd on idzie i gdzie wchodzi do tego ECU. Dziękuję za pomoc.
  5. Hm. No więc bez wypinania wtyczki odłączyłem wszystkie przewody od N18. Zaślepiłem trójnik od filtra powietrza. Co dziwne mój problem polegał chyba na tym, że nie miałem w ogóle trójnika od podciśnienia. Tylko jeden przewód, wychodzący od serva. Dlatego nei miałem gdzie podpiąc trzeciego węzyka od N18 Co dziwne, silnik przestał łapać tryb awaryjny. Trochę późno, bo dopiero od okolic 3000 obrotów zaczyna mocno przyśpieszać, ale to nic. Wymienię chyba wszystkie przewody od podciśnienia, pomijając N18, wyczyszczę N75 i wtedy zobaczę czy coś się zmieniło. Jedna tylko rzecz. Czy powinienem pozaślepiać te króćce na N18? Bo w chwili obecnej jest tam wpięta tylko wtyczka od prądu. Króćce są niezabezpieczone.
  6. Witam. 1.9 TDI AFN. Kupiłem go niedawno, jak się okazało ma zaślepiony egr. Kilka tygodni temu pojawiły się problemy z trybem awaryjnym w silniku. Łapał tryb awaryjny co jakiś czas. Najlepszy zakład mechaniczny w mieście stwierdził, że to braki w układzie podciśnienia. Podłączyli więc przewody do N18 i stwierdzili, że po problemie. Nie usuwając zaślepek od egr... Problemy oczywiście nie zniknęły. Po jakimś czasie znalazłem dziurę w przewodzie od intercoolera, który wymieniłem. Nie potrafię jednak dać sobie rady z prawidłowym podłączeniem podciśnienia, który ewidentnie był źle podłączony i nie pasował do żadnego schematu, który znalazłem w internecie. Sytuacja wygląda tak: 1) podłączyłem pojedyńcze króćce od N18 i N75 rozgałęzionym przewodem od filtra powietrza; 2) wyjście od N18 na egr jest zaślepione; 3) drugi króciec od N18 w schematach widziałem, że ma się łączyć przez rozgałęźnik z N75 i zbiornikiem podciśnienia. Jest tylko jeden problem. Podłączone mam wyjście z N75, łączące się się przez rozgałęźnik ze zbirornikiem podciśnienia do pprzewodu, który idzie gdiześ w okolice serva. W ten sposób mam podłączony N18 tylko od strony filtra powietrza, a pozostałe króćce muszę zaślepić. Czy tak w ogóle może być? 4) przewód, który idzie gdzieś do serva( czyli ten od zbiornika podciśnienia połączony z N75) wydaje się być kompletnie niedrożny, nie da się w niego dmuchać ani zassać czegokolwiek. Czy to jest poprawne? Przepraszam za brak ładu w wypowiedzi, ale nie jestem zbyt zaawansowanym użytkownikiem i mogłem się zakręcić w opisie. W razie czego mogę zrobić fotki. Z góry dziękuję za pomoc. Ok. Znalażłem schemat podciśnienia na forum. Pozostaje jedna rzecz, której nie rozumiem. W N18 jest wejście z filtra powietrza, wyjście na egr i...? No właśnie. Trzeci króciec do czego wychodzi? Bo tylko tego mi brakuje do zamknięcia. Edit 2. A może jeszcze inaczej. Jak podłączyć przewody, żeby całkiem pozbyć się N18? Czy w tym silniku pełni on jeszcze jakąs rolę, oprócz sterowania egr'em? Odłączyć wtyczkę, zaślepić trójnik przewodu od filtra powietrza i będzie ok?
  7. Witam wszystkich użytkowników. Jestem nowym właścicielem A4 B5 1.9 AFN. Miło dołączyć do klubu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...