-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O street_soldier

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Kozienice
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
414 wyświetleń profilu
-
przebrnąłem przez te 40 stron. też spróbuję, kompletu. ps. prośba do moderatorów. przejrzyjcie wątek i usuńcie posty nic nie wnoszące merytorycznie do tematu (jakieś 1/3 jak nie lepiej). o ile posty związane z reklamacjami, montażem, obsługą klienta czy ogólnymi wrażeniami z użytkowania mają sens (o przebytych dystansach nie wspominam, bo tego z założenia miał dotyczyć watek). przepychanki i "moje Twoje" racje mają swoje miejsce w innych tematach albo na pw
-
mam takie pytanie, czy mogę zakładać -60 na przód przy kole 8,5Jx17H2, ET 30, oponki 225/45R17?
-
[AEB] Był problem mieszanki, jest sonda
street_soldier odpowiedział(a) na street_soldier temat w Audi A4 B5
Mieszanki, 00561. Przyszło mi do głowy, że możnaby zrobić wykasowanie korekt, bo pewnie ecu działa na tych wyznaczonych na podstawie starej, chyba że się mylę i sam z automatu je skorygował -
[AEB] Był problem mieszanki, jest sonda
street_soldier odpowiedział(a) na street_soldier temat w Audi A4 B5
tak wiem, wymienię i sprawdzę czy coś oprócz sondy mogło być przyczyną mieszanki. nie jestem obeznany na tyle, ale pewnie nie ma sensu logować dopóki nie uporam się z sondą Sonda wymieniona razem ze świecami. Błąd mieszanki powrócił. Co proponujecie zlogować? -
Uszanowanko mam problem ze swoim wozidłem. Jakiś czas temu pojawił mi się błąd o błędzie mieszanki, jeszcze 2/3 dni temu wyglądał on tak: 1 Fault Found: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded poprzedni błąd był podobny z tą różnicą, że oznaczony 14-10. Znalazłem możliwe przyczyny i zacząłem poszukiwania. Zdążyłem sprawdzić szczelność dolotu, wężyki podciśnień, świece, kable, cewki. Wszystko było w porządku, więc poszedłem tokiem pewnej napotkanej opinii "dopóki nie ma muła, nie zwiększa się spalanie i nie sypie innymi błędami to jeździć" (spotkana gdzieś na forum, chyba A6). Dzisiaj podłączyłem samochód pod VCDS-a i wyskoczyło takie coś: 1 Fault Found: 16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-00 - - Co do poprzedniego błędu widziałem, że może za to też odpowiadać sonda, to sprawdziłem jej wiązkę, przeczyściłem styki i spsikałem sprayem przewodzącym, żeby była pewność, że wszystko styka i jest sygnał. Podłączyłem ale bez zmian, błąd mieszanki był nadal. Teraz pytanie do Was, coś spartoliłem, zwykła zbieżność zdarzeń, czy najzwyklej w świecie błąd mieszanki sygnalizował że sonda na wykończeniu. Kasowałem błąd, pojeździłem chwilę i wrócił, skasowałem sprawdzałem na bloku 7, napięcie 0, błąd się nie pojawił. Sonda uszkodzona samoistnie z racji wieku, czy mieszanka ją uszkodziła? Patrzyłem na przepływkę, na postoju 2,96-3, więc nie wiem czy można ją wykluczyć.
-
Nie wiem jak w dieslu. U mnie w okolicach filtra oleju
-
Witajcie, mam do wymiany tylne amorki (sprawność na przeglądzie 14%) i nie jestem pewien co wybrać. Przód mam 30% (jakieś krótsze springi "no name"). Myślałem, żeby zrobić wszystko na jakimś komplecie używanym, bo tył mam na seryjnym 1BA i dziwacznie to wygląda. Oczywiście chciałbym go wyrównać idąc w dół. Pytanie do bardziej obeznanych w temacie, szukać jakiegoś zestawu (tu znalazłem jakiś http://olx.pl/oferta/zawieszenie-obnizajace-audi-a4-b5-eibach-CID5-IDeXuIZ.html),czy wrzucić jakieś nowe amorki na tył i czekać aż się uda coś upolować albo odłożyć na jakiś konkretniejszy setup.
-
Podziękował
-
No to loteria. Zajmę się chyba najpierw wysprzęglikiem. Powiedz mi Dev jedną rzecz. Wymiana opiera się na wypięciu tej rurki ze zdjęcia, wykręceniu śruby mocującej i go swobodnie wyjmę czy jest to bardziej skomplikowane? Kwestia jeszcze płynu, zacznie nim walić czy na spokojnie mogę to rozłączać? Pewnie tego sachsa nie ruszano od fabryki brać to samo czy jest coś innego wartego uwagi? http://www.fotosik.pl/zdjecie/28620d456d9e3e25
-
Przy pompce będą te same objawy co przy wysprzęgliku czy można to rozróżnić?
-
Kwestia odkręcenia go, wypięcia tego przewodu co idzie do niego i odpowietrzenie nowego?
-
Witajcie, mam problem z wysprzęglikiem. Nie mija cały rok jak znowu się zapowietrzył. Zaczęło się od złego powrotu pedału, tj. brakowało mu może z 1cm do normalnego położenia. Przeczuwałem, że mógł się zapowietrzyć wysprzęglik. Dzisiaj się potwierdziło (całe szczęście, że na podwórku a nie w trakcie drogi) pedał zostaje w podłodze, po jakimś czasie jak samochód postoi działa kilka razy i znowu zostaje wciśnięty. Pytanie do was, odpowietrzyć go jak ostatnio i jeździć dalej, czy nie bawić się po kilkanaście razy i wymieniać go. Jeśli chodzi o wymianę, to powiedzcie mi czy brać jakąś używkę czy kupować nówkę. No i kwestia techniczna, dam radę to zrobić bez kanału czy jest to mało prawdopodobne?
-
u mnie też była podobna sytuacja z płynem. wymieniłem całą pompę i mam spokój. zauważyłem też że ubywało tylko do minimum poniżej nawet nie spadło
-
Pompa wody
-
Odgrzeje kotleta. A wentyl z dętki rowerowej, napompowanie zwykłą pompką nożną zda egzamin, czy szkoda sobie zawracać głowę i majstrować sprawdzoną konstrukcję?