
orzełek1910
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O orzełek1910

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Lubelskie
Auto
-
Model
A6 C4
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
2.8 V6 30V
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
448 wyświetleń profilu
-
Ubezpieczenie na życie
orzełek1910 odpowiedział(a) na Dario17 temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Proponuję odwiedzić multiagenta, który ma do wyboru chociaż 3 towarzystwa a nie pójście do jednego gdzie każdy będzie twierdził że u nich jest najlepiej. Każdy ma inne potrzeby. Najlepiej samemu przejrzeć kilka broszur, poczytać OWU, wyłączenia itp. -
-
Śruba regulacji wysokości świateł a4 b6 bixenon
orzełek1910 odpowiedział(a) na Osaaa temat w Audi A4 B6/B7
A posiadasz może te oske z zębatka, która wchodzi w głąb lampy? Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka mam tylko zębatki ...Zębatki nadal dostępne? Jaka cena za komplet?... Już nieaktualne -
Wiitam mam pytanie jak chcę ręcznie wprowadzić korekte ustawienia to ni huhu.Czy to może być uszkodzona ta część? najprawdopodobniej tak, bo to jest najbardziej narażone na uszkodzenie, trzeba by było rozebrać i zobaczyć Masz jeszcze komplet tych trybików? Już nieaktualne
-
Dzięki za informację jak dotąd nie wiedziałem o tym że katalizatory mogą narobić tyle szkód A w jaki sposób sprawdzić ich stan?
-
znalazłem w internecie gościa w Kraśniku co ściąga auta z takimi motorami, oprócz tego który wziąłem od niego miał jeszcze jeden na sprzedaż
-
Wymuszenie na skrzyżowaniu
orzełek1910 odpowiedział(a) na tomasz102 temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Cóż wszystko zależy od znaków, które ulice były z pierwszeństwem? -
Wiitam mam pytanie jak chcę ręcznie wprowadzić korekte ustawienia to ni huhu.Czy to może być uszkodzona ta część? najprawdopodobniej tak, bo to jest najbardziej narażone na uszkodzenie, trzeba by było rozebrać i zobaczyć
-
Śruba regulacji wysokości świateł a4 b6 bixenon
orzełek1910 odpowiedział(a) na Osaaa temat w Audi A4 B6/B7
A posiadasz może te oske z zębatka, która wchodzi w głąb lampy?Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka mam tylko zębatki -
nie, nie mam tego
-
Śruba regulacji wysokości świateł a4 b6 bixenon
orzełek1910 odpowiedział(a) na Osaaa temat w Audi A4 B6/B7
Witam Posiadam kilka kompletów takich trybików. Chętnych proszę o kontakt na priv czy przez komentarz. Elementy są wykonane z aluminium. http://www.fotosik.pl/zdjecie/2c1acc82047a2af2 Edit: Już nieaktualne. -
Witam Posiadam kilka kompletów takich trybików. Chętnych proszę o kontakt na priv czy przez komentarz. Elementy są wykonane z aluminium. http://www.fotosik.pl/zdjecie/2c1acc82047a2af2
-
Witam Komputer pokazuje niską sprawność katalizatorów bank 1 bank 2. Cylindry po stronie pasażera wszystkie 12, a od kierowcy 8, 9, 10,5. W płynie chłodzącym było duże stężenie od razu to wykryli. Głowice były robione od podstaw wszystko było porobione i posprawdzane, prowadnice, docieranie zaworów, szczelność. Zakładaliśmy głowicę z innego auta z tym silnikiem i było identycznie. Głównym objawem było dymienie na biało przy każdym rozruchu na zimnym silniku, a potem dymił za każdym razem nawet na ciepłym. I brał co raz więcej płynu chłodzącego. Aktualnie drugi silnik czeka na montarz, a ten będzie rozebrany i dowiem się co dokładnie zawiodło.
-
Dzięki koledzy właśnie też tak mi się wydaje że trzeba to wszystko od nowa posprawdzać. Jak już się dowiem to dam znać co to się działo. Witam Zainteresowanych przepraszam za brak odzewu przez dłuższy czas. Wracając do tematu, silnik został ponownie rozebrany, głowice ponownie sprawdzone. Okazało się że ta po stronie kierowcy była źle zrobiona. Kupiłem głowicę z auta z Niemiec nigdy nie naprawianą, środek został przełożony do mojej. To wszystko zajęło ponad miesiąc bo wszyscy byli na wakacjach. Po złożeniu tego wszystkiego auto było w porządku przez kilka dni. I znów branie płynu chłodniczego i masa dymu. Werdykt kupuję nowy silnik albo tylko dół. Lepszą opcją wydaje mi się zakup całego silnika zwłaszcza że silnik kosztuje ok. 5 tyś. i mogę go odpalić w aucie i posprawdzać, a kupując tylko blok kupuję kota w worku a to kosztuje ok. 3 tyś. Proszę o jakieś pomysły co będzie lepsze?
-
A jak sprawdzić tuleje? Właśnie sprawdzałem ciśnienie na cylindrach i wyszło coś takiego, stojąc przed maską strona od pasażera wszystkie 3 mają 12. A strona od kierowcy 2 skrajne 10 a środkowy 9.