Skocz do zawartości

acer0666

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O acer0666

Informacje

  • Imię
    Zygmunt
  • Miasto
    Tychy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

279 wyświetleń profilu

Osiągnięcia acer0666

0

Reputacja

  1. Na czyszczenie poszło 2 puszki TEC 2000 bezpośrednio na wtryski, a wcześniej 2 butelki Forté Diesel Turbo Cleaner 400 ml produkt czyści zawór EGR i kierownice spalin turbosprężarki bez ich demontażu (wyrzucona kasa pomogło na 2 miesiące skończyło się wyjęciem turbo i umyciem naftą) i 1 butelka Diesel Injector Treatment - czyści wtryskiwacze Diesla. Forte zgodnie z instrukcją wlane do 50 litrów paliwa. Jutro wrzucę filmiki vag 13 i 23 grupa na zimnym i ciepłym. Zawartość dodana 54 minuty później Filmy wolne obroty i 3000 1. 13 Ciepły 2. 13 Zimny 3. 23 Ciepły 4. 23 Zimny 13 Ciepły.mp4 13 Zimny.mp4 23 Ciepły.mp4 23 Zimny.mp4 Zawartość dodana 9 minuty później Zawartość dodana 47 minuty później Chyba, że te objawy to kończone się turbo, a odchyły na pompowtyrskach nie mają z tym nic wspólnego. Tylko, że logi z turbo na ciepłym są dobre. Nawet jak pokażą się objawy na zimnym to tylko raz. Na następne trzeba czekać do wystygnięcia silnika i są rzadko. Nigdy nie było tak żeby po dopuszczeniu gazu przeszło i powtórzyło się jeszcze raz. Jak np. wchodzenie w tryb awaryjny przez brudną zmienną geometrie. Ze względu na to że już 3 razy musiałem wyciągać turbo, a mieszkam na osiedlu to szukam przyczyny. Pod chmurą na parkingu trochę słabo. Z mechanikami mam złe doświadczenia długo by pisać, ale za każdym razem coś spieprzą. A przy takiej "czasowej" usterce pewnie bym fortunę wydał. Jeden za oględziny chciał 620 zł. Jedyna opcja to za każdym razem skaner podłączać tylko, że tam na ekranie tylko jedna grupa może być no i bez zapisu.
  2. Gniazda sprawdziłem nie było ostrych krawędzi. Przy planowaniu głowicy w 2016 roku dowiedziałem się, że tam mogą być ostre krawędzie, ponieważ pompowtrysk jest przykręcony jedną śrubą to wyciera gniazdo. W planowaniu powiedział, że wszystko jest jeszcze dobrze jeśli chodzi o gniazda pompowtrysków, jedynie szklanki trzeba było włożyć nowe. Nie robiłem tego pierwszy raz. Zawsze sprawdzam gniazdo. Po prostu to nie jest przyczyną, tylko że nie wiem gdzie szukać. Pierwszy był już raz robiony, tylko wtedy grupa 13 i 23 była poza zakresem i rzucało silnikiem. Poza tym 1 jest na plusie i ta wartość rośnie tzn. wcześniej było w grupie 23 ok. 27 później 35 a teraz powyżej 40. Trzeci bez zmian. Pierwszy się rozszczelnił bo mechanik przy składaniu głowicy włożył nie oryginalną śrubę. Żeby pierwszy puszczał to musiałby być na minusie, czy nie ? Zawartość dodana 33 minuty później Jak będzie trzeba to mogę jeszcze raz wymienić uszczelnienie na 1 i 3. Tylko daje głowę że ostrych krawędzi nie było i posmarowałem uszczelki i gniazdo cienko olejem żeby na sucho nie wkładać do gniazda i nie uszkodzić ich. Mechanicy twierdzą, że bez wyjęcia pompowtrysków się ich nie sprawdzi. Jeden proponuje że za 600 zł zrobi mi oględziny.
  3. Gdzie ta nieszczelność by miała być. Jakieś 3 miesiące temu wymieniłem uszczelki na trzecim pompowtrysku. Przed wymianą i po pokazuje te same wartości w 23 grupie.
  4. Witam. Czy można za pomocą vag stwierdzić czy to wina pompowtryskiwaczów, czy coś innego. Wcześniej miałem podobny problem i zmiana uszczelnień pompowtryskiwacza pomogła. Tylko wtedy grupa 13 była poza skalą, i trzęsło silnikiem, a teraz 13 jest w normie, a silnik pracuje równo. W czasie jazdy na trzecim cylindrze jest ok. -50, a na pierwszym ok. + 35. Myśląc, że pomoże wymieniłem uszczelki pompowtryskiwacza na trzecim cylindrze, wyczyściłem też turbo ręcznie i EGR, lecz sytuacja jest bez zmian. Kopci na czarno po każdym ruszeniu ze świateł i co jakiś czas na zimnym silniku wchodzi w tryb braku mocy, po wciśnięciu pedału przyspieszenia auto mocno kopci na czarno i nie przyśpiesza, czasem są jeszcze "trzaski,, w czasie kopcenia. Po odpuszczeniu gazu i ponownemu dodaniu wszystko wraca do normy. Silnik pracuje równo, przyśpiesza bez zastrzeżeń, ale na 1 i 3 cylindrze ma duże odchyły od normy w grupie 23 powyżej 2500 obr/min oraz na wolnych obrotach. Jak na pierwszym jest dużo na plus to na trzecim jest duży minus i odwrotnie. Co ciekawe w czasie jazdy przy ok 2000 obr. w grupie 23 mieści się w normie +/- 30 i grupa 13 też jest w dopuszczalnym zakresie 2,8 [mg/H]. Zauważyłem również że auto pali więcej o około 1,5l/2 L. Mam wrażenie, że to było też przyczyną nieplanowanego czyszczenia turbiny i jeżdżąc tak dalej znowu trzeba będzie turbo wyjąć do mycia. Gdyby mógł ktoś zerknąć na logi, z góry wielkie dzięki. Statyczne Grupa 00, 13, 23 2800 obr. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Statyczne Grupa 00, 13, 23 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Statyczne Grupa 4, 18 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Dynamiczne Grupa 3, 8, 11 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Dynamiczne Grupa 3, 11 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Dynamiczne Grupa 1, 4 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Dynamiczne Grupa 11, 10 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Dynamiczne Grupa 13, 18, 23 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Dynamiczne Grupa 13, 23 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... .
  5. Witam Ktoś może zna opis 3 kanału w 17 Instruments 08 bloki pomiarowe. 1. 92.00 DegC Temperatura (Licznik G62) 2. 8:2 3. 85.00 %% 4. 0.0 % Chodzi mi o punkty 2, 3 i 4. Znalazłem opis do 17 Instruments 10 Adaptacja
  6. Witam. Po wymianie uszczelnień pompowtryskiwacza na trzecim cylindrze i wyczyszczeniu turbiny ręcznie sytuacja jest bez zmian. Kopci na czarno po każdym ruszeniu ze świateł i co jakiś na zimnym silniku wchodzi w tryb ( pół awaryjny ) czyli brak mocy, mocne kopcenie na czarno i dziwne trzaski z komory silnika. Po odpuszczeniu gazu i ponownemu dodaniu wszystko wraca do normy. Silnik pracuje równo, przyspiesza bez zastrzeżeń, ale na 1 i 3 cylindrze ma duże odchyły od normy na grupie 23 powyżej 2500 obr/min oraz na wolnych obrotach. Grupa 13 mieści się w dopuszczalnym zakresie 2,8 [mg/H]. Zauważyłem również że od roku auto pali więcej o około 1,5l/2 L VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...
  7. Witam Wyłączenie selektywnego otwierania nic nie zmieniło. Wygląda na to, że odgórnie jest ustawione 95. Żadna inna adaptacja (255,223,127,63) nic nie zmienia. Kodowanie 07 w MK 46 działa, bo można np. wł./wył. selektywne otwieranie. A co do adaptacji 10 robiłem to skanerem i vagiem na laptopie jest potwierdzenie że zmiany w 62 kanale np. 255 zostały wprowadzone poprawnie, a szyberdach i tak się nie otworzy.
  8. Witam Zgodnie z zaleceniem wypróbowałem wartość 63, 127 i 223. I nie działa to znaczy nie otworzy szyberdachu. Otwieranie szyb i zamykanie szyb plus szyberdach działa tj. 95. Myślałem, że będzie może na dwa razy pierw szyby później szyberdach. Ani klucz ani pilot nie otworzy szyberdachu. Mam ustawione sekwencyjne otwieranie auta, ale to chyba nie ma nic z tym wspólnego. Przy okazji spróbuję to wyłączyć i dam znać czy zadziałało otwieranie szyberdachu. Dzięki i pozdrawiam.
  9. Witam Przeszukałem chyba już wszystko. Próbuję uruchomić otwieranie szyberdachu razem z szybami. Zrobiłem adaptacje skanerem viakena w kanale 62 wpisałem 255. Sprawdziłem vagiem czy rzeczywiście ta wartość tam jest i oczywiście jest, a jednak otwierania szyberdachu nie ma. Z tego co czytałem nikt tego nie ma. Chyba że nie wiem jak zaadoptować szyberdach chociaż do zamykania go adaptacja nie jest potrzebna. A4 B6 2002r. Nie działa w B6 bo GeoGoriO nie ma, czy jest to nie możliwe żeby było. Może jednak ktoś ma. Dodam tylko że wartość 95 działa. Dziękuję i pozdrawiam.
  10. Witam Nie mogę znaleźć jaka rezystancja ma być na lewej poduszce z zaworem. Omomierz pokazuje tylko, że przejście przez podłączenie dwóch styków poduszki jest. Błąd po usunięciu vagiem raz jest, a raz go nie ma. Podłączyłem miernik pod przewody od poduszki i po rozłączeniu wtyczki mam 12v, a jak podłącze wtyczkę do poduszki to 00v. Szukam po forach i widzę, że jest temat wylania poduszki, a co jak nie wylała tylko elektryka padła. U mnie objawy drgań są od 1800 do 2000 obr. Jak jest zimno to są dużo bardziej wyczuwalne niż latem i tylko w czasie jazdy. Audi A4 B6 1.9 tdi AVF 130km. Pozdrawiam
  11. Dzięki za odpowiedź. Mechanik podobno tego dokonał tylko że nie ma tam śladu jakiejkolwiek wymiany oringa jedynie to złamana końcówka podłączenia węża spryskiwacza reflektora przy odciąganiu zderzaka. Zostaje mi chyba jedynie umycie tego benzyną i sprawdzanie czy uszczelnione.
  12. Witam Czy można wymienić uszczelki w przyłaczu chłodnicy klimatyzacji bez demontażu zderzaka.
  13. Problem rozwiązany. Mechanik zawalił wkręcając nieoryginalną śrubę, która musiała się rozciągnąć i doszło do rozszczelnienia przy miedzianej uszczelce. Ledwo wyjąłem pompowtryskiwacz, bo końcówkę oblepiło nagarem. Po wymianie uszczelek i śrub na oryginalne wszystko wróciło do normy. Będę musiał zmienić paściarza mechanika, bo takie naprawy to do du....y. Dołączam logi 013 i 023, ale na zimnym silniku, bo wtedy było najgorzej teraz już nie trzęsie trzeci zamieniłem z czwartym pompowtryskiem. Temat zamykam pozytywnie. po naprawie zimny LOG-013-023.csv
  14. W kwietniu 2016 była wymieniana uszczelka pod głowicą, założone nowe szklanki, przez fachowców od planowania głowic sprawdzone gniazda zaworowe i pompowtrysków pod względem ostrych krawędzi wymienione wszystkie uszczelki pompowtrysków na nowe Boscha. Po złożeniu i sprawdzeniu Vagiem grupa 013 i 023 była OK. Może być tak że mechanik za słabo dokręcił pompowtryski i dostały luzu, czy jest to możliwe, że na nowych uszczeklach pompowtrysków wytrzymał 1,5 roku?. Jeśli tak to trzeba będzie kupić nowe uszczelnienie pompowtrysków i wymienić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...