Skocz do zawartości

truck.daw

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O truck.daw

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

367 wyświetleń profilu

Osiągnięcia truck.daw

0

Reputacja

  1. Tak mogę podmienić? Słyszałem że one są zakodowane i z innego auta nie zadziała. Wiecie coś na ten temat? Mały update. Po przejrzeniu instalacji znalazłem przyczynę tych niedziałających prawych drzwi i lampy Także zostaje jedynie błąd: 56-Radio -- Stan: Nie może być osiągnięty 1100
  2. Podpiąłem komputer. Kilka adresów nie może być zczytanych bo Stan: Nie może być osiągnięty 1100 A dokładniej wygląda to tak: 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 04-K¹t skrêtu kierow. -- Stan: OK 0000 05-Zezwolenie startu -- Stan: Usterka 0010 08-Klimatyzacja -- Stan: Usterka 1010 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010 15-Airbag -- Stan: OK 0000 16-Ko³o kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaŸników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: Usterka 0010 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 46-Modu³ komfortu -- Stan: Usterka 0010 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: Nie mo¿e byæ osi¹gniêty 1100 53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000 56-Radio -- Stan: Nie mo¿e byæ osi¹gniêty 1100 5F-Elektr.informacji -- Stan: Nie mo¿e byæ osi¹gniêty 1100 62-Drzwi tylne zewe -- Stan: OK 0000 72-Drzwi tylne prawe -- Stan: Nie mo¿e byæ osi¹gniêty 1100 Pełny log tutaj: Audi log.txt Wyczytałem, że brak odzewu MMI (w ogóle się nie zapala nawet ekran powitalny) możliwe że jest spowodowany spalonym wzmacniaczem. Co myślicie? Da się to sprawdzić bez pętli swiatłowodowej? Jeśli by się okazało to prawdą to co z drzwiami z prawej strony, czemu z nimi nie da się skomunikować? Czy to jest jakoś powiązane?
  3. Cześć. Mam spory problem otóż wróciłem z wakacji, odpalam auto i widzę że MMI w ogóle się nie zaświeciło. Pomyślałem że to pewnie bezpiecznik. Zajechałem na stację paliw posprawdzałem bezpieczniki (na wyłączonym silniku w skrzynce po stronie kierowcy i pasażera). Wszystkie były ok wsadzałem je od razu z powrotem. Odpalam auto a tu nagle dostaje mnóstwo błędów mówiącym o tym że prawa lampa nie działa (wszystkie światła z prawej strony z przodu + kierunkowskaz w lusterku). zacząłem sprawdzać jeszcze raz czy może źle wsadziłem bezpiecznik, wygląda wszystko w porządku. Zacząłem dalej grzebać i zauważyłem że wylał się płyn chłodniczy na wzmacniacz w bagażniku. Jakiś czas temu wpadłem na idiotyczny pomysł wsadzenia do schowku z lewej strony w bagażniku małego pojemnika z płynem chłodniczym który się wylał... Ogólnie płynu nie wylało się jakoś mega dużo ale stawiam że to przez niego coś się podziało... Ogólnie nie rozumiem czemu te światła i całe sterowanie stroną pasażera przestały działać jak zacząłem grzebać przy bezpiecznikach.. Jakiś pomysł? Co mógłbym sprawdzić? Dodatkowo bazując na spisie bezpieczników z naszego forum zauważyłem że sporo nie pasuje do tego co zobaczyłem w skrzynce... czy po lifcie coś się zmieniło? Moje audi to B8 2012r. 1.8 TFSi Z góry dzięki za podpowiedzi
  4. sorki pomieszało mi się już wszystko Bazowałem na tym linku o PRINS VSI 2.0 gdzie piszą że "choroby wieku dziecięcego mają już za sobą" http://www.e-autogas.eu/instalacje-wtrysk-bezposredni/prins-vsi-2-0-di/ Także sorki za wprowadzanie w błąd. A swoją drogą jak zakładałeś to co ci mówiono o spalaniu benzyny? jak dalego rzeczywistość się ma do obiecanego?
  5. truck.daw

    LPG do TFSI

    Dobra wiadomość A jak wygląda to spalanie benzyny? Chciałem zweryfikować spalanie na poziomie 5%... Kolega w drugim wątku pisał o 2.5 litrach co jest z goła licząc 5 razy więcej...
  6. A masz tą wersję II ? Ta która niby miała palić 5% ?
  7. Też mam opcję żeby PKO wzięło ubezpieczenie na siebie, ale problem w tym że sporo kasy wyszło za taką przyjemność
  8. Hej, Biorę auto w leasing (PKO Leasing), ale jako że nie mam pełnych 4 lat ubezpieczenia (mam 3 :/) to mi wyskoczyli z dużą kwotą (6 000 PLN za A4 1.8 z 2013r.). Patrząc na oferty w porównywarkach pokazuje mi koło 3500 przy założeniu że auto jest zarejestrowane na mnie. Problem jest taki że rankomat nie pozwala wyszukiwać ofert dla aut w leasingu. Macie jakieś stronki gdzie można to obczaić albo porady gdzie mogę najtaniej dorwać takie ubezpieczenie? Pozdro
  9. truck.daw

    LPG do TFSI

    Hej Jak instalacja, dalej bezproblemowa? Pytanie co do instalacji tego typu - wyczytałem że ona potrzebuje 0.5L benzyny na cylinder, czyli to stała wartość niezależna od stylu jazdy/pojemności silnika? Ta benzyna jest używana tylko dla utrzymania żywotności wtryskiwaczy - dobrze rozumiem? Czy te 0.5L to realna wartość czy tak naprawdę więcej spala?
  10. Dzięki za szybką odpowiedź Sam przymierzam się do kupna B8 z silnikiem CDNC albo CJEB i myślałem żeby to zagazować. Z tego co się orientuję VI generacja ciągle się mega ceni, ale za to wyczytałem że VSI-2.0 ma spalać niby 5% benzyny. Czy orientowałeś się w temacie jak zakładałeś instalacje? Masz coś do poczytania na temat tej instalacji? Jej cena jest prawie o połowę niższa a jak by miało faktycznie spalać 5% benzyny tylko to mnie przekonuje
  11. Hej ollevis. Już trochę czasu minęło zakładam że trochę kilometrów narobiłeś ? Jak się instalacja sprawuje. Słyszałem, że pompa po 50-80kkm siada i wymiana boli, czy to prawda czy bzdury?
  12. Hej, Zbieram się do kupna A4 B8. Znalazłem jedną interesującą, ale zastanawiam się czy to możliwe że auto z fabryki wyjechało z listwami chromowanymi wokół szyb, a wokół grilla nie? Jeśli tak to można to sprawdzić po liście wyposażenia? Mam VIN więc mógłbym sobie to zweryfikować Pozdrawiam
  13. Ehh miałem problem praktycznie nie do wykrycia Otóż był dziurawy przewód paliwowy wewnątrz baku paliwa. Po wymianie, jak ręką odjął Wniosek: najciemniej pod latarnią Mimo wszystko dzięki za podpowiedzi.
  14. Witam Wszystkich Jakiś czas temu opisywałem swoje problemy z moją Audi związane z odpalaniem i jazdą na benzynie (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/356760-gasnie-silnik-i-ciezko-pali-blad-16825) Otóż z poczucia bezsilności wstawiłem na czuja zawór zwrotny przy listwie zasilającej silnika. Ku mojemu zdziwieniu pomogło i na dotyk dało się wyczuć, że ciśnienie za zaworem zwrotnym jest ekstremalnie niskie. Tak czy siak to prowizorka i chciałem naprawić to porządnie. Stąd moje pytanie. Wymieniałem jakiś czas wkład pompy paliwowej bo buczała strasznie. Gdzie te Audi mają zaworek zwrotny? Czy w ogóle nie mają i sama pompa to trzyma jeśli tak to czy źle ją zamontowałem? Pamiętam, że były jakieś oringi gumowe,, które się zakładało na pompkę na dole mogłem je źle założyć czy coś. Ale mimo wszystko potrzebuję jakiejś informacji na co powinienem zwrócić uwagę jak to działa w tych silnikach. Może to też ma jakieś znaczenie choć wątpię, no ale. Jak wymieniałem wkład to nie mogłem starego przewodu z wkładu ściągnąć dlatego go usunąłem (ta rurka quasi przeźroczysta) i założyłem zwykły czarny wąż. Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny jak by co to auto to sedan z 2003
×
×
  • Dodaj nową pozycję...