DanZie
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O DanZie
Informacje
-
Imię
Daniel
-
Miasto
Kańczuga
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
105 wyświetleń profilu
Osiągnięcia DanZie
0
Reputacja
-
Witam, szukaj na https://ifinterface.com/page/page3.php
-
Witam, Trzeba demontować skrzynię. Tak wspaniale wymyślili że właśnie w zaznaczonym miejscu 2 dolne śruby uszczelniacza są przykręcone do właśnie górnej miski. jak będziesz robił to odkręć sobie stabilizator i opuść przekładnie o wiele lepsze dojście do śrub miski. najpierw zdemontuj skrzynię i zobacz gdzie leje bo być może to właśnie uszczelniacz puścił a jak tak to o wiele mniej roboty.
-
Witam, puścił mi się olej między silnikiem a skrzynią więc od razu diagnoza uszczelniacz na wale więc skrzynia na dół i wymiana uszczelniacza, wymyłem wszystko ładnie i skrzynia zamontowana jakie było moje zdziwienie, kiedy po kilkunastu minutach patrze na podnośniku a kropla się dalej pokazała, myślałem że mnie rozniesie. Znalazłem schemat i okazało się że Audi A4 B8 1.8TFSI ma 2 miski olejowe. górną oraz dolną i najprawdopodobniej cieknie z łączenia między słupkiem silnika a właśnie górną miską olejową. Pytanie do was czy konieczna jest demontaż kolejny raz skrzyni (czy są tam jakieś śruby od pod kołem zamachowych) czy wystarczy zdjąć dolną miskę a później odkręcić górną - niestety na schemacie nie pokazane jest lub po prostu nie ma tam nic. Chodzi mi o odcinek zaznaczony na zdjęciu