Skocz do zawartości

DanZie

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DanZie

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Kańczuga

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

105 wyświetleń profilu

Osiągnięcia DanZie

0

Reputacja

  1. Witam, szukaj na https://ifinterface.com/page/page3.php
  2. Witam, Trzeba demontować skrzynię. Tak wspaniale wymyślili że właśnie w zaznaczonym miejscu 2 dolne śruby uszczelniacza są przykręcone do właśnie górnej miski. jak będziesz robił to odkręć sobie stabilizator i opuść przekładnie o wiele lepsze dojście do śrub miski. najpierw zdemontuj skrzynię i zobacz gdzie leje bo być może to właśnie uszczelniacz puścił a jak tak to o wiele mniej roboty.
  3. Witam, puścił mi się olej między silnikiem a skrzynią więc od razu diagnoza uszczelniacz na wale więc skrzynia na dół i wymiana uszczelniacza, wymyłem wszystko ładnie i skrzynia zamontowana jakie było moje zdziwienie, kiedy po kilkunastu minutach patrze na podnośniku a kropla się dalej pokazała, myślałem że mnie rozniesie. Znalazłem schemat i okazało się że Audi A4 B8 1.8TFSI ma 2 miski olejowe. górną oraz dolną i najprawdopodobniej cieknie z łączenia między słupkiem silnika a właśnie górną miską olejową. Pytanie do was czy konieczna jest demontaż kolejny raz skrzyni (czy są tam jakieś śruby od pod kołem zamachowych) czy wystarczy zdjąć dolną miskę a później odkręcić górną - niestety na schemacie nie pokazane jest lub po prostu nie ma tam nic. Chodzi mi o odcinek zaznaczony na zdjęciu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...