Skocz do zawartości

mrowa95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mrowa95

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia mrowa95

0

Reputacja

  1. Trzęsie buda. I mam wrażenie że właśnie bardziej trzęsie tył samochodu
  2. Witam wszystkich. Ostatnio wymieniałem tarcze ,klocki i lewy zacisk z tyłu w serwisie oraz amortyzatory własnoręcznie. Już przed wymianą miałem problem taki że podczas hamowania zaczynało trzęść samochodem stwierdziłem że to przez amortyzator który pociekł. Wymieniłem więc amortyzatory własnoręcznie ( brak kasy ) a że robiłem to pierwszy raz przy wymianie 1 amortyzatora ( lewego) nie zapamietalem/zaznaczylem polozenia elementów względem siebie i montując amortyzator zamontowalem go gornym mocowaniem na odwrót ( tam ta metalowa miseczka jest wyprofilowana w jedna stronę ) i w dalszym ciągu trzęsło wiec po tygodniu wykręciłem amortyzator i zobaczylem że był źle zamontowany i go przestawilem w prawidłową pozycję ale w dalszym ciągu trzęsie i mam wrażenie że to właśnie to lewe koło. Jak myślicie przez to ze przez tydzień jeździłem z źle zamontowanym amorkiem uszkodzilem go i przez to nie pracuje on teraz poprawnie i to powoduje trzęsienie ? Czy szukać przyczyny gdzie indziej?
  3. Uważacie że mogłem coś uszkodzić przy wymianie amortyzatora? Czy to raczej przypadek? Zapomniałem dodać tez ze ostatnio prawie cały czas musiałem zaciągać reczny do konca ponieważ jeden klocek mam wydarty prawie do zera - kłopot z blokujacym sie zaciskiem i miałem wymieniać już klocki ale pociekl amortyzator i tak odlozylo sie to w czasie. Dzieki za odpowiedzi
  4. Witam wszystkich. Ostatnio wymieniałem amortyzatory z tyłu w moim audi. 3 dni po wymianie stojąc na swiatłach po zaciagnieciu recznego na maxa zaczęła migac kontrolka z wykrzyknikiem oznaczajaca ubytek plynu po nocy wyciekl mi prawie caly plyn. Znalazłem wyciek przy lewym tylnym kole - cieknie ze śrubki przy recznym. Prawdopodobnie uszkodzilem to w jakis sposób przy wymianie. Próbowałem dokrecic ta śrubę ale nie pomogło. Co moze byc przyczyną?
  5. Dzieki za odpowiedz. Auto jest Eu. Szyba wygląda na pasująca wiec zamawiam. Dzięki za pomoc I pozdrawiam.
  6. Witam wszystkich. Nie wiem czy odpowiedni dzial ale chyba tak. Wczoraj niestety zastałem moje audi z wybita szyba w drzwiach od strony pasażera z przodu. Jako że mieszkam w Uk nie bardzo mam możliwość podjechać na jakiś szrot obejrzeć I dowiedzieć się czy szyba będzie dobra do mojego modelu wiec musze zamawiać z internetu. I tu pojawia się pytanie czy wszystkie roczniki audi a4 b5 sedan maja takie same szyby ? Czy ta http://m.ebay.co.uk/itm/Audi-A4-B5-Front-OS-Right-Door-Window-Glass-/172550778644?fits=Car+Make%3AAudi|Model%3AA4&hash=item282cd3ef14%3Ag%3ATUEAAOSw-RFYss9o&_trkparms=pageci%3A1639cc19-21ab-11e7-9f6b-74dbd1801b1e%7Cparentrq%3A707608a915b0abc05aaec974fffefdd5%7Ciid%3A1 szyba z audi a4 b5 z2000 roku będzie pasowała do mojej audi a4 b5 1995 1.6 benzyna sedan? Dzięki z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  7. Witam. mam problem w moim audi a4 z grzejacym sie prawym tylnym kołem. zaraz po zakupie auta zauwazyłem problem z grzejacym sie kolem, więc zmieniłem klocki i sprawdzilem zacisk. okazalo sie, ze zaciął sie tłoczek i wogóle sie nie poruszał.wyciągnąłem tłoczek przeczyscilem go przesmarowałem założylem nowe klocki i przez tydzien czasu wszystko było w porządku. wczoraj znów koło mocno się nagrzało, lecz po godzinnym postoju, gdy koło ostygło wyruszyłem w powrotną trase i po dojechaniu sprawdziłem koło to było juz chłodne zacisk był jeszcze delikatnie ciepły,ale to przez to, ze jeszcze nie do konca wystygł przed wyjazdem. Uwazacie,że trzeba wymieniać cały zacisk? czy szukać przyczyny gdzie indziej? Dodam ,że za kazdym razem kiedy kolo sie mocno nagrzewało jechaliśmy w 5 osób. gdy jezdze sam lub z jedym pasażerem ten problem nie wystepuje. czy może to być wina zbyt mocno naciągniętego ręcznego? gdy koło się nie grzało sprawdzałem po kazdej trasie jak ciepłe są zaciski i tarcze i zawsze tarcze z tyłu były troche cieplejsze od tych z przodu. Pozdrawiam i z góry dzieki za odowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...