Skocz do zawartości

RegKarl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RegKarl

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

496 wyświetleń profilu

Osiągnięcia RegKarl

0

Reputacja

  1. RegKarl

    2.0 TFSI bierze olej

    Po przejechaniu 200 km coś ubyło,ale teraz już wgl nie bierze wiec pewno musiał się ułożyć jak to napisał kolega radekrp90 . I tak... to mi wstawili inny silnik, ale udało mi się już odzyskać mój własny
  2. RegKarl

    2.0 TFSI bierze olej

    Witam. Możliwe aby silnik po remoncie podczas pierwszych kilometrów pobierał coś oleju ?
  3. Nie. W firmie zajmującej się remontami tych silników.
  4. Witam. Jestem świeżo po remoncie silnika. Przed remontem zrobiłem kilka zdjęć,żeby mi czasem innego silnika nie włożyli. No i teraz kilka rzeczy się nie zgadza.Otóż na głowicy z prawej strony jest jakiś kod 06H 103 373 J a przed remontem miałem 06H 103 373 K. A z kolei z przodu jest naklejka(niestety nie wiem na czym) "Achtung! coś tam coś tam,data oraz kod CDN 184441.Tu też sie mi nie zgadza ani data ani kod. Po za tym naklejka przed remontem była w bardzo dobrym stanie a teraz jest ledwie czytelna.Co o tym myślicie? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
  5. RegKarl

    2.0 TFSI bierze olej

    Witam. Stosunkowo często padają mi cewki. W ASO powiedzieli ze przez to iż świece są zalewane olejem. Jutro musze przejechać 200 km i boję się że znów stanę w drodze i bez lawety się nie obejdzie. Tu też moje pytanie czy przeczyszczenie świec w czymś pomoże ?
  6. RegKarl

    Grill RS4 do A4 B8

    Witam. Poda ktoś link do pewnego i sprawdzonego grilla RS? Chodzi mi o grill oraz kratki na halogeny.Kolor czarny z połyskiem Nigdzie nie mogę znaleźć owego zestawu. Z góry dziękuje Pozdrawiam.
  7. RegKarl

    2.0 TFSI bierze olej

    Witam. Ja też miałem pierwszą próbę olejową w ASO. Po próbie spalanie oleju mieściło się w normie,więc ASO nie podjęło sie naprawy. Teraz po przejechaniu 70k km spalanie oleju wzrosło znacząco. Gwarancja już wygasła wiec ASO proponuje naprawe za 17 tys. Więc w moim przypadku było to połowiczne rozwiązanie. Pozdrawiam
  8. RegKarl

    2.0 TFSI bierze olej

    A ASO kompletnie umywa ręce po upływie gwarancji samochodu czy można liczyć na jakieś wsparcie z ich strony jeśli chodzi o ten konkretny problem z silnikiem ?
  9. RegKarl

    2.0 TFSI bierze olej

    Witam Od pewnego czasu mam problem z padającymi cewkami oraz świecami zalanymi olejem. Przy mojej ostatniej wizycie w ASO powiedziano mi,że to wszystko jest spowodowane przez dobrze znany w tym silniku pobór oleju. Auto od jakiegoś czasu zaczęło spalać znacznie więcej oleju,nawet 0.5 l na 300 km. Samochód jest już po gwarancji wiec w ASO powiedzieli mi,że cena naprawy(prawdopodobnie wymiana tłoków) to około 17 tyś. Tu też moje pytanie. Czy podjął sie ktoś naprawy u własnego mechanika? Jeśli tak to ile niższej ceny można się spodziewać i czy wgl taka naprawa ma sens,no bo jeśli ma to rozwiązać problem na jakiś czas to lepiej od razu wymienić cały silnik. Z góry dziękuję za pomoc.
  10. Racja.Dzięki VCDS można samemu wiele rzeczy ogarnąć Dzięki za rade i również życzę tego samego ! )
  11. Mechanik mówił,że komputer pokazał brak iskry na cylindrze. Więc sprawdził świece i cewkę...
  12. Samochód naprawiony ! Wszystkiemu była winna cewka zapłonowa na trzecim cylindrze.
  13. Nie pamiętam jak to dokładnie pisało z tymi błędami,bo byłem tylko orientacyjnie sprawdzić czy wgl. jakieś będą.Mechanik jest po zabiegu i nie jest w stanie mi nic więcej pomóc.A na drugiego muszę czekać dopiero do 7 lipca. W każdym bądź razie jestem pewien,że to szarpanie to nie wina kół. Za każdym razem po szarpaniu zaczyna migać ta kontrolka na kilka sekund,później gaśnie i do następnego szarpania się nie zaświeca. Oraz co dziwne to na sporcie po wyłączeniu ESP nie zauważyłem żadnych problemów. Te pojawiają się jedynie na zwykłej jeździe(D).Np podczas próby wyprzedzenia samochodu. Czasem szarpanie jest tak silne,że nie ma szans na żadne wyprzedzanie. Auto jak by nie miało mocy... Dodatkowo dzisiaj zaświeciła się kontrolka EPS i samochód cały lekko drżał podczas wciskania gazu.Po zatrzymaniu było słychać,że silnik nie pracuje poprawnie.Wyłączyłem i włączyłem od nowa po czym wszystko było ok.Jechałem cały czas na niskich obrotach.Z autem nie ma żadnych problemów przy niskich obrotach.Tak do 2 tyś. Do 7 już nie daleko więc wstrzymam się z jazdą a za 3 dni zobaczymy. Ja osobiście podejrzewam świece.
  14. Witam Chciałbym poradzić się w dwóch sprawach. Posiadam Audi A4 2010 z silnikiem 2.0 TFSI 211 KM. o przebiegu 54 000 km. W samochodzie jest napęd przedni a skrzynia automatyczna. Tu też moje pierwsze pytanie.Otóż samochodem szarpie przy mocnym przyśpieszaniu. Czy jest to wina przedniego napędu i po prostu mieli kołami czy też jakiś inny problem. Dodam że nie muszę wciskać gazu do końca aby szarpało. Mój drugi problem to migająca kontrolka spalin w momencie szarpania. Wczoraj chciałem sprawdzić czy po wyłączeniu ESP wciąż będzie szarpanie i od tego momentu pojawił się problem z kontrolką. Proszę o pomoc,czy mam się udać z tym do warsztatu czy w każdym 211-sto konnym silniku występuje szarpanie,oraz czego oznaką może być migająca kontrolka. Dodam jeszcze,że ESP nie wyłączyłem gdyż chciałem to zrobić podczas jazdy więc samochód jakby odrzucił to i nie wyłączył ESP. Pojawiła się tylko kontrolka na jedną sekundę i tyle. Podczas postoju wyłączenie ESP przebiega prawidłowo. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Chciałbym jeszcze dodać,iż podpiąłem pod samochód komputer i wykazało 2 błędy. W obu przypadkach coś o cylindrze nr 3 jak się nie mylę. Miał już może ktoś podobny problem lub kojarzy mniej więcej czego to może być przyczyna. Póki co nie jestem w stanie oddać samochodu do naprawy dlatego chciałbym poznać Wasze zdanie,aby później nakierować mechanika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...