Skocz do zawartości

namaseo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O namaseo

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Mazowsze

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia namaseo

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Dziś zrobiłem ok 100 km, bez problemów najmniejszych. Sprzęgło łapie od około połowy, może trochę powyżej. Mam w swoich stronach (200km od miejsca zamieszkania) zaufanego mechanika do którego będę musiał się wybrać, bo faktycznie - łatwo spokoju to nie da.
  2. Cześć, Dziś przytrafiła mi się następująca, niezbyt ciekawa sytuacja... Przyspieszając z niższych obrotów na trzecim biegu, auto zareagowało jakby nie wszedł bieg, od razu wyrzuciłem go na luz i wrzuciłem z powrotem - reakcja taka sama, bieg w dół to samo, w górę to samo. Awaryjne i zjazd z lewego pasa na ledwo toczącym już się aucie, kontrolnie ostatnia próba i zaskoczenie - auto jedzie jakby nigdy nic. Na to zaleciało charakterystycznym metalicznym smrodem (nie maltretowałem go) i co najciekawsze dalsza jazda odbyła się bez problemów. Jeżdżę 1.9 tdi (AVF), skrzynia manualna, sprzęgło nie dawało wcześniej jakichś niepokojących objawów... Pytanie na szybko - myślicie, że już mam rozbijać skarbonkę i się szykować do wymiany/regeneracji sprzęgła, czy jest szansa że jeszcze polata? Pytam tu, bo czasem mechanicy nie są obiektywni... Nie ukrywam, że jeżdżąc dość często z dwójką małych dzieci i brakiem assistance, ryzyko tego że zatrzymam się na środku drogi jest dla mnie dość przerażające, z drugiej strony też nie chcę się jakoś wybitnie spieszyć do takiego wydatku... Miał ktoś coś podobnego?. Dzięki za rady.
  3. Dzięki wielkie, idę próbować /// Trochę się zapędziłem i odchyliłem go na tyle że wyszedł z zatrzasku tuż za fotelem, dzięki czemu zdjąłem cały, no ale suma sumarum temat załatwiony
  4. Cześć! Czy jest Wam znany jakiś tutorial/opis, lub możecie podzielić się doświadczeniem z wymiany fabrycznego subwoofera w Avancie B6? Stoję właśnie przed takim zabiegiem i jak na razie widzę, że żeby tego dokonać trzeba porozkręcać i zdjąć część zabudowy bagażnika, czego do tej pory nie robiłem. Z góry dzięki za pomoc.
  5. Chłopaki robili mi kompleksową diagnozę auta - powiem szczerze, że nie spodziewałem się aż tak rzetelnego i profesjonalnego podejścia do tematu. Otrzymałem dosłownie cały raport (z fotorelacją) + wycenę napraw (również tych których niestety się nie spodziewałem). Polecam wszystkim z czystym sumieniem, zwłaszcza ze względu na podejście i przystępne ceny przy serwisie najwyższej jakości
  6. Mam pytanko - jest szansa, że ktoś sprawdzony (odpłatnie, ale bez szaleństw) się tym zabiegiem trudzi w Warszawie/okolicach?
  7. Tak jak pisałem potrzebne będą tylko w razie rozładowania, co się mi w ostatnim roku nie zdarzyło, także będą ok Dzięki za odp Panowie
  8. No i super, w takim razie zostają, dzięki
  9. Warto mieć czyste fotele na pewno ale niech się też nie przejmuje, gadaniem że pokrowce są takie złe. Sam tego nie mam, ale bardzo podobne ma ojciec w Volvo - co do dopasowania to jest zaskakująco dobrze. Co prawda namęczył się z założeniem tego ponoć, ale efekt jest ciekawy - widać, że to pokrowce, ale wnętrze wygląda lepiej niż nowe Jedno co, to ostrożnie dobrałbym materiał - ekoskóra/derma dość szybko się ściera, z resztą guma nie jest ani komfortowa, ani wytrzymała (pies pazurami rozprawi się z nią w kilka dni ), jeśli już to zwykłe materiałowe i wtedy do ściągania na łatwe pranie. Co do mat - sam woziłem kiedyś Labradora w czymś takim i faktycznie - tylny fotel był chroniony, tylko wywiewało resztę na całe auto
  10. Cześć, Zamówiłem taki o to "zestaw" kabli rozruchowych. http://allegro.pl/show_item.php?item=4990603216 Typowy "chinol" na moje, zasugerowałem się chyba ilością kupujących, no i tym że kupuję je na "w razie czego". 700A - myślę, że w tej jakości równie dobrze mogą pisać 1700. Mam TDI, z aku Bosch Silver S5 77AH 780A i pytanie do Was - wystarczy na odpalenie w razie czego, czy zwracać to sprzedającemu? Jeśli druga opcja to co byście polecili (oprócz samoróbek) Z góry dzięki
  11. Mam pow. 260k Dwumas z tego co mi wiadomo był kilka lat temu robiony, ale to akurat nie ma znaczenia, bo jednemu wytrzyma rok, a innemu 10 lat, zależy od jazdy. Poduszki - myślałem o tym, ale ale nowe oryginalne podobno ponad tysiaka, a z kolei używki mogę trafić na wykończeniu. Gdybym z drugiej strony miał pewność, że to to, wiadomo opłaciłoby się bardziej niż sprzęgło.
  12. Może pojedź na dobry szarpak? Nie wiem szczerze mówiąc czym się one technicznie różnią, ale niedawno przy przeglądowym podrgało trochę i wszystko, z kolei jak zainwestowałem 5 dyszek i pojechałem do dobrej SKP, to myślałem że przy samej diagnozie urwą mi zawieszenie Jednocześnie mechanik na kanale i dowiedziałem się wszystkiego co chciałem - miałem podobne objawy, ale niestety w moim wypadku wyszło że to dolne wahacze...
  13. Powtórzyłem skanowanie, po skasowaniu kodów. Teraz wyrzuciło mi tylko to: Dla pewności powtórzyłem skanowanie i wyszło tak samo. W tygodniu jak trochę pojeżdżę sprawdze ponownie. ... a co do klimy ogromne dzięki - zaraz wykonam to mimo braku błędu. Skoro się zjawił to może jej to pomóc. Zrobię też logi statyczne dla 000, 003, 004, 011, bo tylko to jestem w stanie zrobić sam. Później wrzucę tu link - gdybyście mogli też na nie zerknąć to byłbym zobowiązany. Mam ostatnio problemy m.in. z turbiną - włącza się tryb awaryjny i na zimnym silniku przy przygazowaniu kopci na biało... --- Klima w trakcie wspomnianego przywracania wartości fabrycznych, dość wyraźnie... skrzypiała. --- Dołączam logi z pomiarów: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_232838.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_232836.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_232837.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_232839.html
  14. No właśnie, sporo tych możliwych powodów. Zamówiłem już sobie kabelek i spróbuję sam zobaczyć co komputer pokaże. Mimo wszystko jestem również mocno ciekaw co myślicie też o tych drganiach. Byłem już u dwóch mechaników i jak to bywa - najlepiej wymienić pół auta żeby się przekonać... VAG-COM potwierdził to o czym pisałeś - kod błędu 17965
  15. OK, jest jakaś reguła po jakim czasie/dystansie robić ponowne odczyty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...