Skocz do zawartości

Audi a4 b6 avant 2.0 atl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Audi a4 b6 avant 2.0 atl

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    zgierz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Audi a4 b6 avant 2.0 atl

0

Reputacja

  1. Panowie u mnie dopiero występuje dziwny objaw, miałem pęknięty krótki gięty przewód wychodzący z eżektora oznaczeniu (06b 133 241 ak). auto nie brało oleju. ani grama. Wymieniłem go, po wymianie zaczął pic średnio 1 litr oleju na 1000km. lecz tak mocno zasysało ten waz ze znowu pękł i branie oleju ustało, od ponad tysiąca nic, tylko poszarpywanie na gazie zaraz po przełączeniu.Nie wiem co teraz robić, auto jak by straciło na mocy, czwórnik wychodzący z odmy mocno zapocony myślę o jego wymianie na nowszy (06B103235Q) odma tez pęknięta na łączeniu z czwórnikiem ale o izolowałem na tyle mocno ze od tysiąca kilometrów nadal jet dobrze i się trzyma, dodam ze silnik chodzi równo odpala super tylko jak by stracił na mocy. Po kupnie nie wiedziałem na jakim oleju chodzi wiec znajomy stwierdził ze najlepszym olejem będzie LIQUI MOLY 2627 MoS2 Leichtlauf Super 10W40.co o tym myślicie. Pozdrawiam
  2. Henx29 poradziłeś sobie z tym weżykiem?? mam ten sam problem tylko że u mnie wsysanie jest na tyle mocne że raz juz go wymieniłem i pekł mi drugi. Raz mechanik gdzies załatwił po znajomosci teraz rozkłada ręce bo nie może go nigdzie dostać. A wydaje mi sie że samochód stracił przez to na mocy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...