Skocz do zawartości

Srokol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Srokol

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Sędziszów Młp.

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Srokol

0

Reputacja

  1. witam Wiem ze nie to forum ale oczekuje ze ktos tu mi pomoze Posiadam Passata 2.0 TDI 170 KM i mam duzy problem mianowicie: podczas jazdy co jakis czas autem strasznie szrpie a nie kiedy po prostu sam zgasnie,nie wystepuje to caly czas,nie ma reguly ale wystepuje to bardzo czesto i niewiem gdzie szukac przyczyny. Zrobilem logi statyczne i dynamiczne i mam tez zapis podczas normalnej jazdy jak zaczyna tym autem szarpac wiec mam nadzieje ze ktos cos zauwazy i mi z tym pomoze. Z gory dzieki Statyczne: http://vaglog.pl/log_273057.html http://vaglog.pl/log_273058.html http://vaglog.pl/log_273059.html Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_273060.html http://vaglog.pl/log_273062.html http://vaglog.pl/log_273061.html Podczas normalnej jazdy z tymi objawami szarpania: http://vaglog.pl/log_273063.html http://vaglog.pl/log_273064.html Na forum passata niestety nikt mi nie odpisal wiec dlatego zalozylem temat tutaj, z racji tego ze wczesniej mialem audi i zawsze ktos z tego forumm mi pomagal
  2. Witam mam audi a4 B6 AWX 130 KM i umnie kat jest zmienny heh na rozgrzanym silniku na biegu jalowym jest najpierw 0.0 za sekunde zmienia sie na -0,6 nastepnie na -1,1 i po nastepnej sekundzie -1,7 i znow wraca na zero i tak w kolko czemu tak sie to zmienia caly czas?? nie powinno byc w miare w miejscu?? bawic sie w synchro czy lepiej nic nie ruszac?? dzieki za odp
  3. a ten drugi jest do czego?? nie bede czyscil w maszynie tylko sam z puszki omine filtr paliwa i przeczyszcze wtryski, wiec ktory wybrac??
  4. witam ktory preparat wybrac do czyszczenia wtrysków bezposredio z puszki: Ten http://allegro.pl/liqui-moly-5154-do-czyszczenia-wtryskiwaczy-diesel-i5207754960.html czy ten: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5330901406&reco_id=b29adb25-de24-11e5-8722-fa163e0cbcad&ars_rule_id=201 dodan ze mam niewielkie korekcjie na wtryskach i chce przeczyscic zobaczyc efekty
  5. Korekcje i bipy dla pompek 2,3,4 sa troche podniesione, coś sie pogorszyło po tej wymianie uszczelnień, albo ktoś coś schrzanił albo zaczynają być już jakies niewielkie oznaki zużycia sie pompek, przy takich logach spokojnie mozna jeździć wszystko jest jeszcze w granicach normy, nie mniej po wymianie uszczelnień jest gorzej niż było, ktoś coś nieumiejętnie zrobił. A i najważniejsze to logi na rozgrzanym 90stopni? tak to logi na rozgrzanym silniku,powiem Ci tak ze co do mechanika to jestem przekonany ze zrobil dobrze , moj problem teraz minol juz auto pali za kazdym razem a przyczyna bylo to ze we filtrze PALIWA mialem wode (doslownie wode) wymienilem filtr i wszystko wrocilo do normy, jedynie te korekcjie i boje sie ze to ja zajechalem te wtryski tym ze cos bylo w ropie bo tamte korekcjie calkiem przed to byly robione miesiac temu a przez ten czas zrobilem jakies 3,5 K kilometrow, zalalem dobra rope i przejezdze ten bak i wtedy zobacze czy nadal zostala woda we filtrze i dziwi mnie to bo ojciec jak i wujek z za plotu tankuja tam gdzie ja i mieli we filtrze czysciutka rope, jeszcze mysle zeby przeczyscic wtryski jakims preparatem?? co o tym sadzisz?? I jakim najplepiej to zrobic ?? A co do tych BIPOW to co to oznacza jak sa juz wysokie??
  6. witam doszedl do mnie kabelek i zrobilem logi (mam nadzieje ze dobrze) tylko nie moglem ich dac na ta strone z logami (za duzy rozmiar itp.) wiec wrzucam tak i prosze o ocene i od razu dziekuje za jakie kolwiek rady i opinie http://www.fotosik.pl/zdjecie/345fd129efc8c708 http://www.fotosik.pl/zdjecie/665c40a68a330ba0 http://www.fotosik.pl/zdjecie/bb70ee7dee243d7f udalo mi sie zrobic kolejne i wrzucic tu wiec bedzie bardziej przejzyscie : http://vaglog.pl/log_252295.html http://vaglog.pl/log_252299.html http://vaglog.pl/log_252300.html http://vaglog.pl/log_252301.html
  7. statyczne zrobie ale z dynamicznymi niewiem czy bede mial kogos do pomocy, same statyczne na poczatek wystarcza??
  8. korekcjie sie zmienialy napewno ale nieiwem jak bardzo, jak przytrzymalem na 1300 obrotow to na wszystkich cylindrach sie wyrownalo i wszedzie bylo w okolice 0 +-, BIPY niewiem jakie byly ale jutro juz wsztsko porobie, napewno (018) bylo wszedzie 0. tez na czasie podjade i sprawdze czy jest dobra kompresjia silnika i mam tez pompe vacum moze ona robi tez robote?? wszystkie logi robic na rozgrzanym silniku czy zrobic tez na zimnym zaraz po zapaleniu auta?? nie potraktowal?? Trzeba wyczyscic ale nie szczotka tylko oczyscic z nagaru tak??
  9. hmm tego to ja juz nie wiem, nie bylo mnie jak je zakladal,cos czuje ze i tak nie minie mnie ich ponowne wyciagniecie wiec wtedy to juz dopilnuje
  10. Pompki wrocily na te same miejsca co byly przed wymiana uszczelniaczy,z tego co sie orientuje to ten mechanik zna sie na takich wymianach ale mozliwe ze co mogl zle zrobic?? Kabelek juz kupilem czekam az dojdzie to wtedy zrobie logi bo niewiem kto w okolicy umie to zrobic heh czyli kolego stawiasz na to ze PD do sprawdzenia i do regeneracji??
  11. jednak nie sprawdzam narazie wtryskow, odebralem je z powrotem kupilem nowe uszczelniacze wraz ze sruba, dzis je zmienie i zobaczymy czy pomoze jesli nie to pozamieniam wtryski miejscami i zobacze czy korekcjie ida wraz z zamiana wtrysku jesli tak to wtedy wtryski do sprawdzenia i regeneracji uszczelniacze wymienione, po wymianie takie korekcjie i auto na rozgrzanym silniki raz pali na strzala a raz trezba krecic heh http://www.fotosik.pl/zdjecie/01c6f1e2c4f0c297
  12. no wlasnie chcialem sie upewnic czy aby napewno wtryski doobre jak juz wyciagniete(zobaczymy za kilka dni) dodam ze te male uszczelki na PD byly dosc sparciale chyba ze starosci wiec mozliwe ze w tym jest przyczyna a czy po tych korekcjiach na cylindrach mozna okreslic czy PD do regeneracji??
  13. witam wiem ze juz troch zapozno ale chcialem sie upewnic i uslyszec wasza opinie,mianowicie: Posiadam Audi a4 b6 1,9 TDI 130 Km AWX nie mialem zadnych problemow,auto dobrze sie zbieralo itp jedynie jak byly mrozy to ciezko odpalal,sprawdzilem swiece i wszystkie spalone(wymienione i problem znikl) 2 tygodnie po wymianie zauwazylem ze znow zaczol gorzej palic(swiece dobre), pierwsze palenia z rana i kilka nastepnych jeszcze nie bylo tragedi,problem zaczynal sie gdy autko bylo juz mocno nagrzane(wogole nie odpalil dopiero po kilku godzinach jak ostygl) co moze byc tego przyczyna?? Podpiolem komputer(brak jakich kolwiek bledow) sprawdzilismy PD i tu byly chyba zle korekcjie: na 1 : -0,26 2 : 1,4 3 : 0.28 4 : -1,4 nie znam sie za bardzo na tym ale wyciagnelismy wtryski i dalem je do sprawzenia ale teraz obawiam sie ze moglem je najpierw pozamieniac miejscami i zobaczyc co wtedy bedzie i chyb a sie troche pospieszylem heh co Wy o tym myslicie?? dziekuje za odp
  14. Srokol

    Szarpie silnik jak zimny.

    a jakis szybki kurs jak zrobic i zapisac logi?? bo ja jestem zielony w tym temacie heh
  15. Srokol

    Szarpie silnik jak zimny.

    Jak do tego jeszcze dymi na biało , to pewnie któraś pompka się przycina i leje paliwo do końca krzywki napędzającej PD-ka jakos strasznie nie kopci na bialo ale leciutko widac ze pusci jasnego dymka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...