Skocz do zawartości

xxchadaxx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xxchadaxx

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Aleksandrów Kujawski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia xxchadaxx

0

Reputacja

  1. Witam Czy mógłby mi ktoś skontrolować logi statyczne? Auto rozgrzane do 90stopni, wszystko powyłączane (radio, klima), brak błędów poza czujnikiem abs i pompką centralnego. Mam wrażenie dziwnej pracy silnika na biegu jałowym, auto czasem przygaśnie, na zimnym podczas wciśnięcia gazu zdarza mu się często przygasnąć. http://vaglogi.pl/log-000_4N4mv0.html
  2. Ktoś coś jakieś porady? Wczoraj gdy trochę popadało ten dźwięk i piski ustąpiły
  3. Witam Mam problem z audi, podczas wciskania i puszczania gazu słyszę ocieranie z silnika, gdy jest sucho i ciepło pojawia sie podczas tego ocierania delikatny pisk. Długo szukam już rozwiązania tego problemu i niemogę znaleźć. Gdy wcisnę sprzęgło ocieranie znika, gdy wcisnę gaz lub puszczę pojawia się, jest również podczas szybkiego przyspieszania i gdy są nie równości, jednak gdy wcisnę sprzegło na nierównościach przestaje być słychać. Audi a4 b5 1.8 adr Wymieniłem wszystkie poduszki silnika, wachacze, amortyzatory, przeguby zewnętrzne, pompę wspomagania, gumy tłumika. Osłona żadna nie dotyka tłumika, wszystkie są dokręcone. Dodaje link do odsłuchu tych dźwięków, liczę na Waszą pomoc, nie wiem już gdzie szukać http://www98.zippyshare.com/v/7YyiwyN9/file.html
  4. Problem rozwiązany;) Dla tych co może mają podobne problemy, do wymiany wszystkie gumy tłumika, dodatkowo po montazu gazu opuścili mi osłonę na tłumikiem gdyż prowaddzili tam wężyk, oraz przepalone złącze elastyczne.
  5. Witam W mojej audi pojawiły się dziwne odgłosy "skrzypienia" "piszczenia" podczas gdy zmieniam bieg i wciskam i puszczam sprzęgło, oraz np gdy zdejmę nogę z gazu, dzieję się tak na nierównej drodze. Takie odgłosy zaczęły się gdy rok temu oddałem auto do wymiany pompy oleju ( nie trzymała ciśnienia). Z początku myślałem że to może zawieszenie lub poduszki, dźwięk ustępuje gdy pada deszcz. Ostatnio wymieniłem kompletne zawieszenie, amortyzatory, wachacze, wszystkie poduszki amortyzatorów oraz silnika, ale niestety odgłosy są dalej. Zastanawiam się czy to może czasem nie zużyte gumy, wieszaki tłumika? Dźwięk jest raz z tyłu silnika (przy katalizatorze) raz słychać go z tyłu auta. Napewno mam cieknącą pompe wspomagania i wyje ale sądze że to nie ma nic wspólnego z tym. Kolejne pytanie, gdy miałem wymianianą pompę oleju, miałem wykonywane płukanie silnika, po wymianie pompy oleju i płukaniu, na wolnych obrotach, oraz podczas zmiany biegów słychać takie siorbanie z silnika, co to może być? Dźwięk skrzypienia postaram się nagrać i wrzucić, sądze że będzie go słychać, jednak tego siorbania raczej wątpie. Audi A4 B5 1.8 ADR 1998r 125km
  6. ok dzięki za pomoc, będę miał chwilę to wymienię i dam znac a powiedz mi mniej więcej jeszcze gdzie go szukac, z której strony
  7. A ten wałek rozrządu można jakoś ustawić? Czy trzeba rozrząd wymieniać?
  8. Dzięki za odpowiedź a co z błędami które nadal mi wyskakują, pomimo kasowania, oraz mniej więcej gdzie szukać ich przyczyny? 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17953 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1545 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1559 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01120 - Camshaft Adjustment 1 04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent Dodam że po ich wykasowaniu i odpaleniu auta, chwilowo zaczął mi mrugać wykrzyknik, ale to możliwe dlatego że mam czujnik ABS uszkodzony, jednak po chwili mrugała kontrolka oleju 3-4 razy, stan oleju jest napewno, był zmieniany tydzień temu
  9. Przepraszam, za bardzo się wczytałem w temat i pomieszałem pojęcia Oczywiście chodzi o błędy
  10. Witam Sprawdziłem swoje auto VAG-iem i pokazało mi 4 błędy, wcześniej gdy sprawdzałem były inne lecz nie wróciły. Proszę o analize, niżej dodam również te które były wcześniej ale po skasowaniu nie wróciły. Błędy które znikły po skasowaniu: 17972 (p1564) -idle seed controller throttle pos - sporadyczny 17867 (p1559) - ide speed controlle-sporadyczny 17916 (p1508) - nie znany kod błedu 17735 (p1327) - cyl. 3 knock control limit attained - sporadyczny 17736 (p1328) - cyl. 4 knock control limit attained - sporadyczny 16500 (p0116) - engine coolant temperature circuit range/performance - sporadyczny Proszę o analize
  11. hmm a ciekawe jakbym wtedy zamalował to pomarańczowym markerem
  12. A co w przypadku gdy poprzedni właściciel, mało myślący zamalował markerem kontrolkę od ABS. Otóż uszkodzone są obydwa czujniki tylnich kół, nie myślący poprzedni właściciel zamalował markerem kontrolkę od ABS zamiast wyjąć żarówkę jeśli chciał to ukryć, na szczęście zauważyłem to gdyż byłem po auto w godzinach 16-18 i przed podpisaniem umowy zauważyłem prześwity na liczniku, oczywiście zszedł z ceny wtedy ;D. Moje pytanie, czy jeśli zmaże ten marker perfumem, zmywaczem to zmaże się ten pomarańczowy kolor z kontrolki ABS czy zostanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...