Skocz do zawartości

pawelodz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawelodz

Informacje

  • Imię
    pawel
  • Miasto
    Tomaszów Mazowiecki

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

315 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pawelodz

0

Reputacja

  1. U mnie ostatnio mechanik zdiagnozował uszkodzoną lewą poduszkę (wyciek oleju). Mam silnik CAGC w ASO komplet kosztuje 1580 PLN. Numer części po vinie to: 8R0 198 381 S.
  2. Ja dzwoniłem wczoraj do krotosickiego w wa-wie i serwisant powiedział mi, że nie mają jeszcze żadnych instrukcji z centrali dotyczących procedury naprawy. Mówił jeszcze, że sam jest ciekaw bo jego audica też się łapie.
  3. Chodzi o auto przedliftowe. Drive Select bez MMI. Czyli rozumiem, że zmiana opcji wyświetla się na wyświetlaczu między zegarami? Z samego przycisku nic nie wynika, bo jest tylko jeden. Chociaż widziałem gdzieś też trzy (bez MMI).
  4. Wiecie może jak przedstawiane są informacje o zmianie opcji drive select w autach bez mmi (concert) i tylko jednym przyciskiem Drive Select. Skąd kierowca wiem w którym trybie właśnie jedzie?
  5. Słuchajcie mam radio concert i wiem, że nie mogę mieć opcji ADS na ekranie. Ustawiłem w VCDS domyślnie na Dynamic. Nie mam servotronica, ale i tak czuję sporą różnicę (bardzo na korzyść). Chciałbym zostawić to ustawienie na stałe, ponieważ mi odpowiada. Powiedzcie, czy będzie to miało jakiś negatywny wpływ na sprzęgło, lub silnik ew spalanie. Nie chodzi mi o szaleństwa na drodze, po prostu normalną jazdę.
  6. Chodzi o lekkie zużycie tulejek wachacza, bo na pewno nie są mocno wybite. Tak jak już pisałem opony nowe, auto jest proste - sprawdzone. Ściągało od początku, myślałem, że wymiana opon wystarczy tym barszej, że w prawej był spory gwóźdź.
  7. Dianosta twierdzi, że zawieszenie jest ok. A czy lekkie zużycie może powodować takie problemy?
  8. Cześć koledzy, Niedawno kupiłem B8 Avant. Auto było sprawdzone w ASO przed kupnem. Przy jeździe próbnej ściągało na prawo. Chłopaki w ASO stwierdzili, że to wina opon (sparciałe gumy). Oczywiście sprawdzili ciśnienie i zawieszenie. Audi miało jedną małą szkodę na prawym tylnym błotniku. Po wymiane opon na nowe Dunlop 205 60 16 problem pozostał. Pojechałem na geometrie, mechanik stwierdził, że kąty są dobre (leciutkie odchyłki w granicach normy), zero przekoszenia i sprawdził jesze raz zawieszenie: wszystko ok. Auto dalej zjeżdża na prawo. Macie jakieś pomysły na rozwiązanie problemu?
  9. Koledzy czy mogę wyłączyć funkcję start/stop na stałe? Czy za każdym razem trzeba wciskać off?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...