Skocz do zawartości

miki1577

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miki1577

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia miki1577

0

Reputacja

  1. Gaz nie ma z tym nic wspolnego, sprawdziłem. Dziś zauważyłem pewna rzecz ze jak odepne komputer silnika i podłączenie sportem to przez chwile działa wszystko (kilka odpalen) . Jeszcze mam takie pytanie: czy czujniki ABS mają coś wspólnego z przepustnicą? Problem rozwiązany, okazało się ze nie łączyła masa na wtyczkę od sterownika silnika. Dołożyłem przewód bezposrednio z minusa akumulatora do obudowy sterownika.
  2. Sprawdziłem dzisiaj pompkę i przekaznik - działają . Problem jest nadal. Wie może ktoś co jest odpowiedzialne za adaptacje przepustnicy tzn jakie parametry ona potrzebuje i skąd je czyta , czy po drodze nie ma jakiegoś czujnika. Jeśli chodzi o parametry otwarcia przepustnicy to nie pokazuja one poprawnej wartości i esp nie ma z tym nic wspólnego, ponieważ wypialem nsterownik ABS i esp. Jedyna zmiana to taka ze nie odcina esp gazu czyli normalnie obroty rosną , przeciwny przypadek dzieje się wtedy kiedy po czasie zapala się kontrolki epc ABS i esp , wtedy logiczne ze esp będzie odcinać gaz. Dziś wypialem kostki elektryczne znajdujące się przy komputerze (podszybie). Zadziałało , parametry przepustnicy się zgadzał i bez problemu się zaadaptowala 10 razy z rzędu. Przejechałem się kilka razy i było ok. Niestety po kalibracji lpg ruszyłem się przejechać aby zbierać mapę benzyny i wyskoczył blad epc i jednocześnie dało to brak mocy. Podpialem komputer i wypialem instalacje lpg od zasilania. Komputer pokazał błąd sensor2 przepustnicy. Sprawdziłem parametry otwarcia przepustnicy na kompie i znowu się nie zgadzają tzn powinno być sensor1 -15% i sensor2 -85% przed wciśnięcie gazu, natomiast po wciśnięciu gazu powinno być odwrotnie czyli 85% i 15%. A jest w tej chwili 13% i 75% a po wcisnieciu gazu jest 95% i 13% . Macie jakies pomysły? Czy to napewno mi kostoi nie łączą? Psikałem je wd40
  3. Witam forumowiczów. Mam od jakiegoś czasu problem z samochodem. Auto było już u 3 mechaników i nikt nie potrafi tego naprawić. Pacjent to audi a4 b5 2.4 v6 tiptronic bez quattro. Problem polega na tym ze wywala błąd adaptacji przepustny i nie można jej zaadoptować, dodatkowo jest błąd czujnik położenia przepustnicy. Poza tym kiedy na kompie wchodzę w parametry pedału gazu to nie pokazuje poprawnych wartyści tzn nie rośnie stopniowo tylko skacze a jak wcisne gaz na maxa to wraca do parametru początkowego. Oprócz po skasowaniu bledow oraz odpaleniu samochodu wszystko jest ok na iegu jałowym, lecz w momencie gdy wcisce gaz to zapala się kontrolka EPC a czasami dodatkowo zapalają się ESP i ABS. Dodam również ze po wymianie akumulatora udało się zaadoptować przepustnice i gaz reagował poprawnie ponieważne miała przyspieszenie. Niestety to było jednoraz owe bo po ponownych dwóch uruchomieniach silnika błędy powrocily i znowu ten sam problem. Co zostało zrobione przeze mnie: ponieważ mam w domu druga taka sama a4 tylko ze 2.8 quattro to mogę podmienić części w celu sprawdzenia. Wiec: przepustnica sprawna i w drugim aucie można ją zaadoptować tak samo komputer sprawdzany . Wszystkie przekaźniki oraz czujnik temperatury powietrza na wlocie tez wymieniony, czujnik hamulca, pedału gazu oraz akumulator wymieniony, masa przy akumulatorze sprawdzona . Jeszcze jutro sprawdzę wszystkie masy . Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze może być przyczyną to będę wdzięczny za pomoc. Te parametry które się zmieniają jak wciskamy gaz na zapłonie to parametry klapki przepustnicy (procent wychylenia) Dodam jeszcze ze obrotomierz wariuje i pokazuje inaczej niż w rzeczywistości. Faluje na zegarach ale silnik chodzi rowno
  4. Podaj mi kontakt do siebie, to wyśle Ci adres do przesyłki
  5. Ja jestem za A tak przy okazji: Czy ma ktoś z klubowiczów wlepki klubowe i chciałby sprzedać?
  6. Witam wszystkich klubowiczów Fanem Audi jestem od dziecka Jeśli chodzi o A4 to jest to moja pierwsza i jako trzecia Audi było: Audi 100 C4 2.8 174KM sedan (1992r) Audi A6 C4 2.8 174KM Avant Quattro (1994r) Jest: Audi A4 b5 2.8 193KM Avant Quattro (Tiptronic- 2000r) Myślę że niedługo spotkamy sie na jakimś spocie
  7. Witam wszystkich!!! Mam na imię Krzysztof i jestem pasjonatem marki od dzieciństwa. Moje audi to a4 b5 2000r 2.8 193km quattro, skrzynia tiptronic . Jest to moje trzecie audi wcześniej miałem 100 c4 2.8 174km, potem a6 c4 avant 2.8 174km quattro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...