-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O harry-82
Informacje
-
Imię
artur
-
Miasto
gliwice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia harry-82
0
Reputacja
-
150 robota i po 120zl za uszczelkę (x2).
-
Temat zamknięty. Mechanik wymienił mi dwie uszczelki pod deklami. Nie wiem co było przyczyną że tak prysło póki co jest ok. Dziękuję za pomoc.
-
Ale uszczelki wydmuchalo dwie? Czy tylko odma poszła? U mnie auto przejechało ładnych kilka km. zanim doszło do awarii. Orientacyjne jakie mogą być koszty?
-
Ok. Tak zrobię na piątek ustawiony mechanik. (uczciwy) napiszę jak się sprawą rozwiązała.
-
Cały problem ze właśnie nie wiem skąd to prysło. Jak bym widział to znalbym przyczynę. Zdjęcie nic nieda. Komora jest opryskana na wysokości głowic z jednej i z drugiej. Uszczelki raczej wykluczamy bo dwie na raz to był by światowy pech. Pytanie czy moglo gdzieś tak z pompy albo z węża dać bo ciśnienie musiało być dość znaczne. Dziś odpalilem zero wydmuchow ,kapania. Jedynie co mam wrażenie że ubyło oleju od wspomagania.
-
Koledzy/Koleżanki potrzebuje pomocy. Mianowicie wywalilo mi olej w komorze silnika (asn) mniej więcej w połowie z jednej i z drugiej strony. (dwie uszczelki jednocześnie chyba nie mozliwe) olej poszedł na kolektor i zaczęło się dymić. Na chwilę przed tym zauważyłem że wspomaganie nieco kula. Temperatura była ok. Masła nie ma. Co może być przyczyną czy mogło gdzieś węże hydrauliczne wywalic?
-
Witam wszystkich. Mam na imie Artur mieszkam w Gliwicach i nie dawno stałem się posiadaczem Audi A4 b6 3.0 v6 quattro 2002r (ASN)(TIP)