Skocz do zawartości

marcinbob_89

Pasjonat
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcinbob_89

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Podkarpackie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

566 wyświetleń profilu

Osiągnięcia marcinbob_89

0

Reputacja

  1. marcinbob_89

    Błąd 17536

    Problem z odpalaniem rozwiązany, winny okazał się czujnik G62, nie wywalało żadnego błędu, ale chwilami zaczeły się wentylatory włączać, nawet na zimnym silniku, założony czujnik Hella za około 45 zł i pali na strzała
  2. marcinbob_89

    Błąd 17536

    Możesz podpowiedzieć na jakim kanale sprawdza się wskazania tego czujnika?
  3. marcinbob_89

    Błąd 17536

    Panowie co jeszcze mogę sprawdzić jeśli chodzi o kiepskie odpalanie? Bo o ile problem z tym czujnikiem na wałku rozwiązany, to dalej jest problem z pierwszym odpaleniem po postoju, odpala i gaśnie i tak kilka razy, jak już odpali to obroty są niskie, powinno się załączyć ssanie, kolejne odpalenia już są ok. Miałem już taki przypadek i wtedy winny był czujnik G62, tylko że wtedy pokazywało błąd tego czujnika
  4. marcinbob_89

    Błąd 17536

    Nie pomyślałem o regulacji LPG po wymianie silnika, od tej przekładki cały czas jakieś problemy
  5. Po wymianie pękniętego kolanka tego nad turbiną, problem z masłem na bagnecie znikł, zrobiona płukanka i zalany nowy olej+wymiana filtra i nie widać żeby się coś działo. Odnośnie wycieku płynu, po wymianie węża od chłodniczki oleju problem dalej istnieje, ale prawdopodobnie puściła pompa płynu bo teraz ewidentnie widać wyciek w okolicy pompy, tak więc czeka mnie jeszcze wymiana pompy i rozrządu.
  6. marcinbob_89

    Błąd 17536

    Problem rozwiązany, chciałem podmienić czujnik ze starego silnika,a po zdjęciu osłony okazało się że wtyczka ledwo się trzyma, wpiąłem i jest ok. Pewnie mechaniory źle wpięli wtyczkę przy przekładce silnika, bo nie sądzę żeby się sama wypięła, przecież jest tam klips zabezpieczający. Poprawiłem logi, jednak zrobiłem je jeszcze przed rozwiązaniem problemu z czujnikiem, więc nie wiem na ile są miarodajne Dynamiczny PB Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_pF2avz1.html Dynamiczny LPG Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_w2AWDk9.html
  7. marcinbob_89

    Błąd 17536

    Można go jakoś sprawdzić, czy od razu wymienić?
  8. marcinbob_89

    Błąd 17536

    To jest czujnik z tym numerem? 058905161b
  9. marcinbob_89

    Błąd 17536

    Faktycznie, nie dopatrzyłem się. Jeden jest pomylony, przez przypadek wrzuciłem jakiś stary i tam jest ok, a nowe nie wyszły, robione jak zawsze, 3 bieg i od 1500 obr but w podłogę prawie do odcinki. Jak próbowałem odpalić to program nie widział obrotów w grupie 002 lub świrowały, może przez to logi nie wyszły. Ten błąd tego czujnika to w końcu od czego jest? Widać początek loga i później dopiero odczyt w okolicach 5 tyś obr, nie wiem co jest tego przyczyną
  10. marcinbob_89

    Błąd 17536

    Które nie wyszły? A co z tym czujnikiem? To tzw czujnik Halla?
  11. marcinbob_89

    Błąd 17536

    Wrzucam logi do sprawdzenia na PB http://vaglogi.pl/log-002_033_won7hn1.html http://vaglogi.pl/log-002_033_6qBhM3.html LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_wxWU5W.html http://vaglogi.pl/log-002_033_1f6o8ct.html Przed logami sprawdziłem ciśnienie na listwie i jest 4 bary. Po podpięciu pod kompa wysypało masę błędów, po skasowaniu powtarza się błąd 16727 Camshaft Position Sensor(G40): Signal too High P0343 - 001 - Upper Limit Exceeded
  12. marcinbob_89

    Błąd 17536

    Witam ponownie w temacie. Kolejny raz pojawił się check silnika i wywaliło błąd 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded-Intermittent Czy ten błąd może oznacz zatkany filtr paliwa, lub padnięty regulator ciśnina? Od jakiegoś czasu mam problemy z odpalaniem i było słychać buczenie. Teraz auto już ledwo odpala, buczenia chyba nie słychać. Pompa paliwa niedawno wymieniona na SKV, padła całkowicie, poprzednia SKV wytrzymała jakieś 6 lat
  13. Witam, nie chce zakładać nowego tematu, więc napisze w starym. Jestem po wymianie silnika, niestety kłopotów ciąg dalszy, mam spory ubytek płynu chłodzącego, w ciągu 2 tyg dolałem około 3 l płynu albo więcej, namierzyłem wyciek na wężu od chłodniczki oleju, co gorsza na bagnecie robi się masełko, dziś jeszcze zaświecił check, zacząłem się lepiej przyglądać i namierzyłem jeszcze taką nieszczelność na gumowym kolanku
  14. Dokładnie mam podobne zdanie, w dodatku inny mechanik mówi, że nie ma tam możliwości nawiercenia kolektora bez jego ściągania
  15. Witam, oddałem auto do mechanika w celu wymiany uszczelki pod głowicą i remontu głowicy, ponieważ od dłuższego czasu był problem z ubytkiem płynu, a ostatnio nawet oleju, niestety okazało się, że na każdej tulei są głębokie rysy. Mechanik twierdzi, że rysy powstały przez opiłki powstałe podczas nawiercania kolektora pod LPG. Auto ma nalatane ponad 380 tys, z czego osobiście zrobiłem ponad 170 tys, praktycznie zaraz po kupnie była założona instalacja LPG. Nie chcę pchać się w duże koszty remontu, zważając że przy tym przebiegu nie wiadomo w jakim stanie jest dół silnika.Rozważam wymianę całego silnika i tu pytanie czy BFB jest zamienne p&p z AVJ lub BEX?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...