
LChris
Pasjonat-
Postów
131 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O LChris

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Bielsko-Biała
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1433 wyświetleń profilu
-
LChris obserwuje zawartość Kupię Podsufitkę A4 B7 kombi jasna
-
-
Kupię Podsufitkę A4 B7 kombi jasna Zobacz ogłoszenie Kupie podsufitkę do B7 kombi jasna - śląskie, małopolskie. Użytkownik LChris Data 03/27/25 Cena Kategoria A4 B6/B7
-
LChris obserwuje zawartość Koito Bi-LED a kontrola żarówek
-
Można wymienić. Jest naklejona na gąbkę.
-
Są gdzieś zdjęcia jak są zamontowane na wahaczach czujniki samo-poziomowania lamp?
-
Może być przepchana odma w pokrywie zaworów
-
Sprawdź odme w pokrywie zaworów.
-
Oryginalna 17 cali 235/45 wchodzi bez problemu
-
Dziś stał d*pą wyżej i odpalił. Jakie numery tandemu i czego pasują?
-
Najgorsze jest to że nie zawsze tak się dzieje. Spróbuje ustawiać go d*pa do góry. 3 dni stał na warsztacie i palił na rys. Nie wiem czy bawić się w uszczelnianie tej pompy, czy może kupić po regeneracji, ale z drugiej strony króciec nie cieknie a co robią regenerując pompę oprócz wymiany uszczelek, czy kopic nową?
-
Nieznacznie. Trzy cztery razy przekręcam kluczyk słychać pompkę w baku na 2 sekundy. Często przy pierwszym przekręceniu słychać takie mocniejsze zassanie z baku. Na przewodzie z baku do vacu dołożony zaworek zwrotny. Problem z odpaleniem jest gdy auto postoi kilka godzin, ale nie zawsze.
-
Witam Silnik rano zapala na rys po czym gaśnie, jakby brakowało paliwa i najprawdopodobniej zapowietrza się układ paliwowy. Po kilkukrotnym kręceniu rozrusznikiem (kilkanaście sekund) odpala. Objawy jak przy padniętych uszczelniaczach pompo wtrysków. Najgorsze jest to że nie jest to zawsze. Auto stoi na warsztacie przez 3 4 dni i pali zawsze na dotyk. Wraca pod dom 2 3 dni jest ok a kolejnego dnia d*pa od nowa. Zrobione: 1. Głowica po remoncie, nowe tuleje wtrysków, uszczelniacze wymienione dwa razy 2. Podmieniona pompka w baku 3. Wymieniono wszystkie uszczelki w vacu pompie 4. Podmieniony jeden wtrysk 5. Dołożony zaworek zwrotny przed vacu. 6. Nowy akumulator. Gdzie jeszcze noże schodzić paliwo? Gdzie szukać? KTS nie pokazuje żadnych błędów. Po przekręceniu kluczyka słychać (1, 2 sekundy) pompkę w baku (mam wrażenie że nie zawsze, ale mogę się mylić). Pozdrawiam
-
Właśnie chcę to zastosować jako DRL w długich na 30%. Drogowych używam sporadycznie.
-
Witam Ma ktoś w miejsce H7 żarówkę od tego samego sprzedawcy https://allegro.pl/oferta/zarowka-h7-55w-plasma-8500k-jak-led-audi-bmw-vw-6475694910
-
received_381147979303535.mp4
-
Oryginalna powinna mieć ET43 235/45 i taka wchodzi.