Skocz do zawartości

DjDanielo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DjDanielo

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    rYBNIK

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia DjDanielo

0

Reputacja

  1. Witam Serdecznie Polowałem spory czas na ładne felgi i w sumie okazjonalnie mogę zakupić bardzo ładne koła lecz szerokość tyłu to 11" oraz ET 35 oczywiście do tego adapter 20mm. Chciałem zapytać o ile będę musiał poszerzyć nadkola by takie koła można było zakręcić i spokojnie ich użytkować. http://allegro.pl/felgi-20-5x120-bmw-x4-f26-x5-e70-f15-x6-e71-e72-i6032312688.html#Koła z tej aukcji lecz w bardzo przyzwoitej cenie.
  2. Witam Serdecznie Jakiś czas temu moje Audi A4 B7 zachorowało na sterownik. Objawiło się to błędami na VCDS (Między innymi błąd połączenia z sterownikiem turbiny czy też uszkodzony sterownik), brak mocy maksymalne obroty do 2000. Na początku wyłączenie oraz ponowne uruchomienie silnika pomagało po czasie stukanie a pózniej tylko szczęście. Szukałem używanych ale nikt nie wie w jakim są stanie, nowy kosztuje ponad tysiąc złotych. Wszystkie rozwiązania były za drogie jako że zabrałem się za spawanie przelotu a miesiąc czekać z tym do wypłaty no trochę nie ekonomiczne przy spalaniu 20l/100km (przy niesprawnym sterowniku). Więc szybka (Jak się pomyliłem myśląc tak o tym) rozbiórka (klucz 10 łamany w 2 miejscach, nie odkręcamy śrub imbusowych bo będziemy szukać plastikowych podkładek a i tak nie wyciągniemy tego z blachy mocującej) Rozbiórka sterownika i oczywiście naszym oczom pokaże się zalana elektronika klejem, okey sprawdzamy mechanikę podpinając napięcie na silnik (12V) u mnie działał więc wina leżała pewnie po stronie elektroniki. Tutaj mamy 2 wyjścia oddajemy do specjalisty łudząc się że naprawi owy sterownik lub robiąc to samemu. Gumę / klej musimy zdrapywać z płytki dość ostrożnie gdyż elementy nie są mocno lutowane i można je sobie oderwać wtedy już mamy przegraną akcję bo zazwyczaj wyrywa się pad na płytce. Tak więc czyścimy wszystko bardzo dokładnie pózniej zalewamy rozpuszczalnikiem i twardy pędzelkiem myjemy elementy SMD. Oczywiście czym dokładniej to zrobimy tym lepiej dla nas pózniej. Mi zeszły 4h na samo czyszczenie powtarzając operacje do skutku. Przy usuwaniu kleju urwią się przewody chromowane które łączą płytkę z wtyczką nie przejmujemy się tym bo będziemy lutować nowe. Lutownica najlepiej mieć stację z regulowaną temp. i dość dobrym grotem nie może znowu być zbyt ostry bo nie polutujemy nic (obudowa ładnie odbiera ciepło a znowu grzać całość nie poręcznie). Ja lutowałem kolbą bo miała najbardziej odpowiednią dla mnie budowę by polutować styki procesora. Sprawdzamy kolejno każdy element delikatnie go ruszając pęsetą. Jeśli któryś wydaję się podejrzany malujemy białym markerem i sprawdzamy cały układ. Lutujemy szybko ale pewnie by nie narobić sobie szkód, pady od wtyczki trzeba niestety mocno zagrzać i tutaj uważajcie by nie oderwały się. U mnie zdiagnozowałem 3 zimne luty, nózka procesora oraz dwa elementy. Po złożeniu podpinamy samą wtyczkę i przekręcamy kluczyk i jeśli serwo ustawi się gdzieś w połowie oraz będzie ,,twarde,, możemy cieszyć się zwycięstwem. Ustawienie nastawnika na łezkach wstępnie gdzieś w połowię jeśli rusza się od początku do końca znaczy że mamy zle ustawiony nastawnik. Wtedy ustawiamy trochę do przodu lub tyłu resztę załatwi już sobie komputer. Teraz przeprowadzamy adaptację nastawnika turbiny w VCDS. U mnie działa już jakiś czas i zero problemów. Prosiłbym administrację o dodanie plików na własny serwer bo z telefonu nie bardzo mam tutaj jak to zrobić a pliki wygasną za 3dni. Poniżej kilka zdjęć. Służę pomocą!
  3. Będę się za to zabierał na dniach, mam to samo z w moim 3.0, pracuje na obrabiarkach CNC i konwencjonalnych nie będzie problemu by to wykonać. Jeśli coś się ruszy napisze jak wygląda to cenowo ale aktualnie ciągle auto w użytku więc nie ma kiedy tego rozebrać.
  4. Ktoś coś dzisiaj w nocy po okolicy pośmigać? ; )
  5. Witajcie! ; ) Jestem Daniel, mam 21lat i zajmuje się obróbką skrawaniem oraz graniem i organizacją imprez klubowych (dyskoteki). Mieszkam w Rydułtowach. Jakiś czas temu zakupiłem moją pierwszą w karierze Audi i wybór padł na silnik 3.0 mimo wszystkich negatywnych opini. Więcej o B7 w temacie za jakiś czas Kilka zdjęć: http://www78.zippyshare.com/v/ykG0hu60/file.html http://www78.zippyshare.com/v/w0l1byxK/file.html http://www78.zippyshare.com/v/ivLoWHd8/file.html Ps. Kupie znaczek Audi na pokrywę silnika ; ) Ps. 2 Ile warte są te alumki bo chce je sprzedać i zakupić 19 ^^ Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...