Skocz do zawartości

R90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O R90

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Mazowiecki

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia R90

0

Reputacja

  1. Panowie, a co z tym eżektorem ?
  2. R90

    1,8t zimny start dziwny dzwiek

    Mam identyko Bolek u siebie w Golfie 1.8T AUM. Też jest taki lekki zgrzyt przy odpaleniu na zimno. Trwa około 1-1,5s. Podejrzewałem też nieodbijający bendix. Teraz pytanie czy to padający łańcuch , czy może zawalony smok i zły filtr oleju.
  3. Witam, też mam problem ze swoją odmą. Od dawna mam błąd 17705, syk przy przyspieszaniu oraz lekko twardy pedał hamulca. Oczywiście minimalne falowanie obrotów na jałowym i takie 'rzucanie' budą. Zrobiłem test szczelności, głównie syczy mi przy połączeniu tej rury metalowej za turbo z gumowym łącznikiem. Wczoraj zdjąłem eżektor. Z jednej strony był zabity na amen. Dopiero po psikaniu wd40 trochę odpuściło i jak dmuchnę, to leci powietrze od strony kolektora do tej odnogi , jednakże bardzo słabo. Nie wiem czy tak powinno być. Dodatkowo jak czyściłem ten ezektor środkiem pieniącym, to reszta została i tam przy tej górnej obudowie w kształcie koła, zaczęły iść bąbelki.....Czyli nie jest w 100% szczelny. Do zaworka słynnego nie zdążyłem dojść, bo już się sciemniało, a walczyłem ze zdjęciem tej cholernej opaski jednorazowej. Radzicie kupować nowy eżektor ? Jak zdjąłem rurę z tego zaworka nr 6, to był cały zaolejony. Czy moge kupić zaworek nr 6 z IC, kosztuję 16 zł firmy Topran.
  4. R90

    Skrzynia do 1.8quattro

    Witam, podepne się. Mam silnik 1.8T 150km. Wkurza mniem że w okolicy 110-115km/h obroty sięgają już 3000obr/min. Czytałem na forum New Beetla , że chłopaki robili coś takiego jak zmiana kół zębatych 5tego biegu tylko, przez co obroty spadały w zależności od prędkości od 300-700. Generalnie byłbym takim modem zainteresowany, bo koszt nieduży, a niższe obroty to mniejszy hałas i mniejsze spalanie. O elastyczność nie powinno być problemu, bo 1.8T moment obrotowy ma powyżej 200 Nm. Ktoś coś doradzi?
  5. R90

    Eżektor

    Witam, dziś przejechałem palce koło połączeń eżektora. Dolna część jest uwalona olejem. Co to znaczy? Dodatkowe objawy to sporadyczne falowanie obrotów na jałowy oraz błąd 17705.
  6. R90

    Błąd 17705

    Wydaję mi się, że było to na PB. Dobra, zrobię test szczelności i pyknę wtedy na nowo podstawowe logi. Co do instalacji LPG wydaję mi się, że jest dobrze wyregulowana. Auto nie szarpie, dynamika jak na Pb, spalanie średnio o 1,6l więcej niż pokażę komp od benzyny.
  7. R90

    Błąd 17705

    Diagnoza auta. Logi były robione na PB. Ok w wolnej chwili porobie. Widzę, że znasz się na 1.8T. Powiedz, czy normalne jest, że przy przyspieszaniu, gdzieś od około 2tys obrotów, słychać dość głośny świst powietrza? Czasem mam na zmianę, że auto zaczyna ciągnąć od 1,5tys już, innego dnia dopiero od 2,5... Tez przy przyspieszaniu zdarza mi się, że auto łapie od 1400 idzie ładnie do 1800 i jest jakby chwilowe 'odpuszczenie' i łapie znów od powiedzmy 2300...Co może byc przyczyna ?
  8. R90

    Błąd 17705

    Witam, pacjent to Golf 4 silnik AUM. Piszę w tym dziale, gdyż dział dla innych aut grupy VW jest martwy... (chyba na innym forum/edit chudineze) Opis problemu.Sprzedający wspominał coś o 'poluzowanej opasce', jako celowy zabieg, majacy na celu słyszenie świstu zasysanego lewego powietrza. Auto normalnie odpala, nie falują obroty. Gazownik zakładając gaz, stwierdził, że świeczki są lekko zafajdane olejem, co by tłumaczyło lekkie podszarpywanie w dolnym zakresie obrotów przy zmianie biegów. Jest też podobno mała nieszczelność przy plecionce na wydechu. Faktycznie, powyżej 2000 obrotów przy przyspieszaniu słychać świst, co raczej nie powinno mieć miejsca, gdyż turbo K03s jest małe. Porobiłem trochę logów, dla lepszego zobrazowania. Logi statyczne: 000,001,003 http://vaglog.pl/log_228723.html Logi dynamiczne: 001 http://vaglog.pl/log_228815.html 003 http://vaglog.pl/log_228816.html - Przepływka wygląda ok. 110g/s przy 5000obr/min wydaję się ok (czytałem , że optimum powinno być 120g/s), inni twierdzą, że za malo 004 http://vaglog.pl/log_228817.html 010 http://vaglog.pl/log_228819.html 011 http://vaglog.pl/log_228820.html 002+115+118 http://vaglog.pl/log_228821.html - turbo nie pompuję od dołu, dopiero od 2500tys pokrywa się z zadanymi wartościami. Czytałem, że może to być wina nieszczelnego dolotu 003+008+011 http://vaglog.pl/log_228822.html 001 + 032 http://vaglog.pl/log_228823.html - jedna wartość jest na minusie a podobno powinno być zero. 014+015+016 http://vaglog.pl/log_228824.html - zapłony raczej nie wypadają 022+023+026 http://vaglog.pl/log_228825.html 005 118 120 http://vaglog.pl/log_229104.html Logi mające na celu zobaczyć jak auto się zachowuję podczas przyspieszania od zera do setki. W pierwszym przypadku było włączone ESP, więc mi trochę ściął z obrotów na początku. Podczas drugiej próby wyłączylem. I powiem tak. szału to to nie ma. Maksymalny moment obrotowy 210 NM powinien fabrycznie osiągać przy 1800obr/min. Ze względu na to , że auto już 13 letnie, więc krzywa momentu przesuwa się lekko. Powiedzmy do kolicy 2300obr/min. a u mnie przy tych obrotach ona ma 135 NM!! Uważam, że to za mało i tak jak mówiłem, czuć, że turbo wstaję późno. Widzę właśnie ogrom zainteresowania
  9. Witam, jestem nowy. Moje autko to Golf mk4 GTI 1.8t AUM. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...