Skocz do zawartości

Eiten

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Eiten

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

268 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Eiten

0

Reputacja

  1. W jaki sposób odpowietrzyć ten układ? Możesz coś doradzić. Ja tylko grzałem samochód na wysokich obrotach 2,5k przez 10minut. Dolegałem płynu i na tym koniec, może powinienem zrozrobić coś jeszcze?
  2. Mam taki problem i brak pomyslów na jego rozwiązanie. Ogrzewanie dmucha zimnym powietrzem na niskich obrotach, dopiero przy obrotach po 1800 zaczyna grzeać. Powyże 2k jest juz bardzo ciepe. Co już zrobiłem: - Wymina chłodnich (troche ciekła) - Wymiana pompy wody - Sprawdzanie nagrzewnicy. Jest drożna płyn przypływa nawet przy bardzo małym ciśnieniu. Profilaktycznie, odkamieniłem, wyczyściłem różnymi preparatam. - Nabicie klimatyzacji. -Nowy płyn Nie wiem jak się ma do tego termostat, jeśli samochód nie jest nagrzany to powinien działać na małym obiegu (może się myle?) więc bez względu na prace termostatu. Tak czy tak wskaźnk temperatury równo na 90stopni zakłądam że jest sprawny. Jeśli macie jakieś doświadczenia, pomysły będe wdzięczny.
  3. Mam przejechane na tym pasku 80 tysięcy, do 150 jeszcze daleko.
  4. Witajcie, Co jaki przebieg należy wymienic zestaw rozrządu w 2.0 FSI kod silnika AWA. Wyczytałem że co 150 tysięcy, jednak wydaje mi się to dużo. Jakie macie doświadczenia?
  5. Witajcie, Mam taki problem, od jakiegoś czasu przestal mi się zamykac zamek klapki wlewu paliwa. Po rozkręceku wszystkich boczków w bagażniku uzałem że uszkodził sie silniczek sterujący zasuwą klapy (napięcie dochodzi silnik nie reaguje). Chciałem to wymienić jednak za cholere nie wiem jak to wykręcić, jest to tak smiesznie przykręcoen jakiś polcami o bardzo małej średnicy. Czy ktoś miał juz z tym problem? Dodatkow po jakims czasi przestała mi reagowac zamek w klapie bagażnika musze otwierać kluczykiem. Co ciekawe jak raz otworze kluczykiem potem już działa. Do chwili zamknięcia zamochodu. I znów pierwszy raz musze otwierac kluczykiem.
  6. Witajcie, Mam problem ze skrzynią multitronic w A4. Skrzynia szarpie przy wrzucieniu biegu wstecnzego. Jest to o tyle dziwne że, problme nie występuje gdy wrzuce jednorazowo wsteczny. Natomiast gdy przełącze kilka razy biegi d -> r, z tak z 2 sekwęcej i więcej, skrzynia zaczyna szarpac i słychac taki stuk. Podczas jazdy czy to na D czy R wszystko jest ok, brak falowanie nierównej pracy etc... Np taki scenariusz, stoje w miejscu i musze zaprakować to kilku zmianach przód tył przy wrzuceniu wstecznego skrzynia szarpie. Ale gdy przejade kilkanaśice metrów na D znów spokojnie moge wbic wsteczny bez problemowo. W skrzyni jakies 2000km była robiona mała wymiana oleju i wymiana komputera.
  7. Eiten

    [2.0 FSI AWA] zła mieszanka?

    Witajcie, Objawy, samochód pali dobrze gdy jest zimy. Wchodzi na obroty odpowiednio, natomiast gaśnie bez gazu. Gdy się zagrzeje chodzi już rówo bez gazu, jednak gdy juz się zagrzeje ciężko go zapalić. Do tergo po jakis 10 minutach pracy, koloktor wydechowy rozgrzewa się do czerownośći. Przypuszczam że to zły skład mieszanki, zwłaszcze że wcześniej miałem problem z przepustnicą (zerwane bale). Jakie kroki do naprawy, adaptacja przepustnicy, a może sie myle i problem leży gdzies indziej.
  8. Sprawa wyjaśniona, mechanik przecił kable od przepustnicy. Temat zamknięty
  9. Kolejny problme, wychodzi na to że coś z przepustnica nie tak. W vag com mam jakies smieszne wartości 1,2% znacznie za niskie. Chciałem ja skalibrować wedle powyższej instrukcji jednak mo przycisk: przełącz na nastawy podstawowe jest wyszażony. Macie jakies pomysły dlaczego?
  10. Tak też i ja myślałem, tylko gdy mechanik źle ustawił rozrząd i powiedziałem że musi kolejną kupic z własnej kieszeni to uzał że nie ma potrzeby kupowania nowej. W Sobote przetestuje adaptacje przepustnicy. Dzięki
  11. No właśnie, taki "słaby" mechanik że nawet nie ma jak błędów sprawdzić. Jutro sprawdzę błędy zobaczymy. Błędy sprawdzona są cztery wszystkie dotyczą przepustnicy. Samochód ciężko Zapala trzeba dodać trochę gazu później chodzi już Równo ale do 1900 obrotów Max może jakaś adaptacja przepustnicy? Mam waga ale nie wiem dokładnie jak to się robi może ktoś pomoże
  12. Ok, takie jest i moje zdanie. Naprawy ciąg dalszy. Wymieniony został łańcuch rozrządu wraz z napinaczem. Wszystkie uszczelki nowe, śruby nowe. Wałki zostały ustawione wedle blokady (wydaje mi się że tu nie ma możliwości złego ich ustawienia), rozrząd na znaczniki. Niestety samochód nie wchodzi ma obroty max 1900rpm. Pali na dotyk, chodzi na wszystkie cylindry równo, na wolnych obrotach tak jak przykazane 90rpm. Jednak brakuje mu mocy, nie wiem co może być powodem. Pasek rozrządu był już ustawiany 3 razy, z przesunięciami o 1 oczko. Co może być powodem macie może jakieś pomysły, mi się wyczerpały. Nie podłączałem komputera ale nie świeci sie dioda błędu silnika to teoretycznie ich nie ma ;/ ps. głowice zdjęta z powodu napinacza rozrządu. Jest on od strony kabiny schowany pod taki uskok, niestety aby odkręcić osłone go zasłaniająca trzeba zdjąć głowice. Inaczej nie ma dostępu do śrub mocujących.
  13. Witajcie, Nie chce wyjść na laika ale nie chce też byc oszukany dlatego wole dopytać. Mam taka systuacje, w 2.0 FSI AWA miałem awarie napinacza łańcuch rozrządu. Mechanik zdjoł głowice, wymienił napinacz, głowic została zplanowana, nowe śruby i nowa uszczelka. Całość skręcił do kupy i niestety pomylił się o dwa oczka łańcucha. Samochód nie odpalił. Znów rozebrał i jako że kazałem mu kupic nową uszczelka poniważ to on się pomylił a ja nie będe płacił za błędy. No i teraz uszłyszałem: Że przy jeśli samochód nie odpalił to uszczelka się nie ułożyła i można ją zainstalować raz jeszcze. Ekspertem nie jestem, jak to jest z tymi uszczelkami? Z góry dzięki za podowiedz.
  14. Witajcie, Czy ma mogę ktoś schemat ustawienia wałków rozrządu w 2.0 FSI AWA 150KM. Znalazłem tylko schemat do silnika ALT, i chce się utwierdzić że jest tak samo. Dodatkowo w AWA na lewym wałku jest wariator, chce wiedzieć zwłaszcza jaka powinna być ilość oczek pomiędzy wałkami. z góry dzięki
  15. Eiten

    Sonda lambda?

    Mam taki bląd: 17510 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Short to Plus P1102 - 001 - Upper Limit Exceeded Wychodzi że coś z sonda lambda, tylko z którą ta przy silniku czy ktalizatorze? Można to jekoś sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...