Jump to content
IGNORED

Używana uszczelka pod głowice?


Recommended Posts

Posted

Witajcie,

Nie chce wyjść na laika ale nie chce też byc oszukany dlatego wole dopytać. Mam taka systuacje, w 2.0 FSI AWA miałem awarie napinacza łańcuch rozrządu. Mechanik zdjoł głowice, wymienił napinacz, głowic została zplanowana, nowe śruby i nowa uszczelka. Całość skręcił do kupy i niestety pomylił się o dwa oczka łańcucha. Samochód nie odpalił. Znów rozebrał i jako że kazałem mu kupic nową uszczelka poniważ to on się pomylił a ja nie będe płacił za błędy. No i teraz uszłyszałem:

Że przy jeśli samochód nie odpalił to uszczelka się nie ułożyła i można ją zainstalować raz jeszcze. Ekspertem nie jestem, jak to jest z tymi uszczelkami?

Z góry dzięki za podowiedz.

Posted

Po zdjęciu głowicy uszczelka powinna być zainstalowana nowa.

Posted

powiedz mi po co demontował głowice ponownie? :o uszczelki pod głowice są jednorazowego użytku (śruby głowicy teoretycznie tez) tak samo jak uszczelki pod napinacz.Jedynie pod pokrywę zaworów możne być wykorzystana ponownie

Posted (edited)

powiedz mi po co demontował głowice ponownie? :o uszczelki pod głowice są jednorazowego użytku (śruby głowicy teoretycznie tez) tak samo jak uszczelki pod napinacz.Jedynie pod pokrywę zaworów możne być wykorzystana ponownie

Ok, takie jest i moje zdanie. Naprawy ciąg dalszy. Wymieniony został łańcuch rozrządu wraz z napinaczem. Wszystkie uszczelki nowe, śruby nowe. Wałki zostały ustawione wedle blokady (wydaje mi się że tu nie ma możliwości złego ich ustawienia), rozrząd na znaczniki. Niestety samochód nie wchodzi ma obroty max 1900rpm. Pali na dotyk, chodzi na wszystkie cylindry równo, na wolnych obrotach tak jak przykazane 90rpm. Jednak brakuje mu mocy, nie wiem co może być powodem. Pasek rozrządu był już ustawiany 3 razy, z przesunięciami o 1 oczko. Co może być powodem macie może jakieś pomysły, mi się wyczerpały. Nie podłączałem komputera ale nie świeci sie dioda błędu silnika to teoretycznie ich nie ma ;/

ps. głowice zdjęta z powodu napinacza rozrządu. Jest on od strony kabiny schowany pod taki uskok, niestety aby odkręcić osłone go zasłaniająca trzeba zdjąć głowice. Inaczej nie ma dostępu do śrub mocujących.

Edited by Eiten
Posted

To ze się Check nie świeci to nie znaczy ze błędów nie ma.

Posted

No właśnie, taki "słaby" mechanik że nawet nie ma jak błędów sprawdzić. Jutro sprawdzę błędy zobaczymy.


Błędy sprawdzona są cztery wszystkie dotyczą przepustnicy. Samochód ciężko Zapala trzeba dodać trochę gazu później chodzi już Równo ale do 1900 obrotów Max może jakaś adaptacja przepustnicy? Mam waga ale nie wiem dokładnie jak to się robi może ktoś pomoże
Posted

Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

[Wybór]
[01 - Silnik]
[Nastawy - 04]

Wybierz grupę "060"

Po przełączeniu na nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi sie przycisk ON/OFF włączamy i czekamy około 30 sekund. Można będzie usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.

Podczas adaptacji nie wolno dotykać pedału gazu!

Posted

Takie rzeczy jak uszczelka pod głowice zakłada się nowe a nie używkę.

Posted

Tak też i ja myślałem, tylko gdy mechanik źle ustawił rozrząd i powiedziałem że musi kolejną kupic z własnej kieszeni to uzał że nie ma potrzeby kupowania nowej. W Sobote przetestuje adaptacje przepustnicy. Dzięki

Posted

Tak też i ja myślałem, tylko gdy mechanik źle ustawił rozrząd i powiedziałem że musi kolejną kupic z własnej kieszeni to uzał że nie ma potrzeby kupowania nowej. W Sobote przetestuje adaptacje przepustnicy. Dzięki

Powiedz temu mechaniorowi żeby się puknął w głowę i zmień mechaniora-to po pierwsze. Ja nie będąc mechanikiem nigdy bym nie założył używanej uszczelki pod głowicą. Masz jakies paragony albo faktury na części od niego? jak coś to możesz mu sprawę cywilną założyć i wygrasz na 100%, chociaż będzie to trwało 3 miesiące ale ja bym się nie poddawał. Zrób gdzieś indziej uszczelkę, weź fakturę za części i robociznę a potem zażądaj zwrotu od tego mechaniora. Jak coś to Ci podpowiem co i jak robić w kwestii prawnej. Po to mechanicy mają ubezpieczenia żeby ewentualnie nie płacić za własne błędy. A jak mu szkoda miesięcznie zapłacić to niech buli sam teraz kasę

Posted

Tak też i ja myślałem, tylko gdy mechanik źle ustawił rozrząd i powiedziałem że musi kolejną kupic z własnej kieszeni to uzał że nie ma potrzeby kupowania nowej. W Sobote przetestuje adaptacje przepustnicy. Dzięki

To mechanik jakiś idiota jak zje*ał to niech kupuje nowe na własny koszt a nie Ty jeszcze będzie pokrywał koszty za coś czego nie zepsułeś.

Posted

Kolejny problme, wychodzi na to że coś z przepustnica nie tak. W vag com mam jakies smieszne wartości 1,2% znacznie za niskie. Chciałem ja skalibrować wedle powyższej instrukcji jednak mo przycisk: przełącz na nastawy podstawowe jest wyszażony.

Macie jakies pomysły dlaczego?

Posted

Spróbuj pobrać inną wersję programu VAG-COM lub VCDS Lite.

Posted

Sprawa wyjaśniona, mechanik przecił kable od przepustnicy. Temat zamknięty

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...