Skocz do zawartości

Grzegorzk1979

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Grzegorzk1979

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

453 wyświetleń profilu
  1. Popdinam się pod temat. U mnie podobny problem. Wymieniłem kilka gratów w zawieszeniu z przodu. Pojechałem do warsztatu na geometrię 3D i tam okazało się, że moje lewe koło ma odchył od pionu -1,23% (jest skoszone od góry do środka /, co widać gołym okiem, że koło "się kładzie") Magik od geometrii stwierdził krzywą zwrotnicę (stalowa !!) Wymieniłem zwrotnicę (przy okazji łożysko i czujnik abs ) i....... wielki ch....j, jeszcze gorzej :/ teraz geometria pokazuje - 2,23 % Mam dwa pytania: 1. czy rzeczywiście w moim modelu geometrii w pionie się nie ustawia ? 2. Co może być powodem tak dużego kąta nachylenia ? Widać gołym okiem, że koło "się kładzie" Czy może to być krzywy amortyzator ? (amorów z przodu nie wymieniałem) Auto przemierzone wzdłuż i wszerz pod kątem uderzenia, nic nie wyszło. Wszystkie odległości identyczne, fartuchy całe, oryginalne. Jestem w 100% pewny, że auto ie było uderzone, bo już podejrzewałem, że dostało w to koło i gniazdo amortyzatora może jest przestawione względem zaczepów wahaczy ale nie, wszystko równiutkie. Pomóżcie, bo już mi ręce opadają. Co prawda to nie przeszkadza w jeździe (auto nie ściąga, opony nie rżnie) ale nie wygląda to dobrze, bo jak będę chciał sprzedać to spostrzegawczy kupiec się zorientuje
  2. Witam, Odświeżam temat. Potrzebuję pilnej pomocy !!! Audi A4 B5 1,8 T APU B+G Objawy: Po odpaleniu kopci na jasno niebiesko tak, że auta nie widać i śmierdzi olejem. Obroty lekko falują. Wyskakuje bagnet oleju po otwarciu korka oleju na chodzie wali ciśnieniem że mało korka z łapy nie wyrwie. Diagnoza mechanika (przez telefon): ZAMARZNIĘTA ODMA Panowie fachowcy czy mechanik ma rację i jeżeli tak to co zrobić żeby ją odmrozić i żeby znowu nie zamarzła. Dzisiaj u mnie jest na zewnątrz - 18 st c.
  3. Panowie odświeżam kotleta Ktoś wymienił tą uszczelkę metalową (1,8 T 150 km APU) czy trzeba spuszczać płyn itp ?
  4. Witam, A panowie w b5 1,8 T silnik APU czujnik położenia wału również znajduje się z prawej strony stojąc przodem do auta pod filtrem oleju ? I czy trzeba koniecznie zdejmować filtr żeby wymienić czujnik ?
  5. Łukasz13 tyle to ja wiem tylko wyobraź sobie że w moim prawie 230 tys. mieście nie ma elektryka który zrobił by to. Nawet serwis ma problem. Pojechałem kiedyś i poprosiłem elektryka żeby zrobił mi diagnostykę VAG i pokazał parametry to tylko dziwną minę zrobił Załamka. Jedyne co udało się ustalić to to że PRAWDOPODOBNIE uszkodzony jest czujnim położenia wału korbowego,bo na komputerze za każdym razem wyskakuje błąd G28
  6. No to super, U mnie walnęła cewka. żaden z 6 elektryków nie był w stanie na 100% stwierdzić że to cewka nie mówiąc już o wskazaniu, która konkretnie. Skończyło sie na tym, że na czuja wymieniłem wszystkie i auto przynajmniej do dzisiaj chodziło bez zarzutów. Teraz mam inny problem. Mianowicie po dodaniu gazu do 4000 obr zapala się ESP, spadają obroty, wariuje silnik jak by nie palił na wszystkie gary i nie idzie dodać w ogóle gazu. W zgaszeniu i ponownym odpaleni wraca do normy, dodaję gazu do 4000 obr i historia się powtarza. Aż sie boję jechać do elektryka, bo znowu rozłoyż ręce. ktoś ma jakieś sugestie ? sonda lambda czy może coś innego ? Pilnie potrzebuję odp bo w poniedziałek mam wyjazd za miedzę zaplanowany.
  7. Witam, janosik2801 możesz napisać czy uporałeś się ze swoim problemem, bo ja mam taki sam niestety.
  8. No raczej nie, Właśnie cały szkopuł w tym, że gazownik ma dobrą opinię wśród innych znajomych a i mi gazował już 3 auto. no ale coś nie poszło. Muszę sprawdzić jaki mam reduktor, bo nie pamiętam a co do rurki to jest fi 8 na 100% bo on sam mówił mi przy poprzednim aucie jak gazował że daje ósemkę.
  9. Witam, Mam taki złożony problem. Zacznę od początku, żeby była jasność sytuacji. Zakupiłem A - czwóreczkę z silnikiem 1,8 T 150 km "świeżak" z CH. Zdecydowałem się zagazować. Instalacja STAG, wtryski Hana gold (tyle wiem)Auto na gazie taki sam szatan jak i na benzynie czyli niby powinienem być happy ....do drugiego tankowania Mianowicie pierwsze tankowanie ok, do 48 - litrowej butli zatankowałem 38 litrów czyli niby ok. Przejechałem 200 km i...koniec gazu. Podjechałem na stację i zalałem "raptem" 28 litrów czyli w butli zostało 10 l. i tak mam cały czas, że nie roztankowuje do "zera" tylko zostawia mi raz 10 a innym razem 12 czy nawet 15 l. w butli Ale to jeszcze nic. Jest i drugi objaw, mianowicie zawsze po przejechaniu około 200 km przełącza mi na PB oznajmując tym, że nie ma gazu co jest nieprawdą, po czym ręcznie przełączam na gaz i jak nie daję w pedał za mocno to mogę nawet zrobić 250-260 km ale jak tylko dam w palnik to rozłącza gaz. Czyżby problem z ciśnieniem ? wtryskami ? dodam, że na gazie jeżdżę od miesiąca, gaz nowy, na gwarancji. Byłem u "gazownika" już z 5 razy i za każdym razem pogrzebał coś w ustawieniach i obiecuje że będzie ok a jest wielkie g.... Macie jakieś sugestie zanim pojadę i do niego po raz 6 i wybiję 4 jedynki ze złości ? P.S. Spalanie mam pomiędzy 14 a 15 l. 100% miasto z małymi korkami. Nie za duzo ?
  10. Cześć Wszystkim, Pierwszy raz zdecydowałem się na Audi. Chociaż od dawna jestem wiernym fanem niemieckiej motoryzacji, po prawie 20 latach jazdy WV padło tym razem na A4 1,8 T 150KM i jak na razie nie żałuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...