Skocz do zawartości

agora

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O agora

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Zabrze

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia agora

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Przyczyną problemu z paleniem był uszkodzony czujnik temperatury oleju. Po wymianie wszystkie objawy ustąpiły (oryginał Audi - 80zł.) Czujnik był w błędach (niezrozumiały sygnał czujnika G8).
  2. Witam panowie. Proszę o analize logów mojej audiczki. Auto ma problem z odpalaniem na ciepłym silniku (ciężko pali a po odpaleniu wkręca się na 1200 obrotów) BASIC SETTINGS: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_268814.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_268815.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_268816.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_268817.html STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_268805.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_268813.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_268812.html Grupa 014: http://vaglog.pl/log_268811.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_268810.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_268809.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_268808.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_268807.html
  3. Walka z problemem ciagle trwa. Pompa wróciła po naprawie. Wymienili głowice bo była już lekko poprzycierana. Silnik pracuje bardziej miękko ale niestety problem z odpalaniem dalej pozostał. Ma ktoś jakiś pomysł co dalej sprawdzać. Czujnik temperatury wymieniony, zero błędów w silniku. Kurczę możliwe aby pompa była zle naprawiona. Dziwne jest w tym całym przypadku ze zapala się kontrolka grzania świec jak silnik jest ciepły Jeżeli to możliwe to proszę o analize moich logów VCDS. Tu jest osobny temat w tej kwestii http://a4-klub.pl/index.php?/topic/364163-analiza-logow-25-tdi-bdg-problem-z-paleniem-na-cieplym/
  4. Sprawdzał na ciepłym, około 80C Niestety zmiana kąta nic nie daje poza gorszą pracą silnika (przyspieszaniem). Wróciłem do ustawień z przed regulacji. A tak przy okazji polecacie jakiś serwis gdzie mogę sprawdzić i ewentualnie naprawić tą pompę za jakieś przyzwoite pieniądze (najlepiej na Śląsku)
  5. Mechanicznie nic nie robił jedynie programowo za pomocą VAG-a
  6. Witam panowie. Mam prośbę bo przeszukałem różne posty i nie znalazłem problemu podobnego do mojego. Mianowicie moje A4 z silnikiem 2,5 TDI (BDG) czasami mam problem z odpaleniem jak się troszkę rozgrzeje. Objawia się to w początkowej fazie długim paleniem się kontrolki świec żarowych a następnie kilku sekundowym kręceniem zanim odpali. Po odpaleniu odrazu wchodzi na około 1100-1200 obrotów i pomału je zmniejsza. Problem ten pojawia się tylko na silniku już częściowo/całkowicie rozgrzanym. Na zimnym auto odpala od kopa. Raz podłączając VAG-a sczytałem błąd pompy 01318. Znajomy sprawdziła mi dwukrotnie prace pompy na za wczesnym i za późnym zapłonem (czy jakoś tak) i wszystko chodziło OK. Po takiej zabawie autko odpalało przez prawie tydzień bez problemów ale objawy ostatnio znowu powróciły pomogła ta sama procedura ale nie ukrywam, że jest to dość denerwujące. Miał może ktoś z was podobny problem i w jaki sposób go rozwiązał? Dzięki za wszelką pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...