Jump to content

gumiśś

Pasjonat
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About gumiśś

Informacje

  • First name
    Arczi
  • Location
    kielce

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1995
  • Engine
    1.6
  • Engine code
    ADP
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

109 profile views
  1. boli mało powiedziane Zbierałem z myslą znalezienia dobrego egzemplarza b7 klasycznie z 1.8 T i po czasie jakies modziki ale sytuacja mnie zmusza abym zrezygnował.Powoli zima nadchodzi i spalanie w góre .No szkoda auta za duzo włozone i na obecną chwile nie wymaga najmniejszego wkładu.Cięzko mi sie zdecydowac na to lpg.Zawsze była benzynka moze to czas juz na lpg
  2. spalanie wynosi od 9do 11litrów w zaleznosci jakie odcinki i czy ktos na pokładzie jeszcze jest :v 70% miasto reszte trasa wiec nie mało.Auto zostaje na dłuższy czas to wiadome,porobiłem logi wszystko jest ok,błędów nie ma silnik przygotowany pod lpg.Jak mam jezdzic X czasu bez lpg to mnie trzepie przy tankowaniu :V
  3. Od nowości ten olej jest lany nie ma z nim problemu z rozruchem w zimę przy dużych mrozach.Prawda jest taka każdy użytkownik 1.6 wie że to pali a nie jedzie ciężko autosana wyprzedzić ale za to pancerny i eksploatacja tańsza na tle innych silników.
  4. Auto zrobiłem praktycznie od podstaw, kasa wlozona i napewno będzie jeździł dotąd aż się rozpadnie na amen,dlaczego nie założyłem wcześniej ponieważ rodzice śmigali na tyle mało że nie było sensu a że ja go przejąłem 4 lata temu i miałem nim pośmigac do czasu zbierania kasy.I rozważam taką opcję żeby założyć robię od 8-12k w zależności od roku.Na lpg wiadome ze będzie to więcej km.Sam już nie wiem, dlstego każda porada się przyda.
  5. Witam klubowiczów.Posiadam od 2007 B5 1.6 ADP z 95r w full biedzie.Przez praktycznie 10 lat nie wystąpiła żadna większa awaria tylko rzeczy eksploatacyjne,silnik od wymiany do wymiany nic nie dolewam chodzi równo nie faluje nie przerywa i cały czas jeździ na mobilu 5w50.Nie mogłem narzekac do momentu 3-ech lat wstecz kiedy wywaliło uszczelniacz walu od strony skrzyni i przy okazji sprzęgło mówię ok zrobię no ale po głębszym przejrzeniu trzeba wymienić hamulce komplet przód i tył regeneracja zacisków i wymiana przewodów elastycznych+tuleje belki.Stare auto zrobie aby tylko jeździło na czas zbierania na nową fure, no niestety zbieranie przedłużyło się w czasie a co 2-3 miesiące coś wyszło a auto potrzebne a to łożyska tył to amory, rozrząd, wahacze itp wszystko było w oryginale. Włożyłem w tego tarpana nie mała kasę, w aucie praktycznie wszystko porobione, blacharsko w dobrym stanie więc sprzedać nie ma sensu bo nikt mi tego nie zwróci, a rozbierać na części dobrze jeżdżąc auto to bez sensu. Podjąłem decyzję że dalej zostanie i będzie śmigać,i czy jest sens zakładać lpg do tego starucha? Na obecną chwilę auto bez wkładu.Prosze o porade Pozdrawiam
  6. Witam.Pacjent 1.6 ADP, po odpaleniu jak chodzi na ssaniu nic nie stuka, cyka,klekocze itd, w momencie gdy zaczyna schodzić z ssania zaczynają popychacze (szklanki) stukac nie zawsze ale co jakiś czas, im zimniejszy tym więcej klekotania a jak już złapie 90°to wszystko cichnie. Dzieje się tak tylko na wolnych obrotach nawet jak jest zimny dam gazu to klekotania nie ma.Olej to mobil 1 5W50, stawiam na pompe oleju nie daje ciśnienia na niskich obrotach,pomierze ciśnienie oliwy.Przed wymianą oleju zrzucalem miskę i smok jest czysty. Jakieś pomysły, rady? Tak to stuka:
  7. witam.Tak jak w temacie mam problem z wyrzuconym olejem podczas jazdy między miską olejową a skrzynią,zostało 1,5 litra w misce reszte sie wylało podczas jazdy i i kontrolka od oleju nic sie nie swieci,i pytanie czy to będzie do wymiany usczelka miski czy wału ?
×
×
  • Create New...